Toverstokkie meiden

Discussie in 'De mama's' gestart door Zijvandehoek, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    BabyProject, YEAH je hebt je scriptie af.
    "Bloed, zweet en tranen".
    Het hoort er allemaal bij.
    Maar wel 'ff' gedaan, nietwaar!

Maranka, Jeetje, wat ben jij flink bezig geweest in de tuin zeg,
    en niet alleen daar. Je zal daarin wel een opgeruimd gevoel hebben!
    Treintje: Leuk dat Jasper daar zo van geniet.
    Het zijn de kleine dingen die het 'm doen, die het 'm doen .. lalalaa

Wij moeten nog steeds (terwijl mijn ouders er zo in de buurt wonen) ff bij schiphol aankloppen, zodat Mees uit zijn dak kan gaan, wat vliegtuigen betreft..
    Tijd ... of vervoer, dat scheelt eraan.
    Toch wel een gemis hoor, eigen autootje, but het is niet anders.

Seth: Balen dat je nog steeds een kleurtje tegen komt, die je liever niet ziet, daar beneden.
    Nogmaals, hoeft niets naars te betekenen, maar ga wel ff snel naar de echoscopiste.

Oh ..,. moet foetsie. Sil gaat met de loopkar door het huis, maar draaien is nog ... niet zijn ding.

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Van de week heb ik een Wii besteld en vandaag hebben we Mees wat laten spelen (onder begeleiding van papa, want alleen is het 'm nog niet he). Nou ... die heeft het gezellig hoor. Een lach van oor tot oor.

Vanmiddag toen Mees ff lach te slapen en Sil NIEt, heb ik Sil naar beneden gehaald, maar papa was aan het honkballen op de Wii.
    Iedere keer als papa een misser maakte moest Sil hartelijk lachen, nog net niet schateren. Heel heel leuk.

Oja, en Sil loopt dus met het loophuis (loopkar, maar in de vorm van een huis dus met allerlei speeltjes erop) door het huis heen.
    Met draaien moeten we helpen, want dat is nog niet helemaal je van het. Hij probeert het wel, maar op de foam puzzelstukken is draaien erg moeilijk. Gaaf hoor je menneke zo alleen door het huis te zien lopen.

Straks ff kijken of ik een foto kan plaatsen, maar ja weer gedoe maby. Zal ff zien.

Oke, fijne avond all en ... weekend

Oja, 7e tandje van Sil is door!
    Nummer 8 nog onderweg.

3. Seth

Seth Niet meer actief

leuk he die wii
    hier doet dochter het ook... onder begeleiding.... :D
    heb zo'n leuke foto's dat ze aan het hoelahoepen is.... (wii fit)....
    Schudden met die billen :D

oudste weet precies hoe het werkt.... sterker nog.. daar valt niet eens meer van te winnen.....;)
    ingeblikt door een kleuter....

wii fit is trouwens ook heel leuk...
    ook om te sporten...leuke spellen en gymnastiek oefeningen, maar het houdt ook mooi het gewicht enzo bij..
    ook van een baby... ;)...

@tandjes
    hier ook wat op komst.... zit nu nog steeds op 6....

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hier nog steeds geen tandjestijd...

Sil gefeliciteerd met tand nr. 7!

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    avond :)

@babyproject Gefeliciteerd!!!! Je mag echt trots zijn op jezelf!! Geweldig hoor! Wanneer hoor je er wat over?

@seth Hoe is het nu met alles? Geen last meer gehad? WII Fit hmm lijkt mij ook wel leuk! Misschien toch ook eens naar kijken! By the way nog maar een maandje :) en dan gaat het gebeuren het 3 dubbele feest :)

@zij Jippie gefeliciteerd met sil's 7e tandje!! Hoe is het verder met je ventjes? Sil al meer wandel pogingen ondernomen?

@maranka Heerlijk zo'n dagje in de tuin! Kan ik ook echt mijn "rust" uithalen! Gelukkig hebben we hier een behoorlijke tuin dus ik kan me echt uitleven :D Heb je de foto's van de shoot al binnen?

