**** breekt even in **** cerberus van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje **** breekt weer uit ****
Ik zie wel een avatar. Jou (of Hij) aan het duiken. cerberus, hoe zwaar en hoelang was zoonlief bij geboorte? Sterkte met de vermoeidheid...
Cerberus, ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd meid. Nog net een maart kindje hè. Fijn voor je dat het achter de rug is. Hopelijk knap je zelf lichamelijk snel en goed op. Fijn dat je een goede kraamhulp hebt, scheelt enorm. En tja, die mi des van jou zijn gewoon gek op hun mama schijnbaar... Geniet van je gezinnetje. Ben wel benieuwd naar de naam van je kleintje, weet dat je het niet hier gaat vermelden en inheb jou niet op fb helaas... Knuffel, Hadassa
Morgen al weer 10 weken zwanger. Alles tot nu toe goed gelukkig. Ben alleen enorm moe en regelmatig vies misselijk. Dat is nieuw voor mij, had ik eerder geen last van. Ff doorzetten en hopelijk trekt dat snel weg en komt mijn energie weer terug. Olivier wordt wakker hoor ik, dus ik ben weer weg! Groetjes aan iedereen!! Fijne Paasdagen allemaal mocht ik hier niet meer komen voor die tijd! Hadassa
dank jullie.... ventje was 53 cm en 4080 gram...... ze zaten er dus weer goed naast.... hadassa zal de naam pb-en heb t inderdaad druk dacht nu achter pc te duiken , maar kleine kramp.... typ nu met 1 arm..... even ritme vinden... een nadeel... man moet opeens diensten gaan werken..... (gaat in als hij moet beginnen over 1 week) net of er al niet genoeg aanpassing hier is...... heb ik savonds 4 kindjes om alleen naar bed te brengen.....
Hoi, Ik zie nu eindelijk mijn eigen avatar weer. En ja Maranka, het was een foto van mij en mijn man achter mij Ik heb toch maar weer een foto van de kleinere mannen gemaakt. De gebroeders van de hoek Ben inmiddels wel erg benieuwd hoe het op het moment met je gaat Cereberus?! Kim, leuke avatar heb je! Tja, ik zag die van mij niet, maar ook niet die van jullie. Ik heb toen de tijd alles uit gezet. Weekendje zonder de gebroeders van de hoek gehad. Was erg prettig én we zijn gisteren met ons tweetjes Japans gaan eten. Was ook weer eens hoog nodig. Ook de keukenkastjes (van de week de helft al gedaan) nog doen, want eh ... troepje. Veel te veel spullen die we niet gebruiken, dus WEG. Ik zit niet op bewaren. Deze week zullen onze eetkamerstoelen en salon tafel binnen komen. Ook twee junior eetkamer stoelen en de andere week weer het dressoir. Heb er zo'n zin in! Nog een kleine 5 maanden en dan gaat Sil in zijn junior bedje. Denk dat we het wel wat drukker zullen krijgen, WANT Sil is niet het mensje wat keurig in zijn bedje blijft liggen, wat Mees wel deed en doet. We gaan het zien. Ondertussen nog 25 nachtjes en dan gaan we naar de boerderij ... zo'n zin in. Wens ieder van jullie het beste toe. BP, hoe gaat het met de drukte van twee kindjes? Hadassa, hoe verloopt je zwangerschap? Maranka, ik wil jou even zeer gemeende knuffel geven!
Hey! Hier ook nog steeds erg druk. Typ ook met 1 hand op de iPad... Zij: lekker aan de grote voorjaarsschoonmaak? Heerlijk opgeruimd gevoel geeft dat! En een nieuwe eethoek, gaaf. Wat een goed idee om even weg te gaan zonder de jongens. Dat is stiekem best belangrijk. Ik vond het met Jen alleen nooit nodig, maar ik kijk nu wel uit naar een avondje uit eten hoor! Charlie is niet zo makkelijk als Jennifer was. Ze is erg onrustig. Gelukkig is het huilen grotendeels over, met dank aan de osteopaat. Ik kan haar wel op m'n blote knieën bedanken! We waren zo wanhopig. Ze krijste zoooo hard, ze had echt ergens pijn. Wilde ook absoluut niet op haar rug slapen. Maar dat is nu inmiddels stukken beter. Ik had gehoopt van het laatste beetje onrust af te komen door op een koemelkeiwitvrij dieet te gaan (ze heeft nog last van wat verborgen reflux), en dat leek te werken, maar toen hadden we weer een paar hele slechte dagen. Weer wat beter en afgelopen vrijdag weer de hele dag mis. Het is echt zoeken. 's nachts is echt een drama, ze huilt in haar eigen bed, dus ligt ze bij ons, maar na de eerste nachtvoeding wordt ze onrustig en wil ze elk uur drinken... 's avonds gaat het goed, dus denk dat Charlie haar huiluurtjes op een "verkeerd" tijdstip heeft? Hoop niet dat ze gewend raakt aan het clusteren 's nachts... Vrijdag op zaterdag nacht ging trouwens opeens wel heel goed. 1 nachtvoeding en toen bleef ze gewoon rustig en sliep ze gewoon tot de volgende voeding. Nou ja, zoals ik zei: zoeken. En ik ben echt MOE.... We komen er wel, en ik probeer ook bewust te genieten van onze twee mooie meiden wanneer het kan. Soms heb ik het wel helemaal gehad met die vent van me... Als hij gaat zuchten en klagen als Charlie huilt ofzo, daar kan ik dus echt niet tegen! Of dat z'n arm moe wordt als hij haar aan het wiegen is?! Pfff... Grow a pair! Ik denk dat het goed is als wij binnenkort ook eens weggaan met z'n tweetjes, even wat quality time
Jep, leuk voor jullie samen, maar ook voor je eigen gezondheid! Doen hoor!!! Toen wij onze eerste weekend 'vrij' hadden, zijn we gaan uit eten en snel weer naar huis én in bed gestapt, om te slaaaaaaaaaaaaaaaaapen. ZZZZZZ. Ook ik gebruik nog steeds deze momenten om 'bij te slapen'. Uitslapen kan ik al niet eens meer, maar ik kan dan wel een nacht doorpakken en dat doet al wonderen, al kom ik nog veel veel veeeel slaap te kort. Ik ga ook elke avond braaf om 22uur in bedje liggen, omdat ik weet dat ik zulke gebroken nachten kan hebben. Te vaak nog helaas. Zorg goed voor jezelf BP en gun je je 'pauzes'. Een dikke knuffel voor jou!!!
Hi, Kreeg mail dus ff lezen... Druk hier.... Gisteren eerste dag alleen gehad. Bij man op het werk hebben ze nu net ploegen ingevoerd dus val gelijk met neus in boter.... Werken tot acht uur, dus met eten, bed brengen alleen met vier kinds, toch liep gisteren goed. Kleine wil alleen net als de anderen deden veel bij mama zijn, en veel eten, en snachts alleen tegen mij slapen.... Anders slaapt hij echt niet.... Dus weinig nachtrust en geen middagslaapjes hier omdat ze elkaar net afwisselen.... Morgen Weer gehoortest, was gezakt vorige week.... Verder krampbuien.... Dreumes heeft trouwens sinds drie weken een hele zin: Ik wil dat niet! En zegt dat constant..... nu al echt aan t puberen.... Ventje woog trouwens in kraamweek al boven 15 kilo... Kraamverzorgster was benieuwd.... Nu rennen... Twee kindjes wakker maken... Drinken geven en naar winkel school en PSz Heb trouwens nieuwe iPad, dus kan goed bijlezen alleen geen tijd om te schrijven... Xxx
