Toverstokkie meiden

Discussie in 'De mama's' gestart door Zijvandehoek, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bp...
    fijn dat je even wat laat weten.... scheelt me weer spieken in je berichten.. hahahahahaha.....

Tja.. mijn tweede kwam pas met 41+5... vk wilde toen ook al strippen (donderdag ervoor, met uhh 41 rond) maar ik wilde dat niet...
    dinsdag moest ik terug komen en zou ik (citeer) of ik wilde of niet gestript worden en moest anders woensdag naar ziekenhuis toe....

dochter diende zich dinsdagmorgen zelf aan.... "kort en krachtige bevalling"... en het eerste wat ik riep (snauwde) toen vk binnenkwam...
    Ik zei toch dat ik niet gestript hoefde te worden....

had trouwens veel rommels gehad, weken daarvoor, maar daarna stilte voor de storm.. dus wellicht...
    het kan beginnen voordat je het weet......

@hier net spullen voor thuisbevalling klaargezet... morgen 37 weken... dus tja dan MAG het komen...
    in Theorie zouden we dus tegelijk kunnen bevallen.... maar in praktijk geloof ik daar weinig van....
    al begin ik wel rommeltjes te voelen enzo.... maar ach, vierde kindje he....
    morgenavond mag ik weer naar vk....

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens mij weten jullie het al, maar onze 2e dochter is geboren! :D
    Ze heet Charlie Lynn, geboren op 28 februari 2012 om 23:09. Ze woog 3585 gram. Mooie 7 ponder dus. Hadden ze het toch goed geschat ;)

Ze doet het fantastisch. Drinkt goed, slaapt veel en oogt erg tevreden. Borstvoeding is ook goed op gang gekomen.

En op het moment dat ik dat typte, werd ik weer geroepen ;)

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Cerberus: hoe gaat het nu met jou?

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wauw Babyproject, wat geweldig meid..... Nt wat je al dacht, ze wordt Deze week geboren...

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Charlie... En wat een mooie naam!

Geniet lekker van elkaar en de kraamtijd meid... Hoe voel jij je zelf? Alles naar wens verlopen?

Dikke knuffel,

Hadassa

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Cerberus.... Nu ben jij aan de beurt.... schiet op hè haha... Sterkte meid... Als je me ff een berichtje stuur als je 'bezig' bent, zal ik dan aan je denken hahahah... Heb je al een mooi geboortebord gevonden? Ben benieuwd....

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nogmaals gefeliciteerd....

Ja ik ga hier niets zetten natuurlijk... als je het zelf niet even gemeld hebt... :)

En klopte het ook wat ik schreef: kort en krachtige bevallling.... :cool:....?

fijn dat het zo goed gaat.... :)

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    buikje is keihard....mn enkels zijn opgeblazen.... en verder ben ik momenteel gebroken, maar dat heeft meer met de nachtdienst van de andere kinderen te maken, inclusief het zelf natuurlijk al bijna niet slapen.....

Vraag me af of de kindjes het hier kunnen voelen, maar vooral dreumes is erg huilerig.... constant met de armen omhoog en janken,... opstandig... weet niet wat ie wil.. etc. etc...

pfffffffffff....

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha..... nou dat zijn er dan twee.... want ik zou mamavansepp ook al een berichtje sturen.. :D....

ik zal proberen om het even op zw.pagina te melden als het begint.... heb iig bij de maartmama's een buddie.... dus mocht je me missen...:cool:

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ok, ik hou je in de gaten. Hoop voor je op een snelle pijnloze bevalling.

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoop ik ook op.....
    En in mijn geval niet TE snel.... want daar ben ik juist ook zo bang voor....

*rampscenario's in mn hoofd:
    - op school staan met gebroken vliezen en gelijk heftige weeen.
    - of vent niet bereikbaar op de voetbal......
    - alleen bevallen....

