Toverwater efteling, wie helpt zoeken?

Discussie in 'De lounge' gestart door MnnW, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.251
    4.554
    113
    Ik ga dan maar alvast sparen:D met die grote klassen van tegenwoordig...:(
    Hier zit de oudste nog maar in de kleuterklas, die hebben vaak alleen een fruit traktatie zonder extra kado'tje, of met echt een kleinigheidje van de action erbij.

mamabri vindt dit leuk.
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.272
    7.315
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier doen we meestal geen cadeautje erbij of anders iets heel kleins. Laatste traktatie kostte een paar rollen oreo koekjes, een zak mini smarties, wat chocola en wat dropveters. Waren rond een tientje kwijt voor 30 traktaties.

mamabri vindt dit leuk.
  3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.955
    113
    Wij hebben ercook nooit een cadeautje bij gedaan. En de kinderen van haar klas doen dit ook niet. Ken het eigenlijk niet zo?

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hier ook niet. Traktatie is iets te eten hier, geen cadeautjes.

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    hier gewoon geen traktaties in de klas, mag niet. wij geven alleen de kinderen van het kinderfeestje wat mee naar huis

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.248
    2.364
    113
    Vrouw
    Bij de efteling waren ze 2,25 (inclusief onbeperkt kraanwater ;)) , dus rond de 3 euro is wel wat duurder. Voor een traktatie in de klas wel te duur voor wat ik zou willen uitgeven, maar blijkbaar is dat wat ze kosten. Dank voor het meedenken!

owly vindt dit leuk.
  7. mamabri

mamabri Niet meer actief

het zal misschien wel per regio of misschien per school verschillen. Mijn kinderen zitten op een "rijke" school. (niet dat ik rijk ben, verre van dat) maar daar zal misschien toch verschil in zitten. Ik doe zelf altijd rond de 2,50 euro per kind, want dat vind ik meer dan voldoende :oops: De ene zit in een klas met 28 kinderen, de ander met 21 en 5 dagen na elkaar jarig ;)

Overigens mogen ze bij mij altijd meedenken, dit jaar geen cadeautjes erbij want ze willen beiden een fruitegel trakteren (je weet wel, een halve meloen met allemaal sateprikkers met fruit erin.

Vitamientjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina