Mees kan ook heel goed nephuilen ... nou jaaa, heel slecht eigenlijk. Dat is nu een beetje voorbij, omdat hij door heeft, dat ik het door heb, maar dan ging hij huilen op de manier dat een baby huilt zeg maar. Het er dik bovenop leggen. Oje, kiek mijn avatar, dat is Mees van een tijd geleden.
lief.... ....!!!! Was hier bezig met mn handtekening wijzigen..... beetje zoet... maar schijnbaar hoort dat erbij..... de rest was nog zoeter..... Vind het trouwens op hyves altijd zo raar.. hebben mensen een banner... zoveel jaar,.. zoveel dagen getrouwd en dan de opmerking en "en nog steeds gelukkig"..... net of je dan aan t aftellen bent, totdat je niet meer gelukkig bent...
heey meiden, ben deze week ff wat stiller hoor, ff druk.. gisteravond te horen gekregen dat mn oma plotseling is overleden .. morgen al crematie.. nu weer ff goed nieuws, ja open schedeltje is al uitgesloten, afgelopen maandag de officiele uitsluitingsecho gehad dus me is happy! nephuilen,ja daar verheug ik me nu al op hahaha. ach gelukkig is t een fase he. nou ben weer weg..
@hier.. gisteravond een of andere paniekaanval gehad.... (niet de eerste keer de laatste weken).... vreemd... maak me dan opeens zo druk, dat het lijkt of ik ook niet goed kan ademen....... Dus zo zeker als ik gisteren was... *poef*.. zo onzeker ben ik nu weer...
vergeet ik hier ff iets leuks te schrijven.... van de week heeft mn man (alvast oefenen ) samen met zoon (en ons) zn eerste voetbalschoenen en scheenbeschermers gekocht... Oudste zoon mag bijna gaan trainen en als hij 5 is wedstrijden gaan spelen..... Is natuurlijk voor papa een moment waar hij erg naar uitkijkt... dus erg mooi om te zien.... zoon is trouwens vanaf de geboorte al gek van voetbal (zit echt in het bloed... ) en ook dochter wil gaan voetballen trouwens... Wou ik vroeger trouwens ook..... Ze was trouwens wel heel boos, want ze zag hele mooie roze voetbalschoenen..... (maat 32) Scene trappen... daar.... We hebben trouwens van het kleine guppie de voetjes opgemeten... 20,5 -21... Alleen geen leuke schoenen gezien... en ach hij staat toch nog niet...
Pff wat hebben jullie veel geschreven zeg! Weet niet of het me gaat lukken om op iedereen en aales te reageren hoor.. Seth, knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Dat zal zeker een opluchting zijn. Hoe het verder zal lopen kun je nu toch niet bedenken en moet je maar op ja af laten komen. En zeker naar de fysio gaan. Hopelijk ben je dan veel van die klachten voor. En misschien moet je toch iets met die paniekaanvallen doen. Even langs de huisarts? Of meteen zelf door naar iemand waar je goed mee kunt praten?? Heb je daar destijds ook gebruik van gemaakt?? Zij, wat kun je toch heerlijk vertellen over je boys! Houd jij dat ook ergens bij dit soort verhaaltjes, als een soort van blog? Fijn dat Zij en Hij mijn humor kunnen waarderen . Overigens heb je mijn echte naam veklapt! FOEI!!!! ( Zit ik niet zo mee hoor...) MamavanSepp, he gets een hernia. En dat nog wel tijdens je vakantie. Jij hebt dat uitrusten en lekker aan het strand liggen wel heel letterlijk genomen zeg! Sterkte met de pijn... Wat kunnen ze verder aan de hernia doen? Of moet het met alleen rust weer goed komen? Trishka, wat fijn dat de echo's goed zijn en een open schedeltje is uitgesloten. Dat is vast je grootste angst. Babyproject, nog 3 weekjes en dan is die vervelende eerste periode alweer voorbij! Hoe gaat het met je scriptie? Ik heb het hele weekend gewerkt, maar gisteren was ik vrij. Ik ben de heel dag met mijn papa op stap geweest. We zijn gezellig een dagje naar Duitsland geweest. Dit ging heel goed. Paps kon het goed volhouden. En het heeft me de mogelijkheid gegeven bepaalde dingen toch eens te vragen. Zo ik ga er weer vandoor. Vanavond nog een verjaardag.. De was moet nog gedaan. Wil nog in de tuin bezig. En morgen heb ik Jasper beloofd dat we met de trein gaan. Dat kan van alles zijn... ritje met een historische stoomtein... Of een dagje Nienoord waar ze een klein spoortje hebben. Of een reisje met de echte trein. Paranka mag kiezen heb ik gezegd. Dus we zien het wel... Oh, voor ik het vergeet... stom.stom stom... Trishka, gecondoleerd met je oma. Wat is die crematie al snel zeg. Veel sterkte met je verlies....
Fijn dat je dingen nog hebt kunnen vragen..... is heel belangrijk!! Moet zeggen dat ik daar later echt moeite mee heb gehad.... hier was de tijd maar kort... bedoel... vrijdag opgegeven... (en niet meer aanspreekbaar) zondag overleden... en voor die tijd wilde hij niet praten, want hij zou beter worden..... en thuis was hij niet ziek.... Deze momenten zijn zo belangrijk.... al zijn ze moeilijk... Wat voor treinrit is het geworden..?
hier.. Vent ouderwets naar het trainen.... maar dan niet om te trainen maar om zoon in te schrijven... en natuurlijk bij te kletsen.... zal wel laat worden... maar ach morgen vrij....