@all Hier vandaag weer gewerkt.. Gelukkig gaat het elke dag wat beter met mijn rug! Morgen ben ik lekker vrij en manlief hier heeft morgen zowaar vrij genomen :$ om wat leuks te doen met z'n allen :$ dat me dat ooit nog mocht overkomen zonder dat er een vakantie tegenover staat!
    Izzy gaat als een speer nu in een soort zeehondenslag over de grond :D ze duwt zich met haar voeten vooruit heel apart ;);)
    Maarre nog steeds geen tand te bekennen :( en morgen toch alweer 10 maanden .. ach tja ze zal niet altijd tandloos blijven zou ik denken :D Fijne avond dames

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Het gaat heel goed met Sil.
    Hij wandelt steeds meer en vanmiddag wilde hij in de politieauto (zo'n groot plastic wagentje, die ze ook wel bij kinder opvang hebben enzo), dus ik heb hem erin gezet. Ook foto's van gemaakt.
    Hij ging zich zelfs een beetje voort bewegen met zijn beentjes.
    Toen hij het zat was, draaide hij zich om en wilde blijkbaar via de bodem uit de auto klimmen. Toch maar even geholpen, want dat wordt 'm niet.

Wilde nog wat schrijven ... maar ik ben vergeten wat ....
    De buren zijn nl al een tijdje aan het 'verbouwen'. Precies als de jongens net plat gaan en ik dus ook, dan beginnen ze net weer te timmeren of te zagen of te boren.
    Vanmiddag lag ik nét dus ff 20 minuutje te pitten en BENG werd ik ff flink wakker geschut door flink timmeren. Ze zijn blijkbaar op zolder bezig en ... wij slapen op zolder...
    Sil werd er ook wakker van, dus HUP het bed uit.
    Mees slaapt zo diep, die heeft niets gemerkt. Ik heb zelfs de gordijnen helemaal open gedaan, maar hij is lekker door gaan slapen.

En bleh, het zijn toch al van die *** buren.

Heb trouwens (ja lekker he) een heel gemeen vervelend ontstoken haarzakje binnen in mijn dij-been. En die doet ONWIJS AU.
    Lopen is niet echt fijn zeg maar en het doet zo al pijn. AU.
    Tja, toch voor de kids zorgen, maar au au au.
    Manlief kwam ook pas na 19uur thuis, dus eh druk druk druk voor mij geweest. Toch vanaf (en dat is voor mij uitslapen dus) 7uur tot over 19uur werken he pffff.

Haha, wat een zeikerd ben ik he.
    Ach, dat gaat ook wel weer over.

Vandaag is mijn mama jarig en daar zijn we gisteren geweest.
    Was erg leuk. De dag daarvoor ben ik samen met Sil trolbeads wezen kopen voor mijn mama in de buurt waar haar moeder en dus mijn oma (92) woont. Even snel langs gegaan, met ons tweetjes is het even iets meer te behappen dan met US viertjes. Oma was overigens er happy met ons visite momentje.
    Ehm ... OJA, ook meteen cadeautje gekocht voor 'WALDEMAR' dus. De baby die pas geboren was. Daar zijn we zondag heen geweest voordat we naar mijn ouders gingen.
    Ik vind het nog steeds GEEN naam hoor, maar dat is hun ding.
    Wel een klein apie hoor.

Al met al, loopt de ritme van de jongens toch een beetje in de soep. Mees die trekt het nog wel, maar die wordt op ten duur heel vervelend. En Sil ... ja die trekt het niet en is 's avonds ook dood en dood moe. Als ik hem 's ochtends naar bed doe (heel heel moe), dan slaapt hij hooguit 20 minuutjes en dan wordt hij weer wakker.

Vraagje: Sil wordt meestal 's ochtends 'huilend' wakker, gaat in de ledikant staan en blijft huilen tot mama hem uit bed haalt.
    Mees wordt uiteindelijk elke dag wakker geschreeuwd, maar hij gaat er wonder boven wonder heel goed mee om.
    Wel jammer voor mij uiteraard, want ik had graag wat langer willen blijven liggen.
    Wat ik wel probeer is hem maar een tijd laten huilen, zodat hij niet verwend BLIJFT dat mama wel komt als hij huilt.
    Hoe doen jullie dat.

Jullie weten, door de operaties, gedoe en griepjes, zijn de nachten een tijd lang anders geweest en was ik gewoon snel aanwezig, omdat hij en zij dat nodig hadden. Dat was nu eenmaal zo.
    Maar nu is dát boek dicht.
    Ook bij het naar bed gaan, laat ik hem (Mees gedraagt zich prima en gaat Sil niet uit zijn tent lokken) gewoon huilen.
    Hijvandehoek is bij het slaap ritueel de laatste die weg gaat.
    Dat hebben we toen expres omgedraaid, want het is mama mama en mama en dat is mama ook wel eens zat.

