Haha moest ff denken ... het botte mes .. Tja, ik ga vanavond, als de jongens plat liggen, wel foto's afdrukken en in 'mapjes' wegleggen. Zodat ik binnenkort of een nieuwe mes kan aanschaffen, of een nieuwe snijtafel of ... what ever. Komt wel goed. Het begin is er, en dan gaat het telkens makkelijker op te pakken. Weet alleen niet wat voor thema ik gebruiken ga. Bij Mees dus allemaal vis stikkers i.v.m. ons duikhobby. Ik heb wel lieve heersbeestjes en vlinders, maar zit toch te denken dat dat hem nu eigenlijk toch niet zal zijn voor een echt menneke. Wil niet in hokjes plaatsen, maar ... ja, wat later he. Waarschijnlijk zal het 'm een worst wezen .. ach, het mooi maken komt toch later pas. Ik kan ook alvast met de teksten gaan beginnen als ik wil. Genoeg te doen dus. Oja, ik kan ook beginnen aan het maken van een album via internet, want die moet ook nog volgen. Alleen niet zo handig om met twee dingen tegelijkertijd bezig te zijn. Ben toch voor af maken en dan naar het volgende. Hijvandehoek landt zaterdag circa 8.30uur. Hij kan thuis gebracht worden, maar ik zit er aan te denken, om hem van Schiphol af te halen. Een georganiseer, maar ik denk wel leuk voor de mannen. Vanavond ga ik bepalen of het haalbaar is. Hij vertrekt morgenochten. Hij heeft trouwens nét gebeld. Gezellig joh! NOT! Hij was nét wakker namelijk. Zaterdag wordt dus niet zo'n gezellige dag denk ik, want dan heeft hij een Hijlek Soms is en blijft er geen touw aan vast te knopen zijn. Begrijp wel dat Jinte ook droomt he, daar kan ook wat lasten van komen. Gisteren avond ben ik (voordat ik ging slapen gelukkig) 2 maal naar Sil geweest, die aan het huilen was. Even opgepakt en weer neergelegd en hij sliep weer verder. Van ochtend huilde hij een beetje om 6uur, maar ging toch weer slapen. Uiteraard ben ik het laatste moment ingekakt en dat maakt het nog zwaarder. Maranka je nachten worden doorbroken en dan ook nog werken, dat is pffff zwaar. Je bent moe moe moe en moe. Ik zit ook al een tijdje in te kakken hier. Ben even met hen buiten gaan wandelen, maar dat heeft tegen de slaap niets geholpen. Ja ik ben rozig, dat wel ... Volhouden Maranka, nog even en dan is zij één jaar en dan gaat ze toch telkens ietsje dieper slapen als het goed is. Volgende week is Sil alweer 11 maanden YEAH. Oja, vandaag ff een afspraak gemaakt voor controle van het hoofdje van Sil. Dan hebben we dat ook maar weer staan. Moet nog genoeg vormen, wat hoofdje van Sil betreft. Zie het vooral als hij in de spiegel staat of op sommige foto's, maar het is niet te vergelijken met hoe het was, dus dat is goed. Het is een knap mannetje ... en een dondertje.
Hoi Mama van Sepp Tja, hoe langer ik de foto's laat liggen, hoe meer het er worden en hoe moeilijker het wordt daadwerkelijk albums in elkaar te gaan zetten. In van die plastic mapjes vind ik persoonlijk niets, maar het gebeurd veel. Mijn schoonmoeder is nu NOG bezig met het foto album van HIJVANDEHOEK. Ik vind het schandalig. We hebben één foto van hem thuis, toen hij een baby was. De rest heeft zijn moeder nog thuis liggen. Ze vindt het ook moeilijk er afstand van te doen..... Dus ik ga echt braaf, ook al heb ik eigenlijk de tijd of de fut er niet voor, aan de slag. Eerste een met de hand gemaakte album en dan dus via een album via een internet bedrijf. Daarna blijf ik bijhouden en maak internet albums. Pfff, weet ff niet hoe ik ze moet noemen Het met de hand gemaakte boek maak ik er eentje precies van het eerste jaar. Daarna zal het anders worden, dan verspreid je het gewoon en is het heel anders werken en minder in elkaar passen en meten. Ja, de week is