... en twee Nu is ie echt rond Ik zit ondertussen te wachten op het dressoir en de salontafel te wachten. Heb er zin in! Hoe is het met jullie meiden?
En Zij... De meubels al binnen en na je zin meid..? Lekker bezig in huis lees ik zo. Hier ook zo hoor, zo druk dat ik vergeet dat ik zwanger ben haha... Heli's allemaal wat. Gisteravond onze kleding kast uitgeruimd... Nou alles wat ik nu niet meer pas ivm de zwangerschap in een zak in de opslag. De rest weg.... Heel veel weggedaan. Geloof bij elkaar 8 vuilniszakken vol.... Ff grondige opruiming gehouden. Wat is dat toch met die boerderij.... Is dat iets bijzonders of een evenement? Je hebt er duidelijk zin in. Cerberus, leuk dat hotfix. Ik ken het, veel plezier ermee en laat eens wat zien hier. Groetjes all!
hahahahaha.... ik was je "obsessie voor getallen vergeten".... meubels binnen? hadassa hahaha voordat ik show, eerst handigheid in krijgen hoor.... vergeten dat je zwanger bent.. dat is zo herkenbaar (ofja WAS dan)... elke zwangerschap gaat sneller he?! hahahaha.... Vanavond naar osteopaat.... ik weet het zeker... (nadat het veel wakker zijn en huilen, nu overgegaan is in krijsen van pijn) onze kleinste vent heeft ook verborgen reflux.. kraamverzorgster zei het al op dag 2, omdat de zogenaamde misselijkheid van vruchtwater niet overging..... Ben er best wel verdrietig door... ik heb het al eens meegemaakt... en was hier juist bang voor... Tuurlijk ben ik blij dat mijnheer voor de rest gezond is hoor, maar wie een baby heeft (gehad), die zowat constant huilt, weet wel wat ik bedoel...... xxx
Nee zeggen.. grappig zijvandehoek dat je er zo vrolijk over schrijft.... Nee zeggen doet dreumes hier al een tijdje... nu dus constant: ik wil het niet".... vervelende is dat hij nu ook steeds aan t "drammen" is...dreinen is.... Ja, die staat hier al met 1,5 voet in de peuterpuberteit.... en mijn "nee" maakt weinig indruk.... kwestie van aanhouder wint dus.....
Hadassa, de salontafel gisterenavond uitgepakt en aantal malen geschuurd en gelakt. Prachtig is het. De kast wilde ik eigenlijk ook wel aan beginnen, maar ja voordat we beneden waren na het slaapritueel van de boys is het ook erg laat. Aangezien ik met de salontafel aan de gang ging, hebben we besloten vandaag het dressoir neer te zetten en uit te pakken. En vanavond kan ik pas gaan schuren en lakken. De boerderie, is wel 'speciaal' ja. Het is onze eerste vakantie van het jaar. Vrijdag daar zijn, zaterdag dus met Maranka en gezin naar Plopsaland en samen eten in het huisje bij de boerderij. De kids kunnen uit hun dak gaan, wat de koeien voeden etc betreft. Woensdag gaan we dan weer naar huis. Het betreft een luxe huisje bij een boerderij. Eesergroen heet het en zit in Drenthe. Als je interesse mocht hebben (wie dan ook) kan je allicht ff googlen. Kan je meteen de foto's van het huisje zien. En rondom is er genoeg te doen voor kinderen, dus leuke uitjes maken. Het is nu alweer de derde keer dat we er heen gaan en Mees heeft er erg veel zin in. Sil is erg geïnteresseerd in paarden en koeien, dus hij kan zijn lol op daar. Cereberus: Pfff Reflux ... heel heel vermoeien en dat huilen helemaal. Mees had reflux én was een huilbaby, dus eh ... pfff meid ... dat valt niet mee! Alsof je dat er nog bij kan hebben Cereberus .. En dat NEE zeggen van Sil zegt hij nog niet op de manier, hoe Mees dat kan doen (zeer zeer vervelend grrr), maar hij laat op een rustige manier weten dat hij iets niet wilt met een heel lief stemmetje, dus JA dat kan ik graag hebben Onze huiskamer: geprobeerd onze 'oude' dressoir te verkopen, maar is eenmaal dus iemand niet op komen dagen, terwijl we al 2 maanden aan het onderhandelen waren grrrr. En er was nog een geïnteresseerde, wat gewoon een oplichter uit het buitenland bleek te zijn. Mijn belletjes gingen rinkelen en daar heb ik meteen naar geluisterd. Niet verkeerd hoor die belletjes Vanavond dus een dubbel geparkeerde dressoir én salontafel, want de nieuwe salontafel mogen de jongens niet mee spelen en dat mochten ze met de andere wel, dus ... heb ik ff laten staan Wel een drukke boel hier. Wil juist rust creëren haha. Gaat wel lukken hoor, maar niet vandaag Oja, ons oude dressoir aan de weg zetten wordt het 'm niet. Daar is hij veel te mooi voor.
Oja en een Nee van mij naar Sil maakt ook totaal geen indruk. Al nooit gedaan. Wat dat betreft luisterde Mees veel en veel beter! Als Sil nu iets uitvreet wat niet mag, dan zeg ik Mees niet mee te gaan doen en dat doet hij dus wel. Heel vervelend
Cerberus, hoe was het bij de osteopaat? E hoe gaat het nu met je kleine man? Zo sneu vind ik het voor hem en jullie. Sterkte ermee! ZvdH als je op de boerderij bent, zit je bijna in mijn achtertuin haha... Ik heb ff gekeken en het ziet er erg leuk uit daar. Misschien ook voor ons wat om daar een keer heen te gaan, de kids zouden het heerlijk vinden op de boerderij denk ik. Geniet ervan joh! Nee zeggen doet de kleinste hier ook... Maar wel heel leuk. Hij weet werkelijk wat hij wilt hoor en als je hem dan iets vraagt, kan hij zo Leuk 'neuj' zeggen. Met een eerlijk accentje... Schattig... Nu dan nog hè...
Oke Hadassa, dan moet je maar even op visite komen, als je toch zo dichtbij woont. Nu kan het nog En JA het is er leuk. De boerin en boer zijn erg aardig en lief voor de kids. De boerin komt altijd de kids halen als zij de kalveren moet gaan voeden. En het is een leuk huisje. Leuk dat je even gegoogeld hebt! Oja, en het is nóg betaalbaar
Oja, de meubels zijn natuurlijk binnen gekomen donderdag. Uiteraard kon ik weinig .. niets doen, wat het lakken betreft, totdat HIJ thuis zou zijn en de kids op bed liggen. s'Avonds én 's nachts heb ik de salontafel geschuurd en gelakt. Vrijdag zou HIJ vroeg thuis zijn. Hij werkt nu 38uur in de week i.p.v. 40 en vrijdag stoppen ze eerder. Helemaal happy natuurlijk, want dan kon ik EINDELIJK het dressoir uit gaan pakken wat in de gang ingepakt en wel stond. Nou mooi niet dus. Het liep wat anders. HIJ was pas om 19.30uur thuis. Voor mij werd het weer nachtwerk dus, wat schuren en lakken betreft. HIJ zei al "Doe het lekker morgen". Ja duh, met de kids in de buurt, dát werkt niet hoor. Enfin al een paar avonden én nachten bezig en het is nog niet klaar. Vanavond nog één keer de kast en de lades en dan is het klaar! Vandaag het raampje in de badkamer met een verfmesje bewerkt. Even afmaken dus. Je staat alleen zo klote ... krom ... en dat terwijl ik niet eens zo groot ben. Ook de kitranden aan de plafondranden met een mesje bewerkt, want degene (onze badkamer is de niet opgeknapte kamer van het huis) heeft toen iemand (die ik toevallig ook helemaal niet meer mag en nooit zie (vader van HIJ) belachelijk lelijk en dik gekit. Over twee weken ga ik ff kit hiervoor halen en de badkamer kitten waar nodig. En nog veel meer dingen gedaan. Wil zo graag zo veel doen, zodat we het huis snel te koop kunnen zetten. Maarja, HIJ maandag weg naar Denemarken en mijn ouders op vakantie naar Zweden ... dus eh ... kan ik niet zo veel doen. Komt wel ... maar wil zo graag he. Oja, gisteren heb ik ook de ledikant van Sil uit elkaar gehaald en het juniorbed, waar Mees in sliep voordat hij in de halfhoogslaper ging slapen, heb ik daar neergezet. Met een veligheidshek, zodat Sil er niet uit kan vallen. Als hij het hekje niet meer nodig heeft kan hij weer onder het bed van Mees als Sil het leuk vind. Was gewoon geen doen het hek aan het bed en dan onder Mees zijn bed. Kan er amper bij Sil erin te leggen en verschonen zou ook een crime worden. Nou ja, het is vannacht heel goed gegaan en toen HIJ vanmorgen hen kwam begroeten (7.45uur), stond Sil wel op zijn bed aan het hek, maar hij was er niet uitgelopen, zoals verwacht. Wat niet is kan nog he Maarrr ik vind het wel gaaf hoor dat Sil nu over is. Ik vind zo'n groei erg mooi. Maandag