En hier ... HIJ zijn contract zou binnenkort aflopen en was/is druk bezig met solliciteren. Nog geen twee weken geleden hebben ze daar gevraagd of hij toch niet iets langer wilt blijven. Daar zou HIJ over na gaan denken. HIJ was er daar ook klaar mee zeg maar. Twee dagen later werd hem gevraagd even bij de directeur te komen. HIJ er heen met de gedachten dat het ging over het langer blijven. Dat bleek niet het geval te zijn. Hij kon naar huis toe Zijn chefs waren hier al niet van op de hoogte. Nou ja heel lang verhaal. Het is gewoon niet eerlijk verlopen en het heeft zijn collega's (waar hij erg veel lieve en goede reacties van heeft gehad) in rep en roer gebracht. Hoe kan een man een man als HIJ zo behandelen en zal het met hen ook niet zo kunnen lopen. Hele domme zet. Nou ja, hij was dus wel thuis én er was ook contractbreuk, dus daar zou weer een staartje aan zitten. Maar goed, HIJ is als de zodemieter nog meer gaan solliciteren. Ondanks het vreemde gedrag van de directeur van dát bedrijf, hadden wij een heel goed gevoel over hoe het verder zal gaan verlopen. Maar ja, je zit toch met een gezin en een flinke hypotheek! Ondertussen heeft hij 5 goede aanbiedingen gehad. Van het bedrijf, waar hij zijn grootste uitdaging in zou kunnen vinden, boot hem het minst, dus HIJ teleurgesteld. Toen werd hij benaderd door een oud collega van hem. Van een bedrijf waar hij jaaaren geleden heeft gewerkt. Zijn collega is voor hemzelf begonnen en heeft een tweede hand nodig en dacht dus aan HIJ. Ook weer een heel lang verhaal kort maken: HIJ is (hij was toch vrij naar 'Breda' gereden om met hem in gesprek te gaan. HIJ is daar 3 uur geweest. Het is een dochter bedrijf van een giga bedrijf en het lijkt HIJ en ook zijn ex collega heel goed samen te gaan werken. Telefoontjes hier, mailtjes daar bla bla bla (te veel om te vertellen) (Oja, eind van de week hebben we geen auto meer (leas auto), dus next weekend moeten we even snel een auto kopen ). Enfin HIJ heeft zijn ex collega gezegd er wat druk op te zetten om de grote baas van het bedrijf te spreken te krijgen. Tot eind van de maand krijgen we zijn salaris uitbetaald en daarna MOET hij weer aan het werk zijn, willen we rond kunnen komen. Zijn collega heeft dat gedaan. Het moeder bedrijf zit in Denemarken. Wat denk je wat. Vrijdag werd HIJ weer gebeld en of hij even op sollicitatie gesprek wilde komen (zijn cv en referenties, looneis etc waren al over gefaxt). Gaat hij dus a.s. donderdag samen met die ex collega ff naar Denemarken vliegen voor een sollicitatie gesprek haha. Nou, als ze dat daar op die manier willen, lijkt het mij sterk dat er een negatief eind aan het verhaal komt. Zou kunnen, maar daar geloof ik niet in. HIJ is heel goed en staat sterk in zijn werk, dus NEE, dáár maak ik mij geen zorgen om. Spannend dat we zo lang moeten wachten. Echter als het door gaat moet hij nog veel verder rijden, dan hij al deed en betekend uiteraard voor mij, dat er nog meer zorg in mijn eendje voor je jongens ligt te wachten. Maaarrr, als het dus door gaat, hebben wij besloten richting Braband verhuizen! We zijn al huizen aan het kijken en ik lig 's nachts dus al te denken hoe wij ons huis gaan verkopen. We moeten het huis ook echt klaar gaan maken. En ik heb er zin in en HIJ ook. Een grote kans om weg te komen uit dit k*t dorp (ik aard hier echt niet) én we gaan naar het groen en dus ruimte en nieuwe kansen voor de jongens. Ik heb er echt heel heel heel super veel zin in. We staan best positief in het leven en dat voelt ook heel sterk. Mijn ouders gaan half mei naar Zweden