Volgens mij gaat de ipad van MamavanSepp weer op de hobbel. En bedoeld ze de boventand naast de twee voortanden die is doorgekomen. Haha moest ook een paar keer lezen om het te ontcijferen. Maar zou het niet kunnen zijn dat het toch een voortandje is. Bij jinte staan ze nu nog best ver uit elkaar n.l die twee voortandjes. Dat had jasper ook, nu overigens niet meer. En ikzelf had vroeger ook best veel ruimte tussen de voortanden. Met Jinte lijkt het nu alweer wat beter te gaan... nog even doorzetten met het kuurtje.
vannacht moeilijk in slaap kunnen vallen omdat mijn vinger zo pijn deed. het is nu minder maar als ik mijn hand gebruik doet het wel meer pijn
Wou me hier even snel voor een paar dagen afmelden.... (druk ivm extra bijgekomen werkzaamheden... mag mn huis ook gaan spuiten... grr ) en had al veel op het lijstje staan na de geslachtsbepaling... reageer dus alleen even snel op het laatste: De reacties zijn een stuk positiever als met nummer 3.. MAAR nu moet ik wel zeggen dat de mensen van wie ik rare reacties verwacht nog steeds van niets weten... en mn buik is zo klein, dat je met dichte jas nog niets ziet... (heb trouwens een heel stuk over reacties op mn site geschreven, omdat het me inderdaad opviel...) Vader....? kun je even uitleggen wat dat ook alweer is.... NEE niets van gehoord.... behalve dat mn nichtje opeens Sethman (dus niet eens mij) wou toevoegen op facebook... begin september natuurlijk... want ze wisten natuurlijk alleen wanneer ik uitgerekend was... dat de jongste een jongen is geworden, weten ze wel door de foto's maar via, via.... (nu is het wel een kleine wereld) is zo wat onmogelijk.... heb namelijk gelijk met iedereen gekapt... geen kaartjes gestuurd etc. etc.. Misschien had ik alleen die overleden tante een kaart moeten sturen... (waarvan ik dus niet op de hoogte was gebracht) ik mis ze ook niet..... als je zo'n lul bent, om zo af te kappen.... heb ik je niet nodig als vader: "bedank bij deze voor mn verwekking, en dat was t dan"... @middagslaapjes... Dochter slaapt meestal al niet meer... en liever niet, want dan blijft ze sávonds stuiteren... @ ik weet dat het niet zo werkt... maar het geeft me wel (naieve?) hoop nou ik MOET echt wat doen... xxx
seth ff een knuf.. blijft gewoon naar, ondanks dat t niet anders is dat t kontakt zo k*t is.. wel goed dat je voor de rust gekozen hebt!
Heftig hoor Karagoz. Je bent je een ongeluk geschrokken en dat is niet zo vreemd. Brrrr, moet er niet aan denken. En in je hand zitten heel veel spieren en zenuwen en daarom doet het ook zo'n pijn én kan je een deel van je gevoel inderdaad 'kwijt' zijn. Sterkte en op een goede en snelle helende vinger. Knuffel!
Tanden verhaal komt nog niet helemaal binnen. Maarja, moe moe moe. Het is weer zo'n korte nacht voor mij geweest. Tevens mijn ouders vroeg hier om op de jongens te passen (maarja, we zaten toch ook al om 5.30uur beneden met de jongens). Mijn ouders waren zoals afgesproken om 7.30uur bij ons thuis en wij zijn om 8uur vertrokken naar het ziekenhuis voor mij. En NEE niet om te bevallen of zo Bij mijn jongens staan de tandjes ook uit elkaar hoor en bij Mees gaat er steeds minder ruimte tussen zitten. Vergeet niet dat niet alle kiezen aanwezig zijn en er dus ook genoeg ruimte is en nemen de tanden tot die tijd lekker de ruimte Kijk dat de jongens een spleetje tussen de tanden hebben is niet vreemd. HIJ heeft een flinke spleet, tussen zijn tanden en ik had vroeger nog een grotere spleet tussen de tanden dan HIJ. Alleen ik heb een slotjes- en buitenbeugel gehad. Ik maak mij geen zorgen om de tanden van de jongens. Jullie ook niet doen hoor. Pff, ik ga ff op bed tukken, kan niet meer nadenken ... Tot later
Tandenverhaal had inderdaad weer de hobbels van de ipad lastig hoor Sepp heeft ook een spleet tussen zijn voortanden maar heeft verder wel alle kiezen al. Ik heb zelf ook altijd een spleet gehad dus daar kijk ik niet van op maar bij izzy is het toch echt duidelijk niet haar voortand aangezien naast de tand die nu door is ook gewoon een bobbel zit op de plek van de voortand uhh misschien maakt dit het niet helemaal duidelijker of wel Hoe was het in het ziekenhuis zij? Maranka fijn dat Jinthe al wat opknapt! Zo zielig als die kleintjes ziek zijn Ik ben aan het werk dus reageer later meer
@zij, mijn tanden stonden ook scheef maar nu recht door een beugel. De tanden van de kids staan nu mooi recht, hopelijk blijft dat zo. Ik wacht het af met mijn vinger.Gister drukte de arts op de wond e ik voelde wel wat maar minder. Maar het was dik en open natuurlijk. Maar niet mijn hele top van mijn vinger is open, maar de ene zijkant tot het midden dus de andere kant van mijn vinger voel ik wel gewoon. Als de pijn maar weg is. En het beeld van het moment krijg ik ook niet uit mijn hoofd... vreselijk, ik blijft er aan denken.