De laatste ging natuurlijk zo bizar snel..... ;)

nouja we zien het wel.... heb het toch niet in de hand... ;)

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Euhh... Het lijkt nog zo kort geleden dat je ditzelfde zei bij de naderende bevalling van je dreumes..... Wat gaat de tijd snel zeg...

Je hebt het idd. Niet in de hand en het zal heus goed komen meid.
    Begrijp je zorgen wel hoor...lijkt me ook erg eng. Ik zou niet weten wat het is om normaal te bevallen, lijkt me ook een keer geweldig om mee te mogen maken... Zit er helaas niet in voor mij na 2 sectio's

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hadassa, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Bp, gefeliciteerd met de geboorte van Charlie!!! Geniet ervan!!

Cerberus.. even spieken hoe het met je is.. nog even volhouden..

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    thanx...
    alles goed hoor....

(moet trouwens nog steeds mailen.... maar schuif het elke dag op... ;) )

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Cerberus, wanneer beviel jij van je jongste zoontje...?? Eerder toch als uitgerekend?

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    *breekt even in*

Hallo meiden,

Hier gaat alles goed,
    Wilde Hadassa feliciteren met haar zwangerschap! Ze was mijn buddie bij de sept.2010 mama's dus bij deze meid!

En voor de rest van de dames die zwanger zijn of bevallen zijn ondertussen ook gefeliciteerd!

*breekt weer uit*

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    39+1.... nouja NET.... (02.03 uur)...

Moet ik wel zeggen dat ik toen al met 35 weken met 2 cm ontsluiting liep....

Kom nu net van vk, boeltje is week en verstreken en 1 cm ontsluiting...

met dochter beviel ik met 41+5 en had ik met 41 rond, 2cm....

Verwacht niet eerder te bevallen en hoeft ook niet voor mij.....
    kleine komt wel wanneer hij er klaar voor is.... en ik heb geen haast...

Tuurlijk kan ik heel hard gaan roepen dat ik (bijna) niet slaap *pijn*... en dat mn lijf zeer doet (zoals tegenwoordig zoveel doen, naar mijn mening;)) , maar ik weet ook (uit ervaring) dat een bevalling daar ZEKER geen verandering in hoeft te brengen....

met jongste deden mn bekken daarna NOG meer zeer...(heeft maanden geduurd voordat ik weer normaal kon liggen en draaien) en tja.. hij sliep pas met 8 maanden door dusssssssssssssss........ verandering hoeft geen verbetering te zijn.

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hee meis, wat leuk wat van je te horen. En bedankt voor je felicitatie! Is weer lekker spannend allemaal. Ik hoop dat het goed met je gaat meid.. Ja leuke buddy's waren wij hè, op dezelfde dag bevallen haha...

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Is ook zo Cerberus, je kleine komt wanneer hij daaraan toe is en tot die tijd zit hij lekker veilig en warm in mama's buik. Zijn je kindjes erg benieuwd naar de baby en hoe reageert je jongste, begrijpt hij het een beetje denk je?

Je kan nu niet meer doen dan zoveel mogelijk de rust pakken die je kan krijgen meid, en ik geloof dat je dat zeker doet. Je bent een "taaie" jij... Geniet ook nog maar lekker van dat lekkere gevoel in je buik dat heerlijke trappelen...

Knuffel en sterkte met de laatst loodjes,

Hadassa

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hadassa, wat zie ik nu... ben je zwanger?!? wat super! van harte gefeliciteerd!!!! en deze keer ook wel sneller dan bij je jongste of niet?

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    ja... je ziet het goed Karagoz....! Dank je voor je felicitatie. Het mag alleen nog niet op hyves hoor, mijn familie is nl. nog niet op de hoogte en dat wil ik nog even zo houden. Bij Olliver ging het ook snel, de eerste behandeling die goed verliep, daarvan ben ik zwanger geraakt en dat is Olliver geworden. Deze keer de allereerste behandeling die ik gedaan heb ben ik nu zwanger van. Super blij mee natuurlijk! Die mmm behandelingen zijn al ingrijpend genoeg.

Deel Deze Pagina