naar mijn broer en wij naar de boerderij. Als ze terug zijn (zij zijn zelf heel druk met verbouwen thuis), dan gaan we bij ons aan de gang in het huis. Dubbele ramen, nog een trap afmaken, de tuin mooi maken. Het houtwerk van de voordeur en ramen schilderen, want daar was ik niet meer aan toe gekomen en gewoon nog wat kleine dingen doen. Alhoewel een hele grote muur sausen en zo half boven een trap, dat wordt een uitdaging. Nou ja, gewoon het huis verkoop klaar maken. YEAH. Komt dat ook eens af ... en dan hopelijk WEGWEZEN. Maarja, het moet eerst een ja worden. Ondertussen liggen er ook (gelukkig) banen te wachten, waar hij zo zou kunnen gaan beginnen, maar dat zou betekenen dat we niet kunnen verhuizen. Dus meiden duim duim duim én duim voor ons. Donderdag middag weten we meer!!!!!!!!!!! Dus donderdag vliegen ze even naar Denemarken, hebben een gesprek en gaan weer terug haha. Wat een giller. Wou dat ik mee kon haha. Ik ben namelijk helemaal gek van een ruige rockband VOLBEAT en die komen uit Denemarken. Ehm .. toch maar eens een keertje mee met HIJ als hij er voor zijn werk weer heen moet. Enfin, als hij hier komt te werken, zla het grotendeels in NL zijn en dat is wel fijn. Dan kan HIJ er zijn voor ons en ons gezin en kunnen we van alle kante 'uitbreiden'... NNEEE geen kids, dat mag niet het gaat niet en het is ook goed zo. Oja, de huisprijzen liggen daar een stuk anders. Groter wonen voor minder geld en dan nog grond erbij ... JA daar gaan we voor. L'dorp schijnt bij één van de duurdere dorpen te behoren. Maar wat een ongelooflijk saai durp en mensen zeg poeh. Dusssssss uitdaging YEAH. Oja, ik heb Mees uitgelegd waarom papa thuis was. Later kwam HIJ dan thuis en zei Mees ook telkens "Ben je op gesprek geweest papa""? haha. Ik had hem al verteld dat papa naar ander werk aan het zoeken was, omdat hij het hier niet meer leuk vond. Maar ook dat hij ineens geen werk meer had en dat hij wel centjes moet verdienen etc etc etc. Hij pakt het echt heel leuk op. En met 'hij' bedoel ik nu Mees he
zijvandehoek wat bizar verhaal zeg... dat ze dat zo kunnen doen.... daar sta je dan.... en (bijna) zonder auto..... ga duimen voor jullie.... en brabant... zucht krijg bijna het nummer van guus in mn hoofd.... haha (zou zo terug willen, zeker omdat ik hier als freakshow word behandeld met 4 kindjes... schoonma: bonje sinds 15 oktober, wegens weer inbreuk op privacy (foto's jatten) dus 3x gezien sindsdien, verjaardagen kids en kraamvisite...) @plannen je hebt het maar weer druk met alle klussen... @kids Ze beginnen echt mee te denken he.... leuk om te lezen, herkenbaar. en idd hier is het ook "centjes verdienen".... Denk dat het ook het beste is om gewoon (wel simpel) uit te leggen wat er speelt.... Zo vroeg oudste hier trouwens van de week opeens: hoe de baby in mn buik gekomen is..... moeilijk waarop ik zei, dat papa en mama geknuffeld hebben en papa een zaadje in mama's buik had gestopt en daaruit de baby is gegroeid; waarop kleuter enthousiast naar papa roept: "papa kun je dat nog een keer doen?".... (hij wil vijf kindjes zei hij gelijk erachteraan... ) @hier idd moe, moe, en supermoe.... val al vanaf juli van het ene in het andere.... en nu het gezelligste virus over de vloer "buikgriep"..... eerst oudste (wel licht) maar nu dochter zwaar..... nouja we bekijken het maar weer positief, je leert elkaar van de andere kant kennen...... de binnenkant wel te verstaan... korte reactie.... maar handen weer eens vol... oja 15 kilo... dreumes is heel grof gebouwd... lengte zouden we moeten meten, maar ook groot iig...