Ha Dames @trish wat verdrietig zeg.... gecondoleerd en sterkte Hoe ging de crematie. Wel fijn dat het open schedeltje is uitgesloten! Zal wel een last van je schouders zijn! Dikke knuf @zij ahhhhh dat nephuilen tja hier ook ZEER bekend mee (helaas) gelukkig is DAAR dan wel weer over heen (nu de rest nog ) hoe is het met de spuitluiers? Al wat minder? @seth Ik vind het helemaal niet zoetsappig hoor Je mag er toch blij mee zijn!! Voeten 20 jeetje mikke wat een lekkere beer is het toch! Hoe gaat het met slapen nu met die kids van jou? Paniekaanvallen jeetje wat naar! IK weet precies wat het is.. jaren een paniekstoornis gehad pffff ellende .. aan de bel trekken hoor meid ! Niet te lang mee blijven lopen! Hoe gaan ze dat nu aanpakken trouwens met je BI? @babyproject Jou eerste trimester begint ook alweer op te schieten leuk hoor Heerlijk om vanaf deze kant jullie zwangerschappen mee te kunnen maken! @maranka Inderdaad wel heel letterlijk genomen ach tja rust heb ik in ieder geval genoeg gehad gelukkig neemt de pijn iedere dag wat af! We gaan de goede kant op! Fijn dat je zo'n heerlijke dag met je vader gehad hebt! En dat hij het zo goed volgehouden heeft! Koesteren die dagen! Hoe vond jasper zijn trein ritje? @all Hier gelukkig elke dag wat beter. Zit nog wel aan de pijnstillers en spier verslappers maar als het werkt hoor je mij niet klagen! Morgen weer werken na 2 weken vakantie pff zo geen zin in... Gelukkig is het maar 1 dag en mocht ik te veel pijn krijgen minder.. maar ik ga het in ieder geval proberen. Izzy was gisterenavond helemaal uit haar doen Niks voor haar .. misschien dan toch eindelijk tandjes Ok ladies ik ga mijn bed opzoeken! Oh ja sethje .. niemand zal van mij iets horen hoor op hyves. Ik vind privé privé en ik ben daar sowieso weinig te vinden. Ook heb ik een hoop mensen van zp eruit gegooid ..
mamavanSepp en Seth, bedankt voor de lieve woorden. Doet me goed. Heb ook echt genoten van die dag! Gisteren geen treinritje gemaakt. Woensdag in het centrum van assen reed er een klein kindertreintje rond en daar zijn we in geweest. Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt. Is nu bijna weer onkruid vrij en getrimd en gesnoeid. Moet nog één stukje onkruidvrij maken en dan wat plantjes verpoten zodat er minder plek is voor het onkruid. Heb ook wat drentse keien in de tuin gelegd onder het mom van daar waar een steen ligt komt geen onkruid.. Maar ik ga zo eerst met Jasper even naar het station trein spotten. En nog een paar kleine boodschapjes doen. Ben vandaag onverwachts vrij. Door een ruiling moet ik nu dinsdag werken. Vind het heerlijk want nu was ik dus ineens 4 dagen achter elkaar vrij! En heb goed gebruik gemaakt van de tijd. Hmm heb mijn plannen gewijzigd. Heb besloten zo met de kids naar de ikea te gaan. Er komt zo een monteur voor de interactieve tv. Werkt al een maand niet. En heb geen zin om thuis te zijn.
mamavansepp werken zal wel tegenvallen... natuurlijk na de vakantie... en helemaal omdat je zo lekker fit bent.. (not..!).. tandjes zullen toch op geven moment wel komen.... dus wellicht nu? Maranka toch geen upc he?? pffff word er hier zo gek van.... al hoor ik nu van veel providers problemen... heb vaak geen telefoon en internet... succes... Heb jij van die groene vingers..? heb hier de tuin helemaal bestraat... nouja niet dat ik planten niet leuk vind.... maar mn insectenfobie... hahahahahaha.... @hier vandaag weer wat bloedverlies... (gisteren ook..) wel net opeens vrienden met de (wc)pot.... altijd fijn, even knuffelen... zo uit t niets...
Ik zwaai ook even! *zwaai* Heb vandaag, 2 jaar later dan gepland, mijn master scriptie ingeleverd! Ben zo blij, heb lopen huilen, en nu ben ik helemaal kapot.... Dus ik ga nog ff op bed...
Super dat je je scriptie hebt ingeleverd!! En daar mag je heus wel een traantje om laten. Rust maar lekker uit! @Seth, ah jakkie potknuffelen en bloedverlies... Tegenstrijdige dingen zo.. Wanneer mag je weer een echo? @Groene vingers? Nee helemaal niet.. Een goeie snoeischaar dat wel. Haha. En ik heb helemaal in het verkeerde seizoen gesnoeid( alhoewel, lijkt toch herfst buiten) dus het is helemaal maar de vraag of mijn planten in de tuin het overleven. Ach dan mag ik lekker naar het tuincentrum. Ook leuk! @tv, internet en telefoon, Alles doet het zowaar!!! KPN overigens.. Hiervoor hadden we Digitenne. Maar die stoorde bij elke brommer die langs reed.. IKEA was geslaagd. Vandaag Jasper voor het eerst naar het speel-oppas-gebeuren gebracht. Vond ie wel leuk, maar ik kreeg na een 3 kwartier toch een belletje dat hij graag weer naar mama wou. Ik stond net af te rekenen dus geen punt! En vooraf ben ik met Jasper naar het station geweest en hebben we treinen gekeken. Hij vond het geweldig. kon hem er bijna niet weer weg krijgen.. Heerlijk als hij zo aan het genieten is!
maranka tja tegenstrijdig..... heb nog steeds t gevoel dat t niet goed zit...... zal maandag ff bellen.... ben nog niet officieel ingeschreven.... bp.. goed werk kost tijd toch? en nu wachten op de uitslag...... duurt zeker lang? zijvandehoek alles goed?