Toverstokkie meiden

Discussie in 'De mama's' gestart door Zijvandehoek, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoe was het bij het CB , Cerberus?

Vandaag met Jinte bij de huisarts geweest. Weer een kuurtje meegekregen. Haar longetjes klinken vol :( . Geen keelontsteking nu. Oortjes, heel klein beetje rood.
    W.s. toch nog een restje van de infectie van de vorige keer en een antibioticakuur die niet goed heeft geholpen.
    Nu dus een andere AB kuur dan de vorige keer meegekregen.

Vanavond met Jasper Sint Maarten gelopen. Hij vond het LEUK!
    Ging bij elke deur wat harder zingen. Ben zo trots op hem!
    En thuis heeft hij bij de deur de mandarijntjes uitgedeeld.
    Een geslaagde avond dus!

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maranka
    Zie dat het ondertussen alweer 4 dagen later is...:) (wat gaat de tijd snel...).... heb even abonnement aangevinkt...

hoe is het nu met je meisje, werkt de kuur...??

Grote vent is goedgekeurd...
    12,8 kilo... (wat lichter als op onze weegschaal) en 83,5 cm lang...
    flinke vent dus....

prikken zitten erin... maar kan bij deze tijdje duren voordat hij last krijgt....
    nu is hij al niet fit.. dus tja of het van die prikken komt... ??!!

nouja dat hebben we weer gehad...

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Net op het moment dat we wilden beginnen met de kuur ging de koorts weg. W.s dus toch een virusje en geen bacterie.
    Dus besloten toch maar niet te starten met de kuur.
    Ze is wel heel schor en snotterig . Heb de kuur wel in huis, maar denk dat het beter is haar te laten uit zieken om zo weerstand op te bouwen. Lastige keuze..

Fijn dat jullie "kleine man" weer is goedgekeurd. Prikjes.. altijd vervelend.. Jinte was de laatste keer er wel wat ziekig van. Maar dat was wel een paar daagjes erna.

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja antibiotica is toch "rommel".... en bijwerkingen als schimmelinfectie, verstoorde darmflora etc. etc. zit je ook niet op te wachten....

De voorlopig laatste prik is BMR en staat dat de bijeffecten pas 5-7 dagen na het zetten beginnen... eventueel ook uitslag...
    hij heeft vandaag lang geslapen... vond ik wel fijn....

Moet namelijk rusthouden omdat vk me anders (ik citeer)
    verplicht wil laten opnemen ivm rommels... ben mn slijmprop zondag kwijtgeraakt....
    Had het eigenlijk nog niet eens willen melden aan haar, denk het zegt toch niets zo'n slijmprop, maar moest van kennis bellen... dit omdat ik ook rugpijn en buikkrampen heb soms.....;)
    dacht dat het er wel bij zou horen bij zo'n vierde....

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    maranka, hoe is t vandaag met de kleine? en idd beter geen kuur als t niet nodig is toch?

cereberus, slijmprop groeit wel weer aan zeggen ze maar in combi met krampies is t idd misschienw el ff slim om rustig aan te doen meis.. hoe moeilijk t misschien ook is voor je ;) .

Hier, aaron stond net in de box(wel met steun aan de boxrand) wat gaat dat toch snel zeg...

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wist ik, daarom vond ik het ook niet zo boeiend.... maar idd de combinatie zat vk niet lekker... ;)
    (en wellicht omdat ik bij jongste ook vroeg verloor en toen dus ook te vroeg ging ontsluiten.... maarja dat was bij week 35)

joehoe... goed hoor, Aaron!
    Kleinste loopt hier nu mee aan 1 hand (bijna rennen)... en met zn loopauto, maar los lopen nog niet...
    Al denk ik dat het nu er wel aan zit te komen... (mag onderhand ook wel)...

ik laat hem wel sinds paar dagen zelf de trap opklauteren... (zodat ik niet hoef te tillen)... gaat ook goed..

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    RUSTIG AAN JIJ!! * spreek Cerberus even streng toe!*
    Nu al aan het rommelen is veel te vroeg hoor. Dat wil je niet! En rust is voor jou lijf denk ik ook wel lekker. Maar ja moet wel te doen zijn.. Aan de andere kant, een opname zit je ook niet op te wachten... Maar dan rust je lichaam wel. Je geest w.s. niet...

@ Trishka, lief dat je dat vraagt.
    Met Jinte gaat het gelukkig weer de goede kant uit. Ze klinkt nog wel hees. Maar verders is ze niet meer ziekig. Alhoewel ze vanmorgen wel eenheel zure dunnen poeppamper had.. Zul je net zien. Verkoudheid over liggen we weer wakker door tandjes..Hmm..