Gisteren gemeten en 90 cm.... Om en nabij.... Mannetje is ziek nu..... Gaat hier buikgriep virus rond.... Eerst oudste wel licht... En daarna dochter... Nu dreumes aan de beurt.... Vond hem vanochtend in overgeefsel in bed.... Met grote diarree broek ,,, zo zielig.... Al een paar keer excorsist-scène hier nagespeeld.... Dat een kleintje zo ver kan overgeven.... Bizar... Kleinste heeft zoujuist voor het eerst gelachen.... En ben weer weg.... Xxx
Balen Cereberus dat jullie allemaal zo ziekjes zijn! Hoop voor jullie dat het snel over zal zijn. De kleine grote man heeft dus ook grote spuug en grote dunne. Sterkte hoor. Zo zielig inderdaad. Red je het nog een beetje? Als het goed is, werkt je cereberusman ploegendienst, dat houdt dan ook in dat hij wel eens overdag thuis is natuurlijk. Maak er je gebruik van. Ik hoop dat jullie een beetje jullie ritme gaan vinden. Schoonmoeder, balen zeg dat het zo moet lopen .. of niet eigenlijk. Hoe staat Cereberusman er tegenover? Wil je in de toekomst nog wel verhuizen dan? En bestaat die mogelijkheid ook? Mijn schoonmoeder: dat gaat wel redelijk. Ik heb zelfs twee maal haar uitgenodigd samen Mees op te halen met de bakfiets, die we van haar hebben gekregen. Zij is ook van de schoenen dus hebben we toen meteen schoenen voor de boys gekocht. Tja, ze moet toch iets te doen hebben he Verder zal zij nooit zo dichtbij mij komen te staan. Het e.q. wat ik heb, zal zij nooit bereiken merk ik. Het blijft dus oppervlakkig. Heb wel gemerkt bij de twee maal afspraak dat ze het beide keren over haar ex man heeft gehad (dus de vader van HIJ). Ik heb haar gezegd niet over die man te praten, maar toch doet zij het. En dan maar niet begrijpen dat ik afstand van haar neem ... Ik zal haar niet wegduwen, maar ik zal haar ook niet weer zomaar uitnodigen. Ben ik ff blij als donderdag blijkt dat het werk van HIJ door gaat. Gaan we lekker weg van hier. Snap wel dat ALS zij dan komt er niet voor een paar uurtjes is, want ver is ver. Het heeft dus altijd de nadelen wel. Mag ze samen met mijn ouders komen, want alleen vind ik het toch niets, al wil ik mijn ouders ook wel eens zonder haar zien uiteraard. Mijn schoonmoeder is bang voor vliegen, dus ik zei haar ook al "Wat dan als wij in het buitenland zouden gaan wonen, dan kom je dus niet". Stellig zegt "Nee"! Nou dat weten we dan ook weer. We gaan denk niet naar het buitenland, maar al zou het dus, zet zij zich er niet voor in. Twee jaar geleden hebben wij haar een cursus aangeboden om over de vlieg angst heen te komen. Mijn schoonmoeder heeft het niet aangenomen. Ehm ,.. inzet is toch wel fijn. Geen inzet betekend ook voor mij dat ik mij minder zal inzetten, al laat ik haar niet vallen of zo. Ik kan er van binnen alleen niet zo goed tegen. Nog twee dagen en dan weten we pas iets. Weet nog niet eens hoe laat HIJ naar Denemarken vertrekt. Ons dressoir wordt dezelfde dag opgehaald. De week daarna hopelijk EINDELIJK de meubels. Zit gewoon in de wacht en met een man thuis, die ik telkens aan de slag moet sturen. Doe het ff lekker uit jezelf. Nou ja, wat zit ik eigenlijk te zeuren. Er zijn dingen die veel en veel erger zijn. En zeker het nieuws wat ik vanmorgen te horen heb gekregen.
Zijvandehoek Reageer later op jou.... Oudste is hier (weer??) bezig... En begin nu zelf ook.... Handig in combi met baby die veel huilt.... En kindjes die de emmer niet kunnen vinden... Tot snel Xxx
Diensten 1130 uur tot 2000 uur om de week....Nu van 0730 uur tot 1600 uur.... Dit is ex overwerk en man gaat uur eerder weg..... Zit dus toch in uppie
Aller eerst Maranka, dikke knuffel voor jou! Cereberus, echt balen meis, daar zit je echt niet op te wachten. Hoezo je hebt het zwaar!! En Zij: een spannende dag vandaag. Mees kwam op de peuter speelzaal en zei bij binnenkomst "Papa is in Denemarken en hij ging met de vliegtuig, ggggggg" en hij gebaard met zijn hand en armen hoe een vliegtuig vliegt. hihi Oja, laat het mooie weer nu maar eens komen! Vind het hoog tijd!!!!
