YEP en gezond weer op. Ik heb de hele nacht door mogen slapen, al ben ik er vóór het slapen gaan wel een keer naar een huilende Sil geweest. Verder: vertrek straks iets eerder, want HIJ komt vervroegd aan. Geen 11.10uur, maar 10.20uur YEAH Hoe gaat het met de meiden?
Gefeliciteerd... en kan me voorstellen dat het emo is... het heeft zo echt moeten zijn... (pinkt traantje weg) ennuhhh volgens nubtopic zou mijn laatste voor 90% een meisje zijn... denk dat er dan zo'n 10 % in zn luier hangt... (wou gaan bijlezen.. zie gelijk je mededeling met terugbladeren..)
even een geluksdansje voor Trish !!!!! Joehoe !!!! Ik zit met tranen in mijn ogen .... @inbreker MOven zou ik zeggen! Laat iedereen in hun waarde! @zij Jeeee jouw Hij Is weer terug nu!! Geniet lekker van elkaar! fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @maranka Werk ze meid pff zware dagen voor jou.. ik hoop dat je tussendoor een beetje uit kan rusten! @Nub nooit laten bekijken eigenlijk .... @seth Lieverd alles goed daar?
zo ff wat reacties.. even kijken hoever ik kom... zijvandehoek ik zoek eigenlijk een tondeuse voor het hele gezin... vriend en oudste gaan hier ook onder de tondeuse... Oudste heeft echt dik haar, zweet snel.. dus lekker kort... nu vind ik korte koppies gewoon lekker voor jongens.. Misschien is philips wel goed jah... Eindhoven de beste.. uhh gekste.. hahahahaha... oei... slim ventje mees... wat voor autostoel heb je? we hebben hier zo'n maxicosi rodi ofzo.. iig dochter kan er niet bij gelukkig.... maarja op geven moment krijgen ze toch de leeftijd dat ze ook elke keer de gordel van de arm afdoen.... Wel "toevallig" dat het nu net de eerste keer gebeurd als je hard moet remmen gelukkig iig niet meer gehad... hier bij oudste zo'n matrasbeschermer van de hema... hij slaapt trouwens sinds een paar dagen weer met luier...kreeg het soms twee keer in de nacht bedplassen niet meer bijgewassen.. Dochter gaat (nog steeds?) super... maarja jongens.. zucht... Welke luiers gebruik je trouwens nu voor mees? whiteboard.. dat is een goed idee!!! ik doe het hier altijd op de kalender (mogen ze zelf schrijven).. maar dit is wel leuker!! Maranka welke tondeuse hebben jullie?? Jammer genoeg is hier het haar net verkeerd om... de zonen hebben mijn haar dik... en zou alles in blijven zitten.. dochter heeft dun statisch piek haar.... dat je echt nat moet maken om er maar IETS in te krijgen... en wat ook gauw uitzakt.. Verder veel kruintjes en springhaar... die gaat echt veel mopperen straks... Net naar de kapper geweest... hier mag oudste de gordel ook zelf losmaken als we stilstaan.. en inderdaad.. hahahaha ook onze "melder" als manlief zijn gordel nog niet om heeft.. misschien toch maar een paar keer laten huilen.... klinkt hard, maar jongste ging hier pas doorslapen toen ik een keer niet wakker werd (was op...) en vriendlief hem liet huilen... en hup gelijk sliep hij door daarna (?), terwijl hij bijna elk uur nog kwam... ik zou het niet kunnen... maar soms moet het "ritme dus doorbroken worden".... @tandjes.. hier zojuist nummer uhhhh 7 door... ventje niet te genieten... Babyproject raar is dat he... je kindjes kun je echt niet meer wegdenken. en gelijk stil en vreemd als ze er niet zijn.. zal hier maandag ook wel weer even wennen zijn... *kijkt op banner* gefeliciteerd met je 12 weken echo! mamavansepp denk dat ze dalijk opeens een heel gebit krijgt.. ... (even mn reacties tot zover... hahahaha.. ga ik zo weer verder... even de lange lappen tekst van zijvandehoek doorspitten.. ) o trouwens... heb mn hyves weer eens opgeheven... ga facebook aanmaken.. niet dat jullie denken dat ik jullie eraf gegooid heb...