Dát punt gaat dus heel goed!
    Maar het wakker worden dus ... gewoon een half uur tot een uur laten huilen, net zo lang totdat hij het ook opgeeft zeg maar?????

Oja, en wat tandjes krijgen betreft, joh ieder is wel weer ergens snel in en de ander niet of wel of niet of wel.
    Mijn menneke gaat razend snel, maar mama of papa zeggen, doet hij totaal nog niet!!!!

Meteen NOG wat anders. Mees heeft op die bolletjes op zijn boven armen best aardig wat lange haren zitten :( Ik vraag mij af of dat normaal is :(. Sil heeft dat niet.

Nou ... ik ga ff kappen.
    Ben heel moe en ik zou op tijd in bed gaan liggen, wat ik over het algemeen wel doe. Ben echt geen nacht mens meer!
    Vind ik ook niet erg moet ik zeggen.

Fijne avond.

p.s. Naar he! Het verhaal van Sookie!?
    Het zal je maar gebeuren.

Ik ga nu echt.
    Tot schrijfs.

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zoooo, er is weer aardig wat bijgeschreven ;):D

Volgende week gaat Hijvandehoek voor zijn werk een weekje naar Texas. Het wordt dus ietsje drukker voor mij met de kids.

De eerste week van september gaan we weer naar de koeienboerderij.
    Tenminste moet straks even de bevestiging krijgen.
    Erg veel zin in.

En ... niet zeker, moet nog ff goed turen, maar volgens mij is tandje numero 8 door bij Sil.
    Bevestiging volgt nog :p

Fijne zonnige dag allemaal.

Maranka,hoe is het met jou vandaag?

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Maranka, als het door gaat dat weekje, misschien kan/wil je ff komen kieken op de koeien boerderij?! Vind Jasper waarschijnlijk ook erg leuk.
    Bumba erbij en hoppa ... gezelligheid kent geen tijd.

Zie maar hoe het loopt meis ... ;)

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Vannacht .... pfff drie maal eruit.
    Ritme door de war doordat de buren té luidruchtig zijn.
    Ben blij als hun vakantie voorbij is zeg.

Verder: TANDJE numero 8 is toch echt door.
    WOWIE. :D

Mama van Sepp, hoe is het met je 'zeehondje' leuk hoor!
    En gaat het weer werken een beetje?

Meiden ... goog luck all :)

Oh, koeien boerderei gaat niet de eerste week van september gebeuren. De boerin had zich helaas vergist in de datum dat het vrij zou komen. Heel jammer.
    Nu proberen we 1e week oktober te boeken.
    Hopelijk is het dan wel een beetje fijn weer voor de jongens.... ;)

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zij, wat jammer dat de koeienboerderij niet doorgaat in september.
    Maar langskomen en Bumba klinkt goed!!! Dus ik houd mijn agenda voor oktober in de gaten. Krijg dat rooster pas in september helaas..

Joepie voor tandje nr. 8.

Hier gisteren naar het CB geweest. 69 cm en 7,002 kg. Ze volgt dus keurig haar lijntje.
    En.....tatatatatataaaaaaaaaa ZE KAN ZITTEN!!!

Do fotot's van de fotoshoot zijn klaar. Er zit een prachtige foto van mijn vader bij en ook de foto's van de kids zijn geweldig! De gezamelijke foto's zijn ook leuk maar niet fantastisch. Maar ja ik vind eigenlijk altijd dat ik niet mooi op een foto sta dus....:D
    Ik zal zo even een poging doen wat van de foto's in mijn album te zetten.

Sorry dat ik verder niet reageer. Gaat goed met mij hoor, maar ben erg moe. Afgelopen 4 dagen 35 uur gewerkt. En ik ben alleen vandaag vrij. Moet morgen en overmorgen nog 2 vroege's. ( om 7.00 uur beginnen) Even een niets doe dagje dus voor mij...