Grrrr net een mail gekregen dat de eetkamerstoelen en salontafel over 2 weken pas verwacht worden in het distributiecentrum grrrrr. Bespottelijk hoor! Meteen even een nette pittige brief terug gestuurd. Denken zij wel niet en dan ook nog als we naar de boerderij gaan... Moest het ff kwijt. Oja, HIJ heeft zijn gesprek gehad en nu is het dus afwachten. Grrrrr ik HAAT afwachten
Degene die het dressoir zou komen ophalen, is niet komen opdagen! Jeetje, wat baal ik daar ook weer van zeg. Heel jammer dat ik het niet opzij kan zetten. Ben er erg boos over, terwijl ... ik heel blij moet zijn. HIJ heeft nl een contract DUS EEN JA. Dus dat is een harde HOERAAAAAA
Ehm ik zit maar te klagen, terwijl Maranka echt mag klagen. Ik denk aan je Maranka, elke dag! Sterkte lieverd.
Tussen alles door.... Gefeliciteerd met het nieuwe contract....! En minder belangrijk... Meubels,... Ze komen tegenwoordig ( net als veel dingen) nooit op tijd, zeker niet als het uit Italië moet komen) Wel balen...
Dank je Seth, we zijn al begonnen met de kleine dingen die nog aan het huis gedaan moeten worden. De grote dingen gaan we plannen. Heb er echt zoooo'n zin in YEAH. Nog 13 nachtjes en dan .... BOERDERIE Komt nu lekker dichtbij.
Hoi all... Maranka, van harte gecondoleerd meid met het verlies van je vader. Heel veel sterkte wens ik je toe in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel voor jou. Cerberus, hoe is het inmiddels met de buikgriep bij jou thuis? Al aan de beterende hand of nog niet. Zo zielig hè voor de kindjes. Hopelijk wordt jij niet aangestoken. En heimwee naar Brabant lees ik. Niet fijn als je ergens woont waar het je niet zint en je niet echt kunt aarden. Het is geweldig vier kindjes, zo stom hoe veroordelend mensen kunnen zijn hè. Koester maar lekker wat je hebt meid, een prachtig gezin. Leuk die opmerking van je oudste... Hee papa, kun je dat nog een keer doen hahahahahahahah.... ZvdH, wat een naar verhaal over je man zijn werk. Het is mijn man ook een keer overkomen, alleen daarna ging heensloegen mar beter met hem qua zakelijk succes. Hij heeft momenteel een wereld wijde topbaan, en bekend in hoge regionen. Hij is ook erg goed in zijn werk en krijgt deuren geopend die eerder niet open gingen. Dus ja, ik ben erg trots op hem. Soms moet er eerst iets rots gebeuren voordat er weer een positieve draai komt en een opgaande lijn. Fijn dat je man de baan heeft gekregen en fijn dat je nu ook kan gaan verhuizen. Maar je vroeg mij of ik Dubai echt wel leuk vind.... Iets in die trant ouzo... Waarom zou ik dat niet leuk vinden? Als ik het niet zie zitten, denk je dan dat ik er alles voor zou opgeven wat ik nu heb? Hoe een grote ervaring is het en hoeveel mensen krijgen die kans eigenlijk? Natuurlijk kan je allemaal redenen bedenken waarom het niet wat zou zijn, maar waarom van het negatieve uitgaan en wel veel dingen moeten missen. Natuurlijkmzullenner ook downs zijn daar... Zo realistisch ben ik wel... Ik ben niet dom of van het type, ik steek mijn kop in het zand... Waar ik nu woon.... Heb ik ook niks... Fam. Woont er weg, zie ik niet heel vaak, spreek ik ook weinig. Hier heb ik ook downs, te veel zelfs. Een frisse wind door het leven is altijd goed. We zien er naar uit, hoewel het ook reuze spannend is voor ons als gezin. Hier nog steeds niet goed opgeknapt. Heb dinsdag toch AB gekregen van huisarts icm neusspray wegens heftige hoestbuien, benauwdheid en nog steeds goed verkouden. Ga nu mijn bedje opzoeken.... En wens jullie allemaal heel fijne nacht toe!
