Toverstokkie meiden

Discussie in 'De mama's' gestart door Zijvandehoek, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mijn mams was erg blij met de mooie foto van Paps.
    Daar heb ik nog plannen mee, vertelde ze... :( (ik weet wat ze bedoeld....)

En natuurlijk vond ze de overige foto's ook prachtig!

2. Seth

Seth Niet meer actief

krijg hier kippenvel en tranen in mn ogen :(.....

hele dikke knuffel......

3. Seth

Seth Niet meer actief

mn kleine vent is dinsdag voor het eerst zelf gaan staan.... maar dat was ook maar eenmalig (tot zover..) :D...

hij is echt een beetje traag erin... nu is hij ook wel echt zwaar... dus wellicht dat het voor hem ook wat zwaarder is....

wat hij nu trouwens ook doet...
    klappen in de handjes (dat doet hij al een tijdje) maar nu gevolgd door "op het boze bolletje allebei".... en dan "zo varen de scheepjes voorbij"..... :D....

dat doet hij dan weer sneller als de rest.....

Word hier trouwens gek van de gebroken nachten.... ;)
    Nee niet door de kinderen...
    we hebben sinds 1-6 een kitten... en die wil elke nacht met mij kroelen...
    heel lief hoor... als ze over de dekens komt gerend en me kopjes geeft... maar hoe leer ik zo'n beest klokkijken... ;)....
    ennuhh tis net een boemerang.... zet haar naast het bed.. en ze komt weer terug...
    ga ik op mn zij liggen, gaat ze op mn hoofd zitten...'
    RRRRRR...RRRRRRR...RRRRRR....
    kan ik nog niet slapen... :D

hier trouwens gisteren brieven in de bus gedaan in de buurt...
    dat wij gaan trouwen en dat we ze alvast bedanken voor hun begrip.....ivm feest :D

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Seth: 1 van onze katten is ook zo'n kroelkat midden in de nacht... Ik kon er ook echt niet van slapen. Alleen de slaapkamerdeur was geen succes, want dan gaan ze heel hard krabben aan de deur... Dus sindsdien mogen ze helemaal niet meer boven komen 's nachts... Erg ongezellig, maar was gewoon noodzakelijk.

Jullie trouwen komt nu wel erg dichtbij he :D

5. babyproject

Ohhh :( Het is zo erg als ze daarover na moet denken.....

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zeker.... maar ik ben blij dat ze dat nu wel samen kunnen doen... Beter zo dan volkomen onverwachts dingen moeten plannen.
    Het geeft mij een goed gevoel te weten dat ze bep. dingen voorbereiden.
    Nu kunne ze hele bewuste keuze maken en zijn ze niet overmand door verdriet. Ook al zijn ze op sommige natuurlijk heel verdrietig en emotioneel.

We hebben gisteren de foto's dus laten zien en hebben verders een hele gezellige middag gehad op de camping. Zijn zelfs nog aan het bbq'en geweest.

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :D seth, had je eindelijk weer een beetje kunnen genieten van je nachtrust wordt je gebruikt als knuffel! Nu maar hopen dat die kitten van jullie snel manieren leert! Hahaha. Tja en anders maar niet naar boven zoals Babyproject zei.

En wat het staan betreft.. Jullie manneke zal vast wel wat hinder van zijn omvang ondervinden denk ik. Maar dat komt vast wel goed. Als hij echt gaat lopen zal het meeste babyspek vast wel verdwijnen. Groot blijft ie denk ik toch wel..
    Tja het ene kindje is het ander niet. En dat maakt het nou juist zo interessant en boeiend!!

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    dank je wel schat!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  10. Seth

Seth Niet meer actief

Jullie ook allemaal een prettig weekend.....

ennuhh die foto maakt veel duidelijk.... denk al, waar komen al die kinderen vandaan... :D

11. Seth

Seth Niet meer actief

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Haha, geen babyBOOM, maar BabyPOMPOEN! :D:D

14. babyproject

Ik vind het wel een heel herfstige foto, brrr ;)

Hier gaat alles zn gangetje. Weinig te vertellen. Heb een filmpje gemaakt van de kleine meid terwijl ze het huis aan het verkennen is: ‪Tijgerend door het huis‬‏ - YouTube

Hebben inmiddels het huis redelijk babyproof gemaakt en heb de laatste tijd vaker gedweild dan in mn hele leven :p

Denk dat ik vandaag eindelijk maar weer eens babykleertjes ga uitzoeken. Maatje 68 past ze al een tijdje niet meer, dus die moet echt uit de kast. Kleine maatjes 74 ook. En maatjes 80 en 86 moet ik maar eens in de kast gaan leggen. Dan heb ik ook veel beter zicht op wat ik heb en of het genoeg is. Heb er alleen geen zin in, tis zo'n werk... Magoed, toch maar doen :)

Jullie leukere weeekendplannen? ;)

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Goed plan Babyproject. Daar zit ik ook steeds tegenaan te hikken. Kleertjes uitzoeken. Het is op zich best leuk werk. Maar vind het niet zo leuk dat bepaalde kleertjes die ik echt zooo leuk vond niet meer passen..
    Ik moet nog van alles op MP zetten. Box, luiertas/koffer, babymee, en heel veel kleertjes.

16. Seth

Seth Niet meer actief

17. Seth

Seth Niet meer actief

ik had hier laatst alles uitgezocht.... nu zou ik sowieso dingen bewaren voor mn zus...
    heb ik jaren geleden met mn moeder afgesproken.... ;)

verder kinderwagen weg... badmeubel weg (het werd toch alleen maar een waterballet in zn kamer)...

kleertjes hier nu maat 92/98 :$
    (afhankelijk van de breedte)..... het is dus hier heel snel gegaan met de kleertjes en veel dingen heeft hij dus niet eens aangehad, omdat hij er niet in te krijgen was....

@dweilen
    ja... en dan nog zwart zijn na het kruipen.. ;)
    nu lopen hier de andere natuurlijk ook rond en van binnen naar buiten....
    Wat dat betreft is het fijn als ze gaan lopen....

zijvandehoek
    hoe is het met de geveltoerist?
    begint hij al "over te steken".. ?

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pff, wat zijn jullie kindjes groot! Jinte heeft nog maatje 68.

19. babyproject

Ja, lijkt wel een epidemie, hoor steeds meer over grote kindjes :p

Jennifer woog afgelopen vrijdag (met precies 9 maanden) 9480 gram en ze was vorige maand al 72,5 cm, dus ja, gaat hard. Maar nog niet zo hard als bij Seth hoor! 92/98!!!

Ik kijk stiekem zo uit naar ons 2e kindje! Ik mis de baby-fase nu al! Terwijl Jen eigenlijk nog een baby is :p

20. Seth

Seth Niet meer actief

12066 gram (afgevallen sinds waterpokken en hoge koorts was 12,3)
    80 cm.....

was vorige week met 11 maanden....

hij is trouwens niet dik.. weinig vetrollen, maar gewoon heel breed en fors van bouw en een lang lijf.... (vandaar de grote kleertjes, anders zijn de shirts te kort en zijn brede billen passen niet in 86 ;)... )

mn brede knuffelbeer... :)

Deel Deze Pagina