naar het CB met hem. Had eigenlijk niet gehoeven als er al een broer is, willen ze het wel doorstrepen, maar ik heb gezegd dat ik toch wel wilde. Ben benieuwd hoe lang hij nu is en wat hij weegt. Hij zal niet veel meer wegen, maar is volgens mij wel weer in de lengte gegroeid. En zo weet ik ook direct, waar hij wel en niet in mag, wat de atrakties betreft in Plopsaland. Hopen dat het van de week eens lekker weer wordt en zaterdag de 12e niet té mooi, want dan zitten we dus IN Plopsaland. Wat dat betreft is dát wel zonde dat het meeste binnen is. Nou ja ... heb er zin an, dus moet niet klagen.
Oja, de meubels zijn natuurlijk binnen gekomen donderdag. Uiteraard kon ik weinig .. niets doen, wat het lakken betreft, totdat HIJ thuis zou zijn en de kids op bed liggen. 's Avonds én 's nachts heb ik de salontafel geschuurd en gelakt. Vrijdag zou HIJ vroeg thuis zijn. Hij werkt nu 38uur in de week i.p.v. 40 en vrijdag stoppen ze eerder. Helemaal happy natuurlijk, want dan kon ik EINDELIJK het dressoir uit gaan pakken wat in de gang ingepakt en wel stond. Nou mooi niet dus. Het liep wat anders. HIJ was pas om 19.30uur thuis. Voor mij werd het weer nachtwerk dus, wat schuren en lakken betreft. HIJ zei al "Doe het lekker morgen". Ja duh, met de kids in de buurt, dát werkt niet hoor. Enfin al een paar avonden én nachten bezig en het is nog niet klaar. Vanavond nog één keer de kast en de lades en dan is het klaar! Vandaag het raampje in de badkamer met een verfmesje bewerkt. Even afmaken dus. Je staat alleen zo klote ... krom ... en dat terwijl ik niet eens zo groot ben. Ook de kitranden aan de plafondranden met een mesje bewerkt, want degene (onze badkamer is de niet opgeknapte kamer van het huis) heeft toen iemand (die ik toevallig ook helemaal niet meer mag en nooit zie (vader van HIJ) belachelijk lelijk en dik gekit. Over twee weken ga ik ff kit hiervoor halen en de badkamer kitten waar nodig. En nog veel meer dingen gedaan. Wil zo graag zo veel doen, zodat we het huis snel te koop kunnen zetten. Maarja, HIJ maandag weg naar Denemarken en mijn ouders op vakantie naar Zweden ... dus eh ... kan ik niet zo veel doen. Komt wel ... maar wil zo graag he. Oja, gisteren heb ik ook de ledikant van Sil uit elkaar gehaald en het juniorbed, waar Mees in sliep voordat hij in de halfhoogslaper ging slapen, heb ik daar neergezet. Met een veligheidshek, zodat Sil er niet uit kan vallen. Als hij het hekje niet meer nodig heeft kan hij weer onder het bed van Mees als Sil het leuk vind. Was gewoon geen doen het hek aan het bed en dan onder Mees zijn bed. Kan er amper bij Sil erin te leggen en verschonen zou ook een crime worden. Nou ja, het is vannacht heel goed gegaan en toen HIJ vanmorgen hen kwam begroeten (7.45uur), stond Sil wel op zijn bed aan het hek, maar hij was er niet uitgelopen, zoals verwacht. Wat niet is kan nog he Maarrr ik vind het wel gaaf hoor dat Sil nu over is. Ik vind zo'n groei erg mooi. Maandag naar het CB met hem. Had eigenlijk niet gehoeven als er al een broer is, willen ze het wel doorstrepen, maar ik heb gezegd dat ik toch wel wilde. Ben benieuwd hoe lang hij nu is en wat hij weegt. Hij zal niet veel meer wegen, maar is volgens mij wel weer in de lengte gegroeid. En zo weet ik ook direct, waar hij wel en niet in mag, wat de atrakties betreft in Plopsaland. Hopen dat het van de week eens lekker weer wordt en zaterdag de 12e niet té mooi, want dan zitten we dus IN Plopsaland. Wat dat betreft is dát wel zonde dat het meeste binnen is. Nou ja ... heb er zin an, dus moet niet klagen.