bijna voorbij. Morgen ochtend gaat Hijvandehoek alweer vertrekken, dus het gaat wel snel. Het is sneller gegaan dan ik dacht en heb er ook minder veel last van gehad, dan ik stiekem gedacht heb. Alleen 's avonds vind ik alleen echt maar alleen. Ook in bed trouwens. Maar ja, toch knopje om weten te zetten en gaan. Oja MEIDEN, kennen jullie het programma OVER DE STREEP? Is op NED2 fo NED3, maar IK vind het erg interessant. Met Arie, hoe heet hij, Booman of zo iets. De wel bekende ex eo-ganger met zijn big big tattooo's op zijn lijf. Vorige week heb ik het gekeken en ik vond het zeer interessant en een hele goede leerschool op de scholen dus. En niet alleen voor op scholen. Ik hoop dat er toch veel mensen zijn die er naar gaan kijken. Het is een mooi project. Het lijkt in het begin een beetje "Goh, echt Amerikaans", maar ik vind het heel heel goed. En eh ... dat zegt echt wat hoor. Ben erg kritisch. De mensheid zou met veel meer respect met elkaar om moeten leren gaan. Oke, dat was mijn 'preekje' weer Mama van Sepp weer: Jeej, wat moet je lang wachten zeg. Ben benieuwd. En eh ... heb je nog geen tanden , dat is toch wel erg hoor Oooh, je bedoel je kidje hihi. Best laat ja, maar komt wel goed. Blijf het zeggen hoor. Sil zegt nog geen een woord ... geen mama echt niets. Ja "tatatata" en "dadaaadaa", voor de rest vertikt hij het. Mees zegt ook al telkens "mama" of "mamam", om Sil te laten beginnen met praten. Mees weet dat volgende week (over 6 nachten) eerst de vuilnisauto komt (erg belangrijk voor hem) en daarna naar de peuter speelzaal gaat. Ik ga vanavond ff plaatjes maken voor de afteldagen. Alleen het wordt wel veel zo ... hihi 2 nachtjes en dan komt papa thuis; 3 nachtjes en dan gaan we met opa en de oma's uit eten (mijn ouders zijn dan alweer tig jaar getrouwd). Zijn we er 16.30uur aanwezig trouwens. Sil MOET van mij 17uur eten en Mees moet ook op tijd eten. We gaan ook op tijd weer weg, dan gaat het prima; 6 nachtjes, dus de vuilnis auto én de peuter speelzaal. Ach, ik vind het wel geinig om te doen. Oke, ik ga nu nokken. De kids liggen nét te slapen en ik ga snel eten bereiden, zodat het straks allemaal weer zo vloeiend mogelijk verloopt. En vanavond even het rijk voor mij alleen. EN NIET VERGETEN TE KIJKEN HE! OVER DE STREEP
komt weer ff binnen vallen... ik heb gekeken hoor Zij... Mooi weer he!!! Ik heb vorig jaar met mijn klas de 1e aflevering gekeken (pubers 4e klas vmbo) en dat was al heftig! slaap lekker
Iets om te kijken via uitzending gemist dus. Wan tik moest vanavond werken. Even kijken of ik morgen tijd heb.... Want morgen vrij, maar naar een verjaardag en dan weer 3 late's, 1 vrij en dan weer 3 late' s. Leuk vakantietijd! En als het weer nou eens een beetje zou meewerken en je op je werk nog een beetje kon genieten van de ZON. ( Heb het wel een beetje gehad hoor met deze "zomer"! ) IK BAAL !!! ZO dat moest er even uit!
Hoi Marloes, leuk dat je je even meld Vorige keer vond ik heftiger. En je moet je jezelf er echt even doorheen zetten in het begin, wat betreft het Amerikaanse gebabbel. Toch vind ik het heel goed dat ze dit doen. Er zijn zoveel mensen die een ander wat aan doen en niet weten, hoeveel pijn het kan doen. Een stuk openheid schept respect tegenover elkaar. Ik vind het allemaal best verdrietig. Vooral de vorige keer dat men vroeg over de streep te komen, als je bijvoorbeeld beide ouders bent verloren, dat er één meisje daar stond en de rest het teken van respect en steun gaf. Dát deed mij echt wat. Denk dat er heel veel mensen wat van kunnen leren, als ze hier aan mee mogen doen! Hoe is het met Marloes en haar mannen?