@Zij: een hele nieuwe inboedel dus Je bent lief dat je zo uitgebreid hebt gereageerd! lief dat je zo met me meeleeft. Wat fijn dat Sil zijn laatste tanden inmiddels heeft! Kan me voorstellen dat dat zal schelen. Nog steeds zoveel gebroken nachten joh? Daar hou je zeker een chronisch slaaptekort aan over. Ik hoop voor jou dat de gebroken nachten steeds zeldzamer worden, en dan moet je nog wennen aan de goede nachten! Ik merkte dat toen ik na een slechte periode met Jen (tandjes) nog moeër was toen ze opeens weer wel doorsliep! Alsof je lichaam het nog niet helemaal snapt. Maar 22:00 tot 06:00 zou al lekker zijn als dit elke nacht voor je kon. En als je dan een keer bijgeslapen raakt, kun je misschien die rust vinden. Ik mag in de weekenden "uitslapen" (en ook op de opvangdagen) in de zin dat mijn man met Jennifer naar beneden gaat, maar dan heb ik alsnog Charlie. En terwijl Jen destijds rond 07:00 dronk en dan weer sliep tot 10:00, dat doet Charlie dus niet. Dus weinig uitslapen, maar het scheelt al wel ten opzichte van er om 07:00 uit moeten. Hoeveel dagen per week ben jij eigenlijk thuis met de kids? Slapen in je weekendje "vrij"... Zal je man leuk gevonden hebben haha, ik denk dat ik in coma zou liggen Oh m'n meissie wordt weer wakker. Ze heeft nog geen schema... Drinkt vaak en slaapt kort. Weet niet wat oorzaak en gevolg is. Misschien slaapt ze kort doordat ze niet voldoende drinkt? Of drinkt ze nu slecht/weinig omdat ze zo vaak op een dag drinkt. Ik wil zo graag dat ze naar minder voedingen gaat... Nou ja, hopelijk komt ze gewoon snel in een ritme. @cerberus: jij ook een kleine mama hanger. Draag jij ook veel? Ik ben nu al helemaal blij met mijn draagdoek. Heb ik bij Jen nooit gebruikt of nodig gehad. Ik ben het 's nachts bij me slapen wel zat hoor. Na 7 weken heb ik echt pijn in m'n zij en rug doordat ik niet kan ontspannen in m'n slaap... Maar ze wil niet in haar bedje... Terwijl die 20 cm naast ons bed staat... Respect hoor dat het is gelukt 4 jonge kinderen eten te geven en op bed te leggen! Wat een rotstreek op je man's werk! Kan dat zomaar? Lijkt me niet leuk... Haha die dreumes, leuk eerste zinnetje succes ermee! Dat zal wel pittig zijn. Hier gelukkig nog een dreumes die meestal overal gewoon nog ja op zegt. Ha, Charlie valt weer in slaap. We waren even naar de apotheek geweest en ze ligt nog in de maxicosi. Kennelijk vindt ze het wel fijn als ik de mc schommel. Dus typ met 1 hand en schommel met de andere Ik heb net flesvoeding gehaald. Ik heb zaterdag de hele dag een vrijgezellenfeest en ik krijg gewoon niet genoeg gekolfd. Was met Jennifer ook al zo'n drama, dat kolven. Maar omdat ik m'n koemelkvrije dieet niet wil verpesten, heb ik Pepti gehaald. Nou dat spul is duur Ik bewaar het bonnetje. Als uit een provocatie blijkt dat ze idd allergisch is, kan ik het nog terug krijgen van de verzekering... Fijne dag meiden! Succes met de kids!
Bp, pittig hoor momenteel voor jou. Je weet dat het voorbij gaat, alleen het einde lijkt niet zichtbaar als je er middenin zit hè. Sterkte hoor en hopelijk kan je snel helemaal genieten en goed bijtanken. Cerberus, jouw peuter al 15 kilo? Op 27 maart jl. Woog Olliver 10795 gram en was hij 84 cm. lang. Is hij zo groot dan? En Hoe staat hetop dat gebied met Sil ZvdH? ZvdH ik vind het zo heerlijk om al die heerlijke verhalen van jou te lezen, je hebt altijd van alles te vertellen. Ik voel me vaak wat inspiratieloos in vergelijking met jou haha.. Maar ik doe mijn best. Vaak reageer ik ff kort op iets. Heb het ook te druk met mijn gezin, vele werken en mijn studie (afrondingsfase). En nu naast mijn pittige zwangerschapsvermoeidheid en diabetes ook nog eens hard ziek geweest hele week en ben er helaas nog niet. Benauwd, hoesten, vol kou, hoofdpijn, keel etc. Ben nu maar een stevige tuinkruidenbouillon aan het trekken en ga daar een stevige goed gevulde groentesoep van maken met rundvlees en balletjes. Het ruikt heerlijk hier. Ik heb trouwens nieuwe foto's van mijn kids in mijn album gezet. 