Ja hè, zou zomaar op de koffie kunnen komen. Ik heb de prijzen idd. Gezien van dat huisje. Valt reuze mee toch! Waarom krijg jij je meubels ongelakt? Wilde je ze zelf graag aflakken in een bepaalde kleur of zo? Wat voor een hout is het? Klussen in huis, ja ik ken het. Het kan mij ook niet snel genoeg gaan. Dan denk je dat je je huis redelijk af heb, maar dan nog blijkt er nog genoeg te doen te zijn. Heirook zo hoor. Hoop alleen deze week de makelaar te kunnen laten komen, ben benieuwd..... Vind ik ook wel erg spannend hoor, heb jij dat niet? Ga nu ff stukje lezen in mijn iPad boek in mijn nieuwe heerlijke boxspring haha... En dan slapen. Morgen vroeg weer werken. Dee week, incl. het aankomende weekend heb ik alleen op donderdag vrij, wat een luxe hè...! Zie er nu al tegenop.... In de avonden nog een dikke toets leren en verder werken aan mijn scriptie.... Ik heb echt een huishoudster nodig...! Sleep well everybody!
Pfff Hadassa, dan heb je het echt druk zeg . En ja het is spannend wat het huis betreft, maar het duurt nog zeker twee maanden voordat we het te koop gaan zetten. Wij gaan het zelf te koop zetten. Wie weet werkt het heel goed en het scheelt ook weer aardig wat kosten. Ik heb blank massief eiken besteld en onbewerkt. Ik vind mijn lak mooier dan veel fabrikanten gebruiken en dus doe ik dát zelf Over twee weken de stoelen nog. Wel handig, want gisteren hadden we eters. De eettafel is groot genoeg, alleen te weinig stoelen maakt het nog ongemakkelijk Nog even geduld hebben. HIJ is vandaag naar Denemarken. En mijn ouders gaan straks naar Zweden. Wat hebben ze toch met scandinavië haha. En ik .. ben best moe. Was gisteren avond al laat, om de laatste lakbeurt te geven aan het dressoir. Vannacht heeft Mees mij om 3uur wakker gemaakt, omdat hij een monster zag En Sil was 6.30uur wakker, maar die heb ik even in bed genomen. Hij is in slaap gevallen ,maar ik ... ik viel bijna in slaap en toen ging de buurvrouw weer met haar hakken over door het huis banjeren ... en daar kan ik niet van slapen :x Toch zijn de jongens uiteindelijk ff voor 8uur wakker geworden. Dus een win win, maar toch moe Nou ga maar eens hangen. FF voorbereiden en straks naar het cb. Ben erg benieuwd naar de lengte van de jongens. Denk dat Sil nog geen 13kg zal zijn, maar in de lengte is hij wel gegroeid. Nou fijne dag allemaal
Hier gaat het ff met mij echt niet goed. Ik kan alleen maar huilen... Zit in een flinke dip. Ben helemaal geflipt thuis. Ik kom thuis uit mijn werk, blijkt mijn man de makelaar gebeld te hebben en afgesproken dat hij morgen komt kijken naar het huis. Nu was het in huis een rommel en alles moet nog goed schoon gemaakt en opgeruimd worden. Hele huis en buiten ook nog wat dingen afgemaakt worden. Dit was niet de afspraak die we gemaakt hadden. Ik wil eerst het huis helemaal klaar en goed schoon en dan pas de makelaar laten komen voor een waardebepaling. Deze week moet ik zes dagen werken, dus zie al erg op tegen deze week. En nu kwam dit als een donderslag bij mij binnen. Ik was al erg moe uit mijn werk gekomen, druk gehad etc. Pijn in mijn rug en ook last van mijn buik. Ik ging door de grond toen ik dat hoorde en ben als een gek gaan schoonmaken en opruimen. En dat was de druppel... Ben helemaal bek af nu en het kan me allemaal even niet veel meer schelen allemaal. Sorry ff voor mijn gezeur... Ik moest het ff kwijt.... Flinke klus ZvdH alles zelf lakken. Maar als het dan wordt wat jij wilt, heb je het er wel voor over denk ik ja. Vervelend zo'n hakken buurvrouw idd. Hopelijk aanstaande nacht een betere nacht voor jou. Hoe was het op het cb met Sil? Groetjes...!
