Ff hier ook neerzetten...Testdag twee... Wel overstrekken en overtrekken....(wel minder heftig als ik verwacht had) Tijd erna nog onrustig en drama nacht... Arts belde net en idd dag twee was de koemelk... Ze heeft allergie bevestigd... Ik krijg nu machtiging opgestuurd voor pepti... Daar ging het me niet eens om, maar eiiiiindelijk zijn we erachter... Oudste zoon stond al zwaar onder uitslag na flesvoeding (vandaar dat ik zo lang bv heb gegeven, bij allemaal) Dochter krijste alles bij elkaar en kreeg ik van cb en andere arts tig smoezen.... Peuter had krampen en poepte weken niet ... Etc etc... En nu zijn we er.. Mede door mn strikte dieet uit.... En de situatie verandert misschien niet, maar bevestiging dat ik niet achterlijk ben... En moederinstinct heb!
Eindelijk erkenning! Fijn! Goed dat je je niet hebt laten afschepen. Je moederinstinct is zeker aanwezig! Neem jezelf niet te veel kwalijk, ja, het is heel erg balen, maar je kunt er nu toch niks meer aan doen... Je doet het hartstikke goed met je 4 kindjes! Ik heb echt veel respect voor je!
Dank je wel.... Heb ff zitten lezen over kma kindjes.... En het slechte slapen, tig keer wakker worden, veel huilenetc etc wat oudste ook nog steeds heeft, hoort er ook allemaal bij.... Ik had dus hele andere kindjes kunnen hebben... Bizar.... Ga dit wel ff melden bij cb trouwens, want met de huidklachten etc etc, hadden hun toch eerder een vermoeden moeten hebben....!!
Fijn meid, idd. eindelijk erkenning van wat je zelf al zo goed wist. Hopelijk gaat het snel beter baby nu hij pepti gaat krijgen. En ook met jou, kan je aansterkten en weer ei etc. Eten! Dik Compliment voor jou, voor al die jaren buffelen in je eentje! Je bent een toppertje! Hier ligt Caitlyn vanaf afgelopen maandag in het ziekenhuis, men verdacht haar van kinkhoest. Dit lijkt gelukkig niet zo te zijn. Ze kreeg ook sonde voeding, hoest heftig en saturatie klapte veel omlaag. Nu lijkt het wat beter te gaan, hoewel ze vanmorgen koorts had. Hopelijk dit weekend lekker met mijn meisje naar huis. Ik ben dag en nacht bij haar, maar mis mijn andere kindjes wel erg!
Zelf ben ik ook geprikt op kinkhoest trouwens, omdat ik al weken zo heftig hoest. Ik zeg ook al de hele week, dat ik niet geloof dat ze kinkhoest heeft, hoewel ze verstikkende hoestbuien heeft en het er erg op lijkt. ik zeg steeds, ze heeft het virus wat ik heb, en dat is al zo heftig. Eindelijk heb ik sinds gisteren een AB kuur gekregen, een zware kuur ook trouwens. En nu vanmorgen blijken alle kinkhoest testen negatief te zijn en zegt kinderarts ook dat ze denkt dat ze een ander heftig virus (het mijne?) heeft waarschijnlijk...
HadassaHoe is het daar nu? En met je zoontje? Hier allemaal buikgriep gehad en eentje met vervelend staartje... Onze peuter wil, kan, durft (?) niet meer te poepen.... Drama Hij wil dus ook niet eten.... Gisteren maar (na weer heftige buikpijn) naar huisartspost geweest en soort klysma spuitjes gekregen.... Pfff moest meteen aan jou denken zijvandehoek.... Hoe is het met de poeppoli? En de rest?... Xxx