Hoi Hadassa, Ten eerste beterschap! En wat Dubai betreft het is gewoon een vraag. Misschien had je liever ergens anders willen zitten. EN ik weet dat je niet echt veel contact met je fam hebt en dat het best fijn kan zijn als je ergens anders komt te wonen. In het buitenland of niet. En ja er moet vaak iets gebeuren voordat er weer deuren open gaan staan. Er gaan aardig wat deuren voor ons open staan. Had ook niet anders verwacht, maar toch. HIJ heeft er voor gekozen niet naar het buitenland te gaan. Het wordt dus een ander verhaal. Dit is een mooie aanbieding en gaan naar het groen in Nederland. Ook goed. Eerst huis verkopen, hoop dat het gaat lukken. Dan pas kunnen we een nader huis kopen en moet HIJ nog best aardig wat km's rijden. Als het huis verkocht is, kunnen we pas een ander huis kopen en de kids inschrijven voor school. WIl het eigenlijk nu wel doen, maar we hebben nog geen idee in welk dorp we gaan wonen!? Het huis afmaken ben ik al aan begonnen. Echter zal het best nog veel centjes gaan kosten een ander huis te kopen én te verhuizen, dus daar moeten we ook wat mee. Pfff ... een gedoe hoor. Nou ja, we gaan het zien.
Pfaff buikgriep is nuneindelijk weg hier....Wat een bizar virus was dat.. Rota?? Die vijftien kilo gaat dreumes niet halen nu.... Hij is flink afgevallen, van dinsdag tot zondag niet gegeten, wel koorts overgeven .... Ontlasting als groen water... Echt bizar...,! Wat een drama was dat.... Elke keer kots en diarree ruimen,,. Nu een berg was..(schoon) waar je eng van wordt... Maar bekijk het positief... Drie kleine kinderen met heftige buigriep overleefd, dan overleef je alles.... Ikzelf ben ook niet geheel gespaard gebleven... Voordeel is wel dat ik nu m'n gewone broeken al aankan... De wat ruimere dan... Elk nadeelmheeft z'n voordeel toch....?? Jongste is eindelijk geslaagd voormgehoortest morgen naar cb.... Verder Heb immens zitten lezen over hotfix,... Denk dat ik dat ga kopen.. (steentjes op kleding zetten) ... Ik moet iets van hobby hebben... Iets voor mezelf...men kleren opleuken van kids lijkt me wel wat....... @huis verkopen... Kopen... Hele opgave nu... Maar beetje mazzel hebben.... Tja inschrijven kan dan nog niet..... Verdiepen ook niet.... Nouja hopelijk zit t mee en voor december....
Okeej, jij gaat dus hobby-en Cereberus Altijd goed om een bezigheid voor jezelf te hebben. Fijn dat je de poeperieteziektes weer hebt overleeft. Word je toch ook niet blij van al die stront én kots. Bleh. Ook ik hoop dat we geluk gaan hebben wat de verkoop van het huis betreft. Wat een ongelooflijke klote tijd .. maar ja ... blijven hangen is het ook niet. Binnenkort hebben we een afspraak met een hypotheek adviseur. Es kijken wat onze mogelijkheden zijn. WE gaan het zien. Eerst morgen een deel van de meubels binnen krijgen. Dát is al mooi! Moet ze wel lakken, dus ... aan het werk. Vandaag al de voordeur en kozijn geschuurd, zodat deze schilder klaar is, als het een beetje mooi weer blijft. Tevens de trapnaden opnieuw gaan kitten. Pff hele klus was dat. Zeker als de kids spelen zijn en dan is er weer dit en dan is er weer dat .. haha blijf heen en weer rennen. Oja, Sil heeft zijn duidelijke NEE gevonden. Als ik iets vraag zegt hij dus NEE en eigenlijk heel veel woordjes met accentjes heel leuk. Als ik hem vraag "Moet Sil ff slapen?" Dan zegt hij nee. Ik zeg dat het beter is van wel, dan zegt hij met zijn wenkbrauwen opgetrokken "Oh". Haha. Heerlijk. Kan ik echt van genieten. Maandag gaat HIJ naar Denemarken en HIJ komt donderdag middag of avond weer tuis. Kan ik die dagen nog minder in huis doen zeg maar, maar ... ook vandaag waren de kids at home en heb ik toch het één en ander gedaan. Wie weet kan ik meer gedaan krijgen ... we gaan het zien. Enfin, donderdag moet HIJ weer op tijd thuis zijn, want vrijdag gaan we naar de boerderie. Het zal er wel op neer komen dat ik de boel bij elkaar kan pakken. Is toch eigenlijk altijd al zo, want ik houd van op tijd klaar te zijn. Overzicht pfff haha. Oja, en we gaan Maranka, Paranka, Jasper en Jinte ook zien op de boerderie én Plopsaland. Wel even gezellig dacht ik zo.