Toverstokkie meiden

Discussie in 'De mama's' gestart door Zijvandehoek, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oke!

Wij zijn net terug van de Geitenboerderij, wat midden in het Amsterdamse bos ligt. Erg leuk mét buitenspeelgoed en restaurant etc.
    De jongens hebben zich erg goed vermaakt.

Het was wel een beetje druk in het bos, zo heej.

Oh Maranka, wil je een beetje kracht van jou naar hier sturen?!
    Ik kom duidelijk te kort. Vanmorgen zelfs voor een paar uur terug in bed geweest, maar ik bennnnn zoooo moeiiiiii

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zou graag willen Zij, maar vandaag ben ik uitgeblust. De energie heb ik gisteren opgemaakt.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Vanmorgen weer mijn energie terug gevonden geloof ik.
    Van de week ook de prikpil gehaald en gisterenavond heeft HIJ 'm gezet mij mij. Ik geloof echt dat ik weer een stuk beter in mijn vel zit.
    Lastig hoor die PMS.

Heb je een ontspannen verjaardag gehad Maranka?

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maranka...
    nog gefeliciteerd.... :)

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    gesprek al gehad??
    en???

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    (voor de mensen die willen weten "hoe dik" ik al ben deze vierde zwangerschap, heb foto's zojuist in album gezet... zijn vandaag gemaakt...... enuhhh Nee, ik begrijp het ook niet!!!)

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb wel eens een verhaal gelezen van een vrouw die er pas bij 25 weken achterkwam dat ze zwanger was. Was gewoon niet te zien. Maar vanaf het moment dat ze bewust met haar zwangerschap bezig was groeide de buik enorm en had ze op het laatst een normale zwangerbuik!

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Lieve meiden,

ZIJ trekt zich terug van hier.

Ik heb bepaalde dingen waar ik mee bezig ben én spanning meebrengt, naast het gedoe met de jongens. Ik heb niet het idee dat ik het hier kan delen, terwijl ik er misschien wel behoefte aan heb 'gehad'.
    Mijn enthousiasme om hier te schrijven is gedaald en daar baal ik van. Het doet mij echt zeer als ik zie dat er wéér niet geschreven is.

Ik weet het ik mag niet verwijten, ieder heeft zo haar ding.
    Het doet mij alleen pijn dat er vaak niet gereageerd word. Ik spreek het alleen uit, omdat het zo voelt bij mij.
    Sorry, maar het voelt alsof ik in de steek gelaten word.

OF het is een zeer gevoelige tijd dat mij doet terugtrekken, daar heb ik ook een handje van.

Ik heb het dus niet met jullie niet kunnen delen, behalve dan met Maranka, maar ja wij hebben best vaak e-mail contact én we hebben elkaar natuurlijk ontmoet op de boerderij. Dát ligt dan zo ie zo anders.

Ik heb een hele hele fijn tijd met jullie gehad, en heb zo mijn dingen van mij af kunnen schrijven. WE hebben lol gehad, verdriet gedeeld en steun aan elkaar gehad én de info die jullie geven is ook niet mis.

Heel veel geluk én sterkte met de zwangerschappen. Ik ben super blij voor jullie en hoop dat het ook wat voorspoediger zal verlopen dat tot nu toe het geval is (in jou geval Seth).

Jullie zijn kanjers!
    Vertrouw jezelf (je intuïtie) en hou van jezelf.

Liefs, Zij :)

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer....
    maar doe wat je voelt wat je moet doen.....

Over het reageren van mij naar jou toe....
    zoals ik laatst al schreef ik heb echt enorme moeite om (momenteel?) de vaak "grote lappen tekst van jou" "te verwerken".....
    ik zie dan niet meer zo waar het dan "soms om draait"....
    het "issue" zeg maar...

Soms lees ik dan reacties van anderen en denk ik: huh....???
    mooi voorbeeld is dat ik tijdje geleden uit je berichtje begreep wat nu normaal was met het "gaan oefenen op school".... maar begreep later pas, dat eigenlijk jouw vraag was hoe het ging met de zindelijkeheid....

