Hoi allemaal! Moet heel ff mijn ei kwijt. Ik ben sinds deze maand begonnen met de nuvaring, keurig volgens de gebruiksaanwijzing uiteraard en nu heb ik toch mijn twijfels! Vandaag is de dag dat de ring eruit mag, dus de stopweek begint. Vanmorgen maar eens een test er tegenaan gegooid van clear blue en ja. Een heeeeel vaag streepje. Dat gaf voor mij echt geen zekerheid dus ben net op de fiets naar kruidvat gegaan met dochter lief en daar een ''kruidvat'' test gehaald. Net gedaan en nu issie hartstikke negatief! Is dat niet vreemd? Wie heeft hier ervaring mee. Zijn er meer vrouwen door de nuvaring toch zwanger geworden? En over de clear blue test. Die leek me zo betrouwbaar. Is dat streepje ook ehh voorgedrukt ofzo? Dat ik dat misschien zie? Nou ja. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ik hoop snel een beetje duidelijkheid te hebben. Groetjes!
Nou... Ik zou toch echt zeggen dat je zwanger bent. Hoe licht de streep ook is. Als er geen zwangerschapshormoon aanwezig is, komt er namelijk helemaal geen streep, ook geen lichte. Dat hij daarna negatief was, kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben. Misschien wat meer verdunde urine, of was de 1e test misschien met ochtendurine? Ik zou als ik jou was morgen of overmorgen nog een keer een test doen, en dan echt met ochtendurine. Nou heel veel succes!
he he , ik heb ook geen ervaring met nuvaring, maar streep komt echt alleen maar als er HCG in je urine zit..dus inderdaad wat Miez zegt, misschien was de consentratie niet sterk genoeg voor kruidvat test. Mijn eerste test was ook heel licht streepje en 2 dagen later al veel sterker. succes en duim voor je
Ik heb een indroogstreepje gehad bij CB...Vriend en ik helemaal blij, maar helaas...Hou het wel in de gaten. Heb zelf ook Nuvaring gehad, niet zwanger, maar het kan natuurlijk wel.
Hoi allen Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb een digitale test gedaan van cb gisteravond en die was toch negatief. Waarschijnlijk idd zo'n indroogstreepje bij de eerste test (die ik gister morgen deed) zoals ik dat hier wel vaker lees. Vind het wel vreemd. Zo'n streep is toch echt een streep, daar krijgen veel mensen valse hoop van denk ik. Had dit ook nog niet eerder zo gezien. En ookal zijn we nu nog niet bezig met een tweede kindje, ik raakte stiekem al wel weer in the mood!