1 hele leuke foto van Olliver die ik vanmorgen had gemaakt, krijg ik er niet in. Steeds 1 of andere vreemde melding. Dan maar ff via deze link: Facebook hopelijk werkt de link. Olivier is aan het doerakken boven, momenteel is het erg in om alles te pakken en naar beneden te gooien. Ik ga er zo maar eens ff achteraan, ff een Turkije laten doen en dan kruip ik er zelf ook maar ff in Vanavond heeft mijn dochter een gym uitvoering. Super spannend allemaal natuurlijk. Alleen heeft ze de laatste dagen erg veel last van haar benen en voeten. M.n. haar benen doen pijn. Ik denk dat ze last van groeipijn heeft. Sneu hoor. Heb gezegd dat ze uit school echt even rustig aan moet doen voor de uitvoering. Hier nog steeds onzekere tijden qua onze verhuizing. De werkgever van mijn man wil Heins verhuizen naar Dubai en eigenlijk al in juli/augustus dit jaar ivm mijn zwangerschap. Wij vinden hetero leuk en willen ook echt wel gaan. Maar ohh wat komt daar veel bij kijken zeg. Wat een gedoe allemaal straks als alles rond is. Zijn nu druk bezig om een goede wijk te vinden om te wonen, school voor dochter en een huis natuurlijk. Alles kunnen we ter plekke regelen, alleen een beetje voorbereiding is wel handig. De gezondheidszorg is daar wel goed geregeld gelukkig. Dus volgens mij. Arts kan ik daar heel gerust bevallen, hoewel het weer een sectio wordt deze keer. Maar toch... Pfffff, heli's wat hoor. Ons huis moet ook de verkoop nog in binnenkort, dus we zien wel hoe alles gaat verlopen. Maar onzeker en spannend is het wel. Tot later...!
Bp Ik kan niet veel dragen... Draagzak was bij dreumes geen succes, nu dus niet eens geprobeerd. Veel passen meten met breng haal tijden... En in kinderwagen is hij wel meestal stil, al had ik gisteren wel een huilende baby op t schoolplein. Savons wil hij echt alleen maar bij me hangen en ik ga soms maar al naar Bed omdat hij alleen maar rustig tegen m'n buik slaapt.... Vannacht wel voor t eerst 3,5 uur achtereen geslapen! Veel voedingen korte slaapjes hier altijd gehad... Kolven, Heb je ooit die neusspray gehad? Die hielp hier goed... Hadassa Tja lijkt me idd echt heel moeilijk...en spannend... BRrr Hoe voel jeje verder? Wanneer heb je echo? Zijvandehoek Lekker bezig... Nieuwe meubels... Staan hier ook op het verlanglijstje, zit eraan te denken om zo,n bank bij eettafel te nemen, voor de kids... Juniorbed... Haha.. Dat wordt dan nog wat, of misschien valt het mee.... Hier gingen ze wel spoken en op de deur staan bonzen enzo... Soms zijn kinderen echt niet in te schatten... Zal hier ook foto van guppies in album zetten... Als dat lukt, zit nog wat te klooien met iPad. Dus als ik rare woorden typ.... Rare spellingscontrole.
Sethje sethje, heb je nog wel tijd voor jezelf? Helpt je schoonmoeder je nog een beetje? Sterkte meis
Het zal ook best een gedoe zijn, maar ook een uitdaging nietwaar. De drukte houd je ook lekker bezig en misschien krijg je daardoor weer minder zenuwen. Probeer te genieten. Tja makkelijk gezegd uiteraard! Vind je Dubai echt leuk om naar toe te gaan? Huis verkopen, dat gaat bij ons HOPELIJK ook gebeuren, maar daar vertel ik nog wel even apart over. Ik hoop voor jullie dat jullie het huis snel verkocht krijgen. Heel veel succes ermee. Als het nog niet verkocht is en jullie gaan al over, gaan jullie het dan misschien via een buro verhuren?
De meubels komen later binnen grrrrr. Van de week heb ik gemaild hoe de planning ervoor stond, maar kreeg het antwoord dat de fabriek met pasen een week stil heeft gestaan en dus de leveringstijd ook verlaat is. Hadden ze wel even mogen vertellen ja! Tsss. Maar ja, wat doe je er aan. Weinig. Als ze maar voor 5 mei binnen zijn, want daarna gaan we een weekje naar de boerderie. Zal wel goed komen. Maar ik vind het wel jammer. De eettafel is al zo gaaf! Ik kick er echt op. Maarja, donderdag wordt onze dressoir pas opgehaald. Dan is die ook maar weer verkocht en staan er niet twee dressoirs dubbel geparkeerd.