Heb het volgens mij vorige zwangerschap ook aangegeven, omdat ik het toen ook al niet alles "oppikte"....
    Te weinig concentratievermogen, te weinig slaap en soms te veel afleiding hier....

Bij de maartmama's reageer ik ook niet op "lange verhalen".... of houd het algemeen..... en sla ik soms de plank ook volledig mis....
    vandaar ook het "topic hoppen"...

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zij, jammer maar als het gevoel van iets missen blijft moet je inderdaad doen wat goed voelt!
    Het schrijven hier gaat met golven merk ik..

Zelf ook net weer een druk weekend achter de rug en pfff heb nog net de puf om te lezen maar weinig puff om te reageren. Wat niet weg neemt dat ik dat wel graag zou willen...

Zij, wij gaan gewoon verder waar we gebleven zijn via mail. Komt goed....
    Ga ik je gewoon steunen via de mail en de post ;)

Thanx voor het kaartje voor JINTE!!!!! LIEF!!!

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    cerberus: wauw mooi bescheiden buikje, wat ben je ook gewoon nog mooi strak. ben jaloers! heb eindelijk mn foon terug dus zal binnenkort ook ff buikfoto plaatsen.

Zij: ik reageer ook weinig, denk beetje om dezelfde rede als cerberus zegt, is zooooveel tekst dat ik t voor me zie dwarrelen en t niet goed in me op kan nemen.. dan zie ik dat een ander al gereageerd heeft dus dan laat ik t meestal.

Hier ook natuurlijk superdruk, aaron gaat goed(behalve nog steeds de flessen maar dat zal denk ik altijd een beetje moeilijk blijven gaan).
    Jessey heeft echter weer een ijzer tekort en blijft af en toe buikpijn houden dus hebben vrijdag een afspraak bij de mdl arts. Kijken of die uit kan vogelen wat dr nu echt is. arme joch komt ook niks aan..
    En natuurlijk flink aan t zwangeren, dus hier is t gewoon erg druk druk, ook bij de andere topics reageer ik niet altijd, ondanks t wel meelezen.

Ben de rest alweer kwijt zucht, ga t nog maar een keer doorlezen....

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hey Meiden!

pff mijn oogjes vallen alweer dicht...
    Moet zekers nog wennen aan de wintertijd :D

Wij gaan morgen naar het vakantiehuisje om Jinte haar verjaardag te vieren. Moet alles nog pakken maar dat komt morgenvroeg wel.
    Jasper gaat toch eerst naar de psz. en veel hoeven we niet mee te nemen.

Vandaag leuke vlaggetjes e.d. gekocht. Gaan we in het huisje ophangen. De vlaggetjes hier hangen al..

Jullie allemaal een fijn weekend en vooral voor Babyproject. Hele fijne verjaardag gewenst voor je meissie Jennefer!!!
    Bekijk bijlage 196107

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heeeeeeeel veel plezier maranka! geniet drvan :) .

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    maranka en BP...
    nog gefeliciteerd met jullie dames...!!

hoe is de verjaardag geweest? en hoe reageerden ze op de taart....?

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    We zijn vrijdag naar het park gegaan ( 15 min. rijden Hahaha). Bedden waren al opgemaakt, dus het was alleen spullen uitpakken en klaar!
    Daarna zijn we naar het speelparadijs gegaan op het park en heeft Jasper lekker gespeeld. En vervolgens zijn we naast het speelparadijs in een restaurant gaan eten. Jasper kon ondertussen ook nog verder spelen.. wat hij erg leuk vond. N ahet eten nog heel even gespeeld en toen kwam Jasper terug met en poepbroek en hij was vergeten dat hij geen pamper aan had. JAK!! Dus op naar het huisje en in bad!.
    1ste nacht niet lekker geslapen. Jinte was erg onrustig. “s ochtend nog even wat boodschapjes gedaan en daarna nog even met de kids het ballenbad in geweest. Jasper red zich wel en ik ben met Jinte in het babygedeelte gaan zitten. Leuk om te zien hoe ze contact maakt of contact krijgt van ander kindjes. En ‘s middags zijn min schoonouders langs geweest. Zowel Jinte als ikzelf zijn lekker verwend. We hebben gezellig bij gekletst. En ‘s avonds chinees gegeten.
    Zondag was de drukste dag. 9 volwassenen en 7 kids! Die kids hadden me toch een lawaai. dat ik het stapelgek van werd. Ik had in mijn hoofd om de helft naar het zwembad te sturen en de helft naar het ballenbad. Maar uiteindelijk is de helft naar het ballenbad gegaan. Met 5 kids! Dus de rust kwam even terug in het huisje en dat kon je ook aan Jinte zien. Die werd veel actiever en opener. Daarna ging er al was visite naar huis. Mijn ouders en mijn broer en vriendin. En ben ik met mijn schoonzus en de twee jongste kindjes ook nog even naar het ballenbad geweest. Daarna met zijn allen in het huisje een patatje met een frikandel gegeten en toen vertrok iedereen weer huiswaarts! Om half 8 was iedereen de deur uit en gingen de kids naar bed. Overigens was Jasper niet helemaal fit zondag. Klein beetje koortsig en heeeeel veeeel hoesten. Jinte heeft het stokje over genomen. Die was vannacht weer aan het spoken en had wat verhoging. Een bommetje gegeven maar ze is wel van half 1 tot 3 wakker geweest. Pff..
    En wat vond Jinte ervan?
    Veel te druk natuurlijk. Maar ik denk dat de volledige aandacht van papa en mama zonder laptop en computer wel heerlijk vond. Ben vaak bij haar in het babygedeelte van het ballen bad geweest en zowel ik als Paranka zijn met haar een keer in het bad geweest in het huisje.
    Ze heeft allerlei leuke kleertjes gekregen en leuk speelgoed. Ik had vooraf een wensen lijstje gemaakt en bijna iedereen heeft zich er aan gehouden! Dus mama is tevreden ;o)
    Ikzelf ben ook verwend ( had ook een lijstje) heb geld, zeep, portemonnee, kadokaarten en bioscoopbon gehad. Blij Mee!

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zie hierboven en........

Jinte vind taart HEERLIJK !!!! Vooral de slagroom! :D

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    kortom... heel erg druk..... (soms beetje TE) maar wel gezellig....

Vind het zelf altijd zo moelijk een wensenlijstje maken... nu "verzuipen" we hier ook in het speelgoed.... en kleertjes durfde ik bij de jongste niet te vragen vanwege zijn breedte...

@hoesten
    hier ook een zeehondencreche... oudste loopt er al een tijdje mee.. dan weer koortsig.. dan weer niet....
    moet zeggen dat hier de hele bassischool volgens mij loopt te hoesten.....
    *op dit moment hoor ik dochter flink hoesten in haar bed*
    heb gisteren bisolvon hoestdrank gehaald (vanaf 1 jr)....

morgen met de jongste naar het cb...
    ben benieuwd.....

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Succes morgen met het CB.

Jasper en Jinte lijken ook maar niet van de verkoudheid af te komen.
    Jinte durf ik ook niet zo goed een hoestdrankje te geven. Is ze niet te jong?
    Vind haar adem al wel weer viezig ruiken alsof ze weer een ontsteking heeft. Toch morgen misschien maar even weer bellen om het te laten nakijken bij de huisarts. Mag wel een abonnement gaan aanvragen zo langzamerhand.

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Deze bisolvon voor kinderen is vanaf 1 jaar.....

je hebt trouwens ook bisolvon voor kinderen druppels.... en die mogen volgens mij wat eerder....

ik gaf hiervoor trouwens thijmsiroop, maar het is nu zo hardnekkig....
    Anders als je morgen toch naar de huisarts gaat vraag je het daar....

dochter slaapt hier nog niet... door het hoesten.... net al zetpil gegeven,want ze is ook niet fit (voelde wat warm)....

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jinte heeft overdag geen koorts maar 's avonds voelt ze toch wel erg warm. Ben niet zo van de thermometers. Ga op mijn gevoel af. Voelt ze erg warm dan geef ik een bommetje.
    Vanavond nog niet gegeven, maar meestal wordt ze zo rond 23.oo nog een keer wakker en de bommetjes liggen al klaar ;)

Deel Deze Pagina