Goh Hadassa, dát is echt balen zeg. Begrijp dat het je energie zo ff weg neemt en dan moet je nog zo'n drukke week ... :x Wat vond je man ervan dat je het er niet mee eens bent? En ook waarom! Heeft hij er begrip voor of niet? En eh ... is hij zelf aan de gang gegaan in huis?!! Dikke knuffel voor jou Hadassa!! Sil ... het gaat goed hoor. Hij is niet zo gegroeid en niet veel zwaarder. Dat laatste wist ik al. Hij weegt 12.6kg en is 88cm lang. Mees is 104,5cm en dus een halve cm gegroeid. Goed geslapen ... neuj Wilde vroeg naar bed, dan maar even niet aan de gang, maar Sil heeft gehuild tot 22.30uur. Hij miste papa . Meest moet hij niets van papa weten als ik er ben, maar nu papa er niet is ... haha miste hij hem erg. Heel vreemd was dat even. ... Nou jaaa even pfff. En vannacht heeft Mees mij 2 maal wakker gemaakt en de 3e keer hb ik hem in bed genomen, zodat Sil niet wakker zou worden ... ehm had ik beter niet moeten doen, want mama's mogen niet slapen van Mees Om 7uur heb ik hem weer in zijn eigen bed gedaan. En TOCh heb ik nog mogen slapen tot ff over 8uur, dus ... dat tukkie was van harte welkom. Oja, gisteren ff lekker met de gewone fiets gegaan. Zo fijn da tik er tussen pas, tussen de jongens. En het was even lekker weer, dus heb er meteen gebruik van gemaakt. Heb er echt van genoten! Sta nu op bijna -28kg ... Nog 24kg te gaan Maarrr ik ben over de helft dát is al een mooie prestatie!
Hadassa Ohhhh vreselijk, ik kan daar zo slecht tegen. ............ ( Poging nummer zoveel... Gisteren bijna geen internet door werkzaamheden... En na gaat alarm hier af... Heb iig gelezen.... Later nog eens proberen)
ehm ... het mag nu wel eens met je meezitten Seth, en het ook zo houden. En wij ... wij (HIJ en ZIJ dus ) zien elkaar morgen weer YEAH. Als hij thuis komt moet hij echter nog naar Brabant om daar zijn auto op te halen. Het wordt een hele drukke dag voor mij morgen. Maarrr wel voor een goed doel en dat is fijn, maar pfff ben o,p dat HIJ er niet is 's avonds (dus eh Seth .. hoe hou je het vol ... eh ja je MOET wel). Moet zeggen dat vandaag Sil vrij snel in slaap is gevallen. Och, zo lekker. Pfff wat waren de andere dagen ... nachten best zwaar klote. Pijn in mijn rug ... pff dat getil van die mannen ... FF hier en ff daar .. er is té vaak een reden dat ik moet tillen. Au au au, het doet pijn. Ja ff zeiken hoor meiden Ik kijk uit naar vrijdag ... dat we weg rijden. Kunnen we EINDELIJK de dvd-spelers voor de jongens in de auto uitproberen haha, het werd tijd! WE hebben het al weken klaar liggen, maar door omstandigheden komen we er gewoon niet aan toe ... of we hadden ook even geen auto Waarschijnlijk hebben we niet het allerbeste weer, maar we gaan er wat van maken! Laat het ons maar een beetje mee zitten, want we hebben het nodig! Nou ja, ik ga stoppen met het gemopper en ga maar eens het bed in kruipen. Is het snel ochtend en komt het moment weer daar, dat ik HIJ ga zien 's middags. Oja, wel weer erg lekker gefietst vandaag met de mannen. De eerste keer heen en weer met de bakfiets en regenkap (zou nl onwijs gaan regenen ... geen druppel dus haha). En de tweede ronde dus met de moederfiets en zitjes, dát scheelt trappen haha. Op de terugweg is Sil in slaap gevallen. Zo'n lief gezicht Oja, tot welke leeftijd mag een kind in een voorzitje op de fiets zitten? Staat mij bij van iets van 1,5 jaar, maar het zal ook met gewicht te maken hebben. Ik hoop dat het nog ff kan hoor. Ik geniet er 100% van! Oke, goodnicht all en anders goede morgen mocht je het morgen ochtend lezen of morgen middag, of over drie weken haha.