Haha ik mag dan vanmiddag even heerlijk geslapen hebben, maar het tand verhaal komt nog niet binnen bij mij. Het is toch normaal dat er een bobbel naast de tand komt en dat er een tand op komst is
Skechers Zo heten de schoenen van Mees. Met hele leuke lampjes. Meen dat jij dat wilde weten Hadassa. Hoe is het met je Hadassa? Trek je het allemaal nog een beetje? Knuffel voor joe toe. Maranka heeft ze gezien die schoenen. Ik vind ze robuust en gaaf. Mooie pasvorm. Niet overdreven duur en de kids vinden het geweldig. Sil uiteraard ook, maar die mag er niet aan komen van Mees
Uitgekookt ... nee hoor Wij hebben twee time-timers. Dat is een klok om je kind te leren met bepaalde tijd om te gaan. Ehm hoe leg je zo iets uit. Tijdsbesef aanleren Wij gebruiken het bijvoorbeeld bij het in bad zitten. Dan zetten we de klok de hoeveelheid minuten, waarvan wij vinden dat het genoeg is. Dan verschijnt er een rode vlak en de kids zien de rode vlak telkens minder worden. Als het rood weg is, zegt Mees ook "oh .. rood weg, uit bad". Zo krijg je minder (echt minder) gezeik dat de tijd al voorbij is. Uiteraard gebruiken we dit bij het slapen gaan. Dan krijgen ze een speeltijd, maar als het rood weg is betekent dat ze op bed moeten gaan liggen en de lampen uit gaan. Dit werkt ook heel goed. Sinds vandaag gebruiken we er ook eentje voor bij het eten. Mees doet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang over het eten. Dus klok ingesteld op een half uur en uitgelegd waarom de klok gezet is. Mees moest uiteraard herinnerd worden aan het feit dat hij moest eten, anders is het rood al weg en halen we het restant van het brood weg. Wat doet Mees. Op het laatste moment (dus toen het rood bijna weg was) vult hij beide handen met alle stukjes brood die nog op zijn bord lagen. En dan zegt hij "Kijk, al het brood is weg".
Slimmerd! Hier heb ik ook iets bedacht wat echt super werkt! Jasper kwam altijd zo vroeg uit bed. 6.45 - 7.00 uur. Maar nu mag hij pas uit bed komen van mij wanneer de lantarenpaal uit is. Dus lamp uit = uit bed. Jasper heeft het al helemaal door. Gaat al een week goed. En dus kunnen wij tegenwoordig blijven liggen tot 7.40 uur!!! Soms is hij wel eerder wakker overigens maar dan blijft hij dus wel in bed. Heerlijk!
met andere woorden dus, mochten wij zijn bord wel weghalen. Hij bleef zitten en ging rustig zijn samengeperste brood in zijn handen op eten
Nee, dan propt hij wat hij proppen kan en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Hij moet de middenweg vinden. Maar ook dat komt wel weer Zo, vanmiddag zit ook het fietsstoeltje achter op mijn fiets. Maarrrr ik heb er NOG niet op gefietst. Iedere keer is er wel iets wat even voor gaat. Morgen gaat het echt gebeuren hoor! Daarnet hebben we de eerste poster van Sil in een lijst gedaan. Gisteren heeft hij bij zo'n doe het zelf winkel van die niet-pistolen gezien. Niet van die professionele, maar een ding wat werkt en 20 Eetjes kosten. Vandaag is hij 'm snel voor mij gaan kopen. Nou ... hij werkt prima en de lijst is FANTASTISCH. Ben er echt heel blij mee. Morgen avond doen we de tweede. Kunnen we volgende week boren en ophangen YEAH. Dan zit er weer een taak op. Vrijdag is ook de douchelamp weer eens opgehangen. Hebben hij en mijn vader ff samen gedaan. Dat gaat een stuk sneller. En ze hebben het raam van de jongens opgemeten, want daar gaan ze binnenkort een dubbel raam in zetten. Zij is tevreden en zij is blij. Hij zit lekker tegenover me te knutselen. Hij is zo zoet Leuk, lekker ontspannen. En ik ... ik ga maar eens even op mijn gemak verder met het foto album van Sil. Fijne avond all.
Hier vandaag op verjaardagsvisite geweest. Ons neefje is twee geworden. Was weer heel gezellig, maar druk... Morgen wordt mij nieuw vaatwasser geleverd. De oude had me in de steek gelaten. Bleef uren aan een stuk draaien omdat het programma bleef steken niet doorliep... En ik haat afwassen!!! Dus snel een nieuwe in huis!