Zijvandehoek oo ja Mees mag ook weer deze week... Ben benieuwd hoe het hier gaat met dochter... Ze kunnen na een paar weken NIET gaan, toch opeens weer "opstart"problemen krijgen of helemaal niet... Bij oudste nooit gehad, maar dochter is toch net ff anders... over de streep.. Nooit gezien en het is me nu niet helemaal duidelijk WAT het nu is.. Respect ach de meeste mensen weten niet eens meer wat het is.... veel denken alleen maar aan hunzelf, aan materieele zaken, status.... etc. etc. verder vind ik mensen (zeker hier in Randstad) sensatiegeil (kan het even niet anders uitdrukken) en praten ze graag over een ander dan dat ze even naar zichzelf kijken... zoals mijn oma zei: "ze zien wel de splinter in andermans oog en hun eigen balk zien ze niet"... het zou a zo veel schelen als mensen MET elkaar praten ipv OVER elkaar.... mopper, mopper, mopper..... hahahahahaha.... Hijvandehoek thuis?? welkom back hijvandehoek!!
Tondeuse: De Phillips is een baby tondeuse en die maakt dus minder geluid, dat kán beter werken Bij Mees maakt het niet uit het geluid, die vindt het toch al niets ... het kriebelt zo en hij wilt geen cape om Bij Sil gaat het een stuk gemakkelijker, al is het weer wat moeilijker, door de hobbels op zijn hoofd Als ik HIJ scheer, dan gebeurd dat met een andere tondeuse. HIJ heeft pas een nieuwe gekocht en die heb ik nog niet geprobeerd, dus kan ik niets over zeggen. En als we bij mijn ouders zijn, dan gebruiken we die van hen en dát is toch wel een hele goeie. Zal es kijken welk merk het is. Je moet het soms ook treffen hoor, of op je gevoel af gaan. Ik vind het ideaal hoor, lekker kort koppie, alleen bij Mees meestal een hanenkam idee en bij Sil dus een Rock and Roll kuif YEP, Mees mag ook deze week. We gaan wel zien, hoe het verlopen gaat. Ik ben hem er in ieder geval goed op aan het voorbereiden, maar uiteindelijk zie je het op het moment supreme. Seth: Doel je op 'over de streep' dat je niet duidelijk is WAT ... bla bla. Misschien lees ik het verkeerd of anders, dat het totaal niet bij mij binnen komt Denk het wel als ik het verhaal zo verder lees. Ga het maar eens bekijken. Tis op donderdag avond. Ik vind het heel goed als mensen er een bij stil staan. Het kán je tranen doen biggelen en als ik het bekijk .. Al moet ik zeggen dat ik zo'n emokont ben hoor. Jeetje mina, ik geloof dat dat niet meer weg gaat! BUT I don't care Ik vind gewoon dat iedereen wat minder met voor oordelen klaar moet staan en eens wat beter en dieper kijkt dan men doet, ALS men het al kan he ... Niet iedereen heeft die power in zich. Ja, door laten huilen. Dat probeer ik ook wel es hoor, maar ... we hebben nog een Mees ook. Het gaat aardig goed hoor 's nachts, maar 's ochtends dan huilt hij heel hard. Het is al mooi dat ze meestal rondt 7uur wakker zijn en dát is al fantastisch. Alleen dán gaat Sil meestal hard huilen. Toch ga ik dan eerst douchen en zo, dan ben ik tenminste klaar. Dus Sil moet netjes wachten. Als je zijn gezicht dan ziet, dan is het net alsof de wereld is vergaan enzo. Dank voor het meedenken hihi. Ik denk dat het allemaal steeds beter zal gaan. Bijna één jaar alweer, ik kan niet wachten. Ik vind het gaaf! En eh .. Seth ... ik lange brieven schrijven , wie ik ... Ben gek op schrijven, dat is misschien wel te merken. Luiers: Ik gebruik jawel Pampers. Ik heb een tijd lang Kruidvat gebruikt, maar die nemen minder op. Die wil ik overdag wel eens gebruiken, maar 's nachts de pampers dus. Ik had hem in zijn blote kont willen laten lopen met het mooie weer, alleen het mooie weer kwam maar niet. Binnen ook geprobeerd, maar drie grote plassen op één dag op verschillende plaatsen. Dát ging gewoon niet, omdat ik natuurlijk ook Sil nog had en toen ook nog met zijn operatie etc. Ehm ff verder