Met kind aan borst Vind je het niet tegenvallen het zelf lakken en laten drogen van de meubels? Mijn moeder dacht het jaren geleden ook zelf te doen en had daar achteraf toch beetje spijt van.... Al was het resultaat super... Ik heb trouwens licht eiken met soft touch lak.... (niet dat glanzende, houd ik niet van) Zitje;heb laatst in krantjes gekeken maar zit verschil in, dus ff nakijken, welk zitje je hebt.. Zal idd per gewicht zijn, klopt hier dus niets van, Dreumes zit ook àl in derde autostoel... Tja auto hebben lijkt me idd handig voor die schermen whahahaha
(even al geplaatst want dreumes staat nu hier voordat hij op knop drukt ...) Hadassa Wat ik bedoelde... Ik kan er zo slecht tegen als je dingen afspreekt onderling en er niet aan gehouden wordt, problemen veroorzaakt voor de ander.... Hier dus ook geregeld. Ook mbt opvoeding... Tuurlijk laat kindjes maar vooruit rennen, als je weet dat het bij mama niet mag (en kan!!) Moet hier als een klein kind uitleggen, waarom ik die regels stel... Wat nou als ze straks alle vier een andere kant uitrennen.... :x. Een van de vele voorbeelden.....
Hier... Bij osteopaat geweest... Aparte ervaring... Ze heeft behandeld en hij poept nu iig beter.... Verder denkt ze koemelkallergie.. (dit zou kunnen want oudste reageerde heftig op fv, vandaar dat ik zo lang bv ben blijven geven en bij dochter zei ik in het ziekenhuis toen nog dat het huilen erger was als ik veel zuivel op had, dat kon toen volgens mijnheer-lul-kinderarts niet omdat ik bv gaf) Nou het kan dus wel... Ik volg nu dus dieet niet alleen zuivel schrappen maar ook alles waar het in zit ( lees, ik kan bijnaniets eten) Het leek beter te gaan, maar blijkbaar reageert mijnheer ook op ei... Gisteren gegeten.. En nu sinds gisteravond weer teruggeven, hikken en krijsen..... Dus ook van het lijstje met eten schrappen,.... Och ik val iig af.... Al mag je dit op eigen houtje maar vier weken doen omdat je anders te hard gaat...
Oja over m'n puberdreumes... Schoot me gisteren nog een voorbeeld binnen,.. Sinds enkele weken wil hij zelf uit de koelkast kiezen wat hij wil drinken.... En wil hij soms echt niets.... Janken in z'n bed, maar ik mag hem er niet uithalen... Het gewone nee zeggen doet hij al heel lang, maar is dus verandert in driftbuien... Inclusief krijsen en gillen soms ( dat moet er echt uit, want als ik iets vreselijk vind) en vechten met broer en zus... Hij staat nu dus ook al soms in de gang...( voor 1 minuutje...zet wekker) Hij wil meedoen met de rest... Dan alles... Vraag trouwens, hoeveel slapen jullie dreumesen en hoe laat zijn ze smorend wakker Dreumes is hier elke ochtend rond 6.15 uur wakker, vaak nog eerder,... En heeft hij gelijk honger... (kom dus nooit van die papfles af) brood wil hij daarna ook nog..... Het is en blijft veelvreter