Haai Maranka, druk druk druk druk druk he. Pfffff begrijp het helemaal van je hoor En wat het weer betreft, dat ben ik ook spuug en spuug zat. Voor de kinderen vin dik het 't ergst. Werkse de komende dagen Maranka OEF. MOI: vannacht (2.15uur)eruit geweest voor Sil. Eer ik weer in slaap viel, waren we wel weer een uur verder. Babyfoon uitgezet en gaan slapen. Werd wakker van hard gehuil even voor 7uur. Pfff, ik lag echt nog te dromen en ... was en ben MOE. Hoop dat Sil het vannacht anders gaat doen. Hij was wakker en ging gewoon zitten in bed en huilen. Hem verschoond, hij bleef rustig liggen ... dat gebeurd bijna nooit hoor. En toen water gegeven, veel water. Veel knufs en hopjes en weer in bed. Vanmiddag (15.35uur) vertrekt HIJvandehoek naar Amsterdam. Hij moest gisteren nog 2 binnenlandse vluchten maken ... pfff, dus hij is gaar. Hij hoopt flink te kunnen slapen in het vliegtuig. IK HOOP HET OOK Morgen ochtend vroeg weg met de jongens op naar Schiphol. Fijne dag meiden
Hijvandehoek zijn vliegtuig heeft vertraging en dus mist de aansluiting. Hij heeft mij net gebeld. Vliegt straks naar Newark (vlakbij NewYork, stapt over en gaat dan direct naar Amsterdam. Hij komt dus niet 9.30uur aan maar 11.10uur Nou ja, hoef ik niet zo vroeg weg. Neem lunch voor de jongens mee, zodat dat oke zit en kunnen ze thuis direct plato voor hun middag tukkie. Ik ben ook aan een diepe grote en goede tuk toe, dus ik ga het maar niet te laat maken denk ik. Fijne avond
ook wel erg emo hoor, moest gelijk terug denken aan eliza.. bij haar hebben we nooit kunnen genieten van t feit dat we een meisje kregen.. zitten ze me bij de nub topic ook nog aan t twijfelen te maken, lekker weer!
Trishka, ik denk dat je juist stil moet staan met het goede gevoel wat je nu hebt. Het is echt super te weten dat je een meisje in je buik hebt liggen. Ik denk dat je de 'meisjes' los van elkaar 'moet' zien. Het is verschrikkelijk dat het zo heeft moeten lopen met Eliza. Het is toch prachtig, dat zij een kleine kans heeft gekregen bij een lief gezin als jullie te mogen komen, maar dat het in dat geval niet mee zat en dus niet ging. Nu zit er een klein mensje in je buik die net zo goed een kans verdiend en waarbij het wel goed zal gaan. Probeer er toch maar van te genieten hoor. Ga uit van wat JOUW gevoel zegt! Dát is het belangrijkste. Anderen kunnen makkelijk praten he .... ook al bedoelen ze het misschien niet zo. Laat je niet aan het 'twijfelen' brengen. Geniet van het genot, wat jullie toch nog erbij kunnen krijgen. Heel veel zwangerschap succes en ... je komt er wel uit en ... je komt er wel door de komende weken, al is het het nog zo zwaar rond de bekende 17 weken. Wees blij met deze kans
Misschien moet je mijn laatste reactie naar haar toe eens lezen! ik ben juist iemand die haar emo gevoel heel erg begrijpt! Heb het zelf dubbel meegemaakt met eerst 8 en daarna 7 maanden zwangerschap!
roginogwattus, ik ga hier niet weer een discussie beginnen, vind t ook erg grof van je om hier zo binnen te breken terwijl je hier niks te zoeken hebt. kan nu wel weer op je reageren maar hier heb ik dus geen trek in. wil je hier gewoon wegblijven? ik wilde t laten rusten remember?
HELP!!!! een INBREKER!!!! ( vind het nogal brutaal Rogijuli!) En verder kan ik alleen maar zeggen dat ik het helemaal met Zij eens ben. Geniet van het heerlijke gevoel dat jullie nu hebben en dat er straks twee mannen en twee meiden zijn!
AU pijnlijk! Even terug blikken 'Over de streep gekeken'?! Laat ieder in zijn/haar waarden. Laten we elkaar geen pijn doen, dat doet de mensheid al genoeg op deze wereld. Ieder heeft zijn/haar waarheid en niet iedereen kan daarin delen, of juist wel!?! Leg het alsjeblieft achter 'jullie' neer een leef je leven, zoals jij denkt wat goed voor je is, zolang je een ander daar niet mee naar beneden haalt. Oke, ZIJ heeft gezegd. Zij gaat naar bed toe. Morgen met de jongens naar het vliegveld, papa ophalen. YEAH
Hoi Maranka, ben je uitgeput? En eh ... zijn jullie het iets beter aan het verdelen? (FF aanpassen, ik bedoel hiermee de taken ) Meiden allemaal een goede nachtrust. Én ... morgen gezond weer op