spieken hoor ... jij schrijft ook lange brieven Seth ! Thanks van HIJ, he's back, maar eh ... net liggen de jongens te slapen, dus heel ritueel gehad. En nu .... is HIJ aan het werk, hij moet nog het een en ander aan verslagen en weet ik voor reut schrijven ... YEAH Pfff. Nou ja ... het zij NU even zo Maar straks MOET hij tijd voor mij vrij maken heb ik hem gezegd PUNT Morgen is het de trouwdag van mijn ouders en gaan we hier in de buurt dus eten (ook met mijn schoonmoeder ... arme mens wist niet eens dat HIJ een week in Amerika heeft gezeten. HIJ belt zelf niet zo vaak zeg maar). De jongens gaan uiteraard gewoon mee. We doen het vroeg. Dus morgen weinig tijd 'samen' zeg maar. En toen HIJ vertrok naar Amerika, moest hij veel voorbereiden en is het echt toen ik al lag te slapen een kusje en de volgende dag was hij dus vroeg weg. Niet veel dus. Ben niet boos, absoluut niet, maar ik eis wel ff mijn tijd op he, dat begrijpt men wel Nou .... ik ga weer ff kappen hoor. Fijne zaterdag avond and maby ... laterrrrrrrrrrrrrrrr
*zwaai...*... ja doelde over : de streep..... Toch maar eens even kijken dan.... (help even onthouden..) Jongens zijn vaak wat moeilijker met zindelijk maken.. oudste moest ik hier elke keer met een plasje op het potje zetten.... dochter wilde gewoon zonder luier slapen en hup zindelijk... (ook gelijk overdag..) Als je wil spieken voor het merk tondeuse bij je ouders graag!!!! Heb je trouwens al een idee voor je fotoalbum....? Dacht misschien "ruimte" of lucht....??? (schoot me te binnen tijdens het koken.. hahahahaha..) nouja als thema.... bedoel vissen is water als element.... en lucht of aarde zijn andere elementen.... sterren, planeten etc. zijn vaak ook stickers van te krijgen....
Dank je Seth, leuk van je dat je ff mee denkt. Ik ga je morgen ... ergens antwoorden. Houd het zeker in mijn hoofd. Ruimte, sterren en planeten.
*kijkt even om het hoekje* Geen inbrekers meer gelukkig Zij, veel fijne ZIJ & HIJ tijd! En een gezellig etentje toegewenst. Tondeusentzettend goedkoop merk, maar hij doet het echt al jaren. Maakt wel veel herrie! Is een AFK. Verder hebben jullie teveel geschreven om op dit tijdstip op te reageren.. Dus zeg ik gewoon: TRUSTEN ! ! !
Haha, te veel geschreven ... MOI , Seth zeker Of Mama van Sepp, das ook een lappentikker Oke, ik houd het even kort. Denk ik .. Vannacht ben ik er 4 maal uit geweest voor Sil. Er was niet echt een gegronde reden van. Hij werd gewoon wakker. Gaat dan met zijn slaperig kop 'zitten', valt weer om met zijn hoofd tegen de rand of zo, dus huilen. Is er met de 11e maanden een 'sprongetje'? Vanmorgen HIJ uit het bed gezet ... en ik ben blijven liggen. Ik was kapot zo moe. Lekker tot 9.45uur liggen sukkelen. Eenmaal beneden wilde ik Sil zijn nageltjes even gaan knippen én Sil werd ook een beetje moe voor een tukkie, dus even snel knippen en dan naar bed. Sil zei duidelijk "Mama" Hehe EINDELIJK hihi. Mees zei het echt al veeeul eerder, die zei "mamam". Oke, ik ga weer verder. Ik hoor een Sil huilen, maar het lijkt ook weer op te houden. Korte tukkies .... we gaan het meemaken ... of niet.
Heb gelezen dat er duidelijk een 11 maanden sprong is. Sil heeft ook sinds gisteren weer hele verschrikkelijke zure en natte poep luiers. Lijkt me sterk dat er nog meer tanden door gaan komen of onderweg zijn, maar je weet het niet he. Zooooo heej, wat stinkt dat zuur zeg. Mees heeft dat nooit zo gehad. Ik stel mij er maar alvast op in, dat het wel eens een paar pittige weken kunnen gaan worden ....
Vraagje aan Maranka en je ticker. Ik ben er even wezen neuzen. Ik vind het leuk dat je beide geboorte datums erin kan vermelden en dat er tegelijkertijd te zien is, hoe oud de jongste is. De ticker maken lukt mij wel, maar niet de twee geboorte datums!
Zit ZIJ nu commentaar te leveren op mijn lappen tekst Tja ik ben geen lappenschrijver maar vind het heerlijk om te lezen hoe het met jullie is en wat jullie allemaal meemaken! En dan eindelijk je eerste MAMA! Heerlijk gevoel geeft dat he! Ben benieuwd welk thema je voor je boek gaat kiezen.. Oeh en ook nog even kunnen sukkelen vanochtend zo lekker is dat Sepp heeft ons ook 2 heerlijke ochtenden gegund dit weekend. Beide om 08.15 uur heerlijk hoor! Wat betreft spuitluiers brrrrr izzy heeft ze net een week gehad en sepp is er nu mee begonnen blegh en dat op de nuchtere maag en idd een zure lucht niet normaal he! Ik denk dat het hier een virusje was want er zijn nog steeds geen tanden inzicht! Oeh en poeh wat ben ik blij dat het even droog is!!! Ik moet even met jullie meezeuren hoor .. echt waar dit kan toch gewoon niet waar zijn dat DIT het is deze zomer echt waar ik voel letterlijk de herfst depressie al opkomen en ik heb daar ECHT last van! Het gaat nog lang duren tot het voorjaar Zo dat lucht mij ook even op Waar kan ik jullie nog meer mee lastig vallen uhhhhhhh .. tja....... 11 maanden sprong.. is die er? Toevallig lag ik me dat in bed gisterenavond af te vragen .. izzy is namelijk dwars aan het doen en dat is voor haar echt heeeeeeeel raar... ze wil niks en ze wil alles .. snap je alles wat haar broer heeft dan pfff begint al vroeg! En boos dat ze wordt wanneer ze haar zin niet krijgt zo hé! Daarbij is ze veel moe maar gelukkig slaapt ze goed (is bij haar dan ook nog nooit een probleem geweest ) Hmmm ben benieuwd! Wie van de sep mama's is eigenlijk al een verjaardag aan het voorbereiden? Ok genoeg ZIJ ? Tot later!
Oei Mama van Sepp en Izzy, lastig dat je last hebt van een herfstdip. Van mij had de zomer wel wat mooier mogen zijn ja, maar ik kan de herfst ook altijd zeer waarderen. De kleuren van de bladeren op de bomen, prachtig. Misschien moet je je kidjes eens het bos in nemen als het herfst is. Laarsjes aan en gaan. De wind/storm ... heerlijk. Ik heb gelukkig gemerkt dat Mees en ook Sil de wind heerlijk vinden. Probeer misschien leuke dingen te plannen, zodat je herfst een beetje kleur gaat krijgen. Wij gaan straks lekker met de jongens de hort op, naar het bos of naar het strand. Lekker vies en leuk schelpjes, bladeren of kastanjes zoeken of zo. En dan thuis ermee gaan knutselen. Tja, misschien kan ik makkelijk praten, maar ... JIJ kan het zo mooi maken als jij het wilt hoor. Of eh, weet je wel vroeger met de kleuter school. Bladderen, drogen en dan met verf om de bladeren heen schilderen en een mooi effect op een blaadje krijgen. Haha, tja ZIJ zegt een hoop. Ik heb al weeeeken kinder verf in huis staan, maar het is er gewoon nog niet van gekomen. Zit weer te veel te kletsen.... En eh ... uitgeslapen ben ik niet hoor, verre van dat. Heb het idee, dat ik de kroeg leeg gezopen heb gisteren... Kheb geen druppel op.
Ik merk het aan het hang gedrag. Het honderd keer wakker worden op een nacht, zonder enige reden. En tja, dat hang gedrag, hij kan zichzelf meestal goed vermaken. En die poep ... pfff. Ik kan zeer veel hebben, en dit ook wel hoor, maar zelfs ik sla hier van achterover. Ik doe meestal de poepluiers, omdat HIJ er heel heel slecht tegen kan en deze gun ik hem dan al helemaal niet, maar oei oei oei, wat een geur. Ik ga hem vandaag wel ff ORS geven .... Sil he, niet HIJ Vindt dat Sil toch veel vocht verliest zo en ORS kan geen kwaad. Nou ga nu echt weer nokken. Genoeg te doen straks. De jongens zijn heel aandachtig naar een DVD met de Toverboom aan het kijken. Heel lief gezicht.