11. Seth

Seth Niet meer actief

even ego...

hier vanmorgen echo gehad ivm bloedverlies...
    een vruchtje met hartje (6,4 weken volgens meting) gezien MAAR een grote hematoom achter het vruchtje....
    verschillende scenario's mogelijk...

de hematoom lost op... of het bloed komt af MET of zonder vruchtje....
    de ligging is dus ongunstig..... en de zwangerschapsduur dus ook.... (hoe priller de zwangerschap, hoe meer kans dat het vruchtje mee weg spoelt)

volgende week controle....
    vandaag weer buikpijn.... en bruin bloed.... maar er kon nog veel meer aankomen.....

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Seth, pfff vervelend hoor dat je nu nog steeds met zoveel vraagtekens blijft zitten. Je weet niet waar je aan toe bent en dat is ONWIJS balen. Ik hoop voor je dat alles goed blijkt te gaan.
    Herkenbare situatie, maar toch ook weer anders. Houd je taai meid.
    Sterkte hiermee en houdt ons op de hoogte.

Hoe gaat het met de rest van de kids?
    Rent de jongste al rond :)
    en is de oudste al trots op het feit dat hij een voetballer is :D?

Maranka, vrijdag 30 september tot 4 oktober zijn wij op de boerderij.
    Kiek maar wat betreft je rooster in september.
    Mijn moeder heeft precies hetzelfde gedoe. Mijn moeder werkt met zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapte mensen.
    We zien het dus wel in september, no problemo.
    Lijk mij heel leuk en gezellie.
    Ik mail je wel trouwens. Kunnen we beter afstemmen.

Fijn dat het goed met je gaat en begrijpelijk dat je te druk bent geweest en dus niet online bent gekomen. Je hebt genoeg aan je hoofd. Foto's tja .. die van mij zijn er gewoon niet,
    dat is ook niet oke, maar is nu eenmaal zo.
    Nog ff-ies ;)

Andere meiden groetjes ;)

OOOH bij de way.
    Ik had het een paar berichtjes geleden over een ontstoken haarzakje of ingegroeid haartje aan de binnenkant van mijn dij.
    (KIJK UIT LEKKER VERHAAL :p)
    Zondag begonnen en maandag en dinsdag zooooooooooo'n pijn zeg.
    Ik liet het gisteren aan Mees zien en die schrok ervan.
    's Avonds kwam HIJ thuis en was niet blij dat hij zoveel huishouden moest doen, dus ook aan hem liet ik zien, dat ik echt wel pijn heb.
    Ook HIJ schrok ervan en zei "het is helemaal paars"!.
    Ik dacht meteen aan een steenpuist ... getsie!
    HIJ had nog ergens Diclofenak (hoe je het ook schrijft) liggen en ik zei meteen "geef, geef, geef".
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter (voor vandaag dus 16uur).

Vanmorgen dacht ik "Ach het gaat wel weer ietsje lekkerder, hoeft mijn vader niet helemaal hier heen te komen, om op de kids te passen". Neeeej, de pijnstiller/ontstekingsremmer werkt natuurlijk, dus ik braaf de afspraak aangehouden.
    Op ten duur was ik ook wel blij, want eenmaal een tijd wakker, ga je wel weer voelen.

En ... kon ik ook meteen de grote bak die mijn moeder heeft gekocht uitproberen (auto heb ik het over he, lopen was geen optie).

Dokter kijken: Ai, dat is een pijnlijke. Ik ga een klein sneetje maken.
    YEAH YEAH YEAH, "verlos mij" zei ik opgelucht. Het was een flinke bult zo te voelen en het stond STRAK.
    Ze had een klein sneetje gemaakt en direct kwam er behoorlijk wat pus naar buiten. Zij vond het nodig het sneetje groter te maken.
    Het is geen steenpuist meer, maar een abces die behoorlijk groot is.
    AU AU, en toen ging zij nog ff uitknijpen zoooooooo, dat voelt NIET lekker. Maar ja het laten zitten is ook geen optie.
    Heb een antibiotica kuurtje gekregen en ik moet de wond spoelen en open houden.
    Wat een feestje he dames :p ;) :D ;)

Voel mij zo verlost zeg WOW.

Oke, nu ga ik echt hangen.
    Spreek jullie dames!

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    seth, hoop echt dat t volgende week allemaal er positief uitziet, nu jullie toch die knop om hebben gezet moet t natuurlijk wel allemaal goed blijven gaan...

zij, aiiii dat lijkt me echt heel pijnlijk, fijn dat je er nu van verlost bent :) .

14. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Seth: oh das niet het nieuws wat je wilt horen. Die eerste weken zijn al zo onzeker, nu helemaal! Ik hoop dat het gewoon oplost of wegspoelt en het vruchtje lekker laat zitten! Heb je volgende week dan weer een echo?

@maranka: wat een superfoto's! Heerlijke kindjes heb je. Ik vind dat je erg mooi op de foto staat. Mooi dat Jinte goed doorgroeit. Klein meisje hoor vergeleken met onze grote Jen ;) Fantastisch dat ze kan zitten! Vindt zij het zelf ook zo leuk? Hier is Jennifer helemaal fan van zitten :D Ook nog geen tandjes? Hier heeft Jen pas sinds kort 2 tandjes (en mssn boven ook 1, maar weet ik niet zeker). Ze kreeg ze een paar dagen nadat ik zei dat ze nog geen tandjes had :p

@Zij: cute dat Sil zo door het huis stapt met zn loophuis. Zie het al helemaal voor me dat hij ergens tegenaan staat en nog niet kan draaien, hihi :D 8 tandjes alweer, gaat goed!

Irritant die buren van jou. Zit je ook niet op te wachten. Volgende week dus een hele week alleen met de kids! Pittig hoor.
    Ik weet niet wat je kunt doen aan het huilend wakker worden. Ik ben zo'n mama-noobie nog ;) Ook bolletjes met lange haren zeggen me niks...

Ik hoop dat de kids volgende week weer in hun ritme zitten. Is wat fijner voor jou!

@mama van Sepp: hoe was jullie vrije dag gisteren? Genoten van het mooie weer? Vooruit duwen met dr voetjes, wat grappig :D Is ze ook zo trots dat ze nu heen kan waar ze heen wil?
    Nog geen enkel tandje? Komt vast snel! En idd, tandloos zal ze wel niet blijven. Scheelt in elk geval tandenpoetsen ;) Hier sinds kort 2 tandjes beneden die pas door zijn (echt 2 van die randjes nog) en ik denk boven ook steeds wat te voelen, maar ze laat me niet kijken... ;)

@hier: scriptie dus ingeleverd, maar begeleider is op vakantie. Hij is maandag terug, dus we moeten nog even afwachten. Ik denk dat ik uiteindelijk pas in oktober afstudeer, maar het meeste werk is nu achter de rug en dat is een heel fijn gevoel.

Vandaag herhalingsecho. Was helemaal goed! Hartje klopte goed, het bewoog goed en ik ben weer 2 dagen vooruit gezet (ik was 2 weken terug juist 2 dagen achteruit gezet)! Dus wij zijn blij en kunnen nu ontspannen en genieten :D

15. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Zij: ooooh pijnlijk verhaal! Gelukkig dat je naar de dokter bent gegaan! Hopelijk heb je er nu snel minder last van.

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Even snel dames :)

@ seth he lieverd wat een narigheid.. :( ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.. Maar wat is een hamtoom eigenlijk :) (sorry heb geen tijd om te googlen)

@zij Pfff Ik weet wat een verlossing dat kan zijn ;) Ik heb hier regelmatig vistels auwie ! Heerlijk he als de druk eraf is :) Ik hoop dat het nu snel weg trekt! En wat leuk een koeienboerderij!!
    Ben benieuwd wat de jongens daarvan vinden! Hoe is het trouwens met je klussende buren? Alweer wat slaap kunnen pakken overdag?

@maranka Pff wat een werkschema heb jij gehad zeg! Kan me voorstellen dat je moe bent! En wat een fijn dat Jinte zo mooi haar lijntje volgt :) Hier zit Izzy op +1 met lengte en gewicht (en dan gewicht nog iets meer plus volgens mij ;):D)
    Fijn dat je foto's zo mooi zijn geworden! Mooi moment voor altijd vastgelegd :)

@trish Hoe is het met jou meid!

Ok ladies later meer vanaf hier .. ga nog even snel een was opvouwen en dan naar mijn bedje .. ben een beetje gaar van het werken zeg! By the way nog steeds geen tanden hier! Zit er nu toch wel steeds op te wachten zeg maar ;)
    Fijne avond schatten!

