Ben nog maar zes bijna 7 weken zwanger en mijn onderbuik doet echt pijn het zit onder de navel. Eerst was het alleen 's avonds maar ook nu vanmorgen heb ik er last van. voelt net alsof er links en rechts iets in mijn buik zit en die trekken en de meeste pijn voel ik dan onder mijn navel. Ook heb ik al een klein onderbuikje, dacht eerst dat het puur vet was, maar naar mate ik veel las op deze site kwam ik er achter dat het wel kon. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen groetjes
dat zijn waarschijnlijk de bandenpijnen... ik heb er zelfs nu al last van, al moet ik zeggen dat t de laatste 2 dagen wel gaat.. maar dat kan idd flink zeer doen
Dit is inderdaad bandenpijn. Niets verontrustend hoor meid, alleen irri. Misschien een warme kruik. Wandelen schijnt ook te verlichten.
Het kan de gehele zwangerschap aanhouden, maar meestal verdwijnt het voor een groot gedeelte of zelfs helemaal. Bandenpijn zal je altijd wel iets houden omdat je baarmoeder natuurlijk de hele zwangerschap groeit (oorzaak van bandenpijn) Ik zelf heb er alleen de eerste paar weken last van gehad, en daarna helemaal niet weer... althans, absoluut niet pijnlijk!
ik had de eerste weken het gevoel alsof ik het loodje zou leggen: zo'n pijn. nu is het zo goed als weg. alleen af en toe nog enorme steken waar ik bijna van dubbel klap, maar ze trekken heel snel weg en zijn zo weer vergeten. ik vond de misselijkheid erger haha