Jinte loopt trouwens tussen de bank en de tafel los. 2 stapjes! En achter de loopwagen komt ze de kamer wel door. Gaat snel.

En Aaron alweer staan zeg! KNAP!!

Hoe gaat het verder met je?

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Haha, zit net mijn berichtje van de vorige keer terug te lezen.
    Nou dat lopen is inderdaad heel snel gegaan!

Want:

Ben zo trots! Jinte loopt los!

Ze gaat zo midden in de kamer rechtop staan en loopt dan weg. Het zijn nog maar een paar stapjes. Maar het begin is er!

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd......:D

ennuhh heeft je meid, gewoon onze knul ingehaald.... :D
    (nu is dat niet zo moeilijk... hahahahaha) nu zijn meiden (vaak) wel vlugger als jongens.... ennuhh zeg toch eerlijk dames... DAT houden we toch de rest van ons leven....
    We zijn altijd wat sneller... en vooral van begrip... hahahahahaha.... :D

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hahaha!! Thanx! En ja verder ben ik het helemaal met je eens! :D :D :D

Maar aan de andeere kant. Jasper was anderhalve maand eerder met los lopen.... Snel kereltje dus. Die liep een dag voor hij 11 maanden werd.
    Toch denk ik dat Jinte straks wel sneller zijn met praten en dergelijk. Ze lijkt de dingetjes toch net even wat sneller op te pakken.

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoe is het nu met het gerommel Cerberus? Wanneer moet je weer naar de vk?

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag geweest ben iig goedgekeurd, ze heeft verder niet meer gekeken... aangezien ik melde dat het buikje rustig is....
    het hoofdje echter niet... lang verhaal... maar de pasgekochte auto heeft voor zo'n 1800 euro gebreken, wat eigenlijk onder de garantie valt MAAR verkoper wil er onderuit komen..... touwtrekken dus...
    Iets waar ik dus niet op zit te wachten....:(

Baal van heel de situatie, maar waar ik nog het meest van baal... is dat ik blijkbaar hier in huis ZELF alles moet controleren en op me moet nemen..... anders gebeurt het maar half of niet...
    bedoel elke stomme l*l begrijpt toch dat je een bovag garage moet uitzoeken... ;) etc. etc. etc.... Heb toen met belangrijkere zaken aan mn hoofd de touwtjes uit handen gegeven, maar IK ben diegene die kan puinruimen... en daar heb ik nu net de energie en de "focus" niet voor.... :(

Heb dus even geen tijd om op zw.pagina... meld even radiostilte...
    xxx

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hmmm dat gevoel van de touwtjes niet uit handen kunnen geven omdat het anders de soep in loopt heb ik ook vaak!

En omdat ik geen zin in soep heb doe ik het dus ook maar niet. Maar soms kun je niet anders.

Gets zeg niets vervelenders dan puin ruimen en dan vooral puin door een ander ontstaan.

Hoop dat het allemaal goed gaat komen meid!!!

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bedankt voor het melden! Heb even een berichtje geplaatst.

Maar hoe gaat het met jou en Jennifer?

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    thanks voor de link!

hoe gaat t hier meiden?

Hier gaat t wel redelijk, aaron krijgt de ene na de andere tand wat gepaard gaat met wat onrustig drinken en eten maar goed ze moeten toch eens komen he hahaha!

Verder alles rustig, buikkie doet t goed, kleine meid erin ook :) .

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
  17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tanden krijgen is drama, tanden hebben is (soms) drama... en als je een kunstgebit moet (volgens mijn moeder) is het ook weer drama.... :D

fijn dat je buikje rustig is.... hier gelukkig ook wel weer....
    (mits ik me rustig houd...;))....

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    het zal moeilijker zijn als ik dacht.... het schijnen namelijk prof. oplichters te zijn.... ;)
    die een vies spelletje spelen... door de "mazen van de wet".... ;) en hebben dus al Tig slachtoffers gemaakt, zonder "strafbaar" te zijn...

heb de bekende S.tegeman gemaild.... ;) en ga nog ff door...

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oja.... vrijdag (na een hoop autogezeik) zag ik weer even wat ECHT belangrijk is in het leven....

onze jongste zette namelijk (eindelijk, *applaus*) zijn eerste stapjes los.... eerst naar papa en daarna liep hij los naar mij... :)

ennuhhh heb van de week voor het eerst rapport gesprekken gehad van mn oudste.. :)
    zo naar logopedie (ja toch nodig!) en heb gelijk een nieuwe gehoortest bij KNO geregeld...

Deel Deze Pagina