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Oeh had ik je bijna gemist :)
    Vrije dag was heerlijk gisteren! We zijn 's morgens om 09.00 uur al naar scheveningen gereden en zijn daar geweest tot 14.00 Heerlijk :)

Fijn dat je zo een mooie echo had! Lekker genieten nu :)

Spannend van je scriptie en ohh ik weet nog precies was voor lekker gevoel dat geeft :) Geniet ervan!

Ok nu ga ik echt doei!!

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zij, ik ga echt een gaatje proberen te vinden in mijn rooster en anders maak ik wel een gaatje.
    Over gaatjes gesproken. Jek gatsie bah!!! Lekker verhaal hoor ;) :D
    Maar fijn dat de druk eraf is en de pijn stukken minder. Weg zal wel teveel gevraagd zijn.. Succes met het spoelen en dat de antibiotoca zijn werk maar goed mag doen.

Seth, meis, meis, meis. Wat een toestanden zeg! Jij wordt door een emotionele achtbaan gegooid zeg. Valt het bog een beetje te trekken.. Hoe gaat het met de paniekaanvallen? Dit zal er zeker niet bij helpen. Weer onzeker en weer afwachten...
    Heel veel sterkte! Lief klein wondertje.. blijf maar dicht bij je mama! Ik hoop van harte dat deze zwangerschap heel goed afloopt.

Babyproject, Jinte vind het zitten inderdaad geweldig! Tot vorige week rolde ze de heel dag door de kamer, maar nu doet ze niets anders dan zitten. Ze heeft wel een hele aparte manier bedacht om te gaan zitten overigens. Ze gaat eerst op haar buik liggen, trekt dan haar knietjes onder zich, duwt zich op met haar handjes en duwt zich dan zover omhoog dat ze kan zitten. Jasper ging altijd op zijn rug liggen draaide dan een beetje en duwde zich met zijn handen en met gebruik van zijn buikspieren omhoog tot zitten.
    Erg leuk om te zien in ieder geval.
    En bedankt voor de lieve complimenten over de foto's! Die van Paranka en mij samen vind ik zelf ook wel heel erg liefdevol en vrolijk.

Zij, ik kom nog even terug op het huilen van Sil. Lastige kwestie hoor. Volgens mij vergt het ontzettend veel van je zenuwen en je geduld om hem te laten huilen. Ik zou het niet kunnen maar Jinte huilt dan ook als die sirene's die je de eerste maandag van de maand hoort. Gaat door merg en been!
    Tips... Hmm moeilijk..
    De 10-minuten methode gebruiken? Dus elke 10 min. er heen. Niets zeggen maar laten weten dat je er bent voor hem.
    Misschien werkt 5 min. in het begin beter.. En kunje het later uitbreiden naar 7, 8, 9 10 min... Doorgaan tot hij weer rustig is..
    Heb je al heel geod nagedacht wat de reden van het huilen kan zijn.
    Heft hij dorst? Een verschoning nodig. Of is het echt mama die hij nodig heeft? Of is hij gewoon helmaal klaar wakker en niet meer slaap nodig?
    Kunje hem overdag meer wakker houden zodat de nacht langer wordt? Misschien een pyjamapapje voor het slapen gaan?
    met ritmes ben jij altijd erg goed bezig en dat lijkt wel te werken toch?
    Verder zou ik het even niet weten..
    Veel succes ! En sterkte want huilen .. ik ben echt een watje.. Kan er helemaal niet tegen, het raakt me altijd in elke vezel van mijn lichaam en ik kan ze dus niet laten huilen. Komt zo sterk binnen..

MamavanSepp, knap zeg dat je wel aan het werk bent. Hoe doe je dat? Vol met pijnstillers? Hoop dat je snel weer de oude bent!
    De foto's van de shoot staan in mijn album. Nou ja een paar dan..

Mijn ouders hebben ze nog niet gezien. Als ze morgen nog in de buurt zijn ( caravan) ga ik even langs met de kids en mijn laptoppie om ze te laten zien.

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hematoom is , heb ik even opgezocht, een plaatselijke ophoping van gestold bloed in weefsel. Een ophoping van bloed in het lichaam, buiten de bloedvaten. Een bloeduitstorting.
    Hopelijk lost het vanzelf op Seth!

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zo.. ik ga mijn bedje in! Ik kan altijd erg leker slapen met een regenbui op de achtergrond. Hoop natuurlijk wel dat het weer morgen weer wat is opgeknapt.

Trusten!!

Deel Deze Pagina