er doorheen zitten

Discussion in 'Gezondheid' started by nutts, Mar 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Hallo,

Ik ben nu 37 weken zwanger en heb een moeilijke zwangerschap eerst heel erg misselijk hield niets binnen. Vanaf 15 weken bekken instabiliteit daarnaast bloeddruk schommelingen een te laag hb. Maar nu ben ik op ik kan niet meer alles doet pijn slaap al weken haast niet.

Verloskundige wil niets doen alles is oke maar ik kan alleen nog maar huilen en liggen Ivm de pijn. Heb nu ook nog voor weeën.

Wat kan ik nu doen?

2. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ach wat rot. Heb geen tips voor je maar wil je wel een hart onder de riem steken. Sterkte meid.

3. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

Jul 10, 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Wat rot, lijkt mij erg vervelend. Ik heb hier geen ervaring mee, maar wel met mensen die niet echt naar je luisteren. (3 jaar mmm)

Wat ik heb geleerd, als je echt iets wil dan moet je doordrammen. Is ook niet mijn stijl, maar soms moet het helaas...

Veel sterkte.

4. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Wat vervelend :(

Nogmaals vk bellen voor een gesprek. Mss kan je overgedragen worden aan t zkh en willen ze je inleiden?

5. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Ik ga gewoon nogmaals zeuren. Sta toch al te boek als zeikerd. Maar trek het niet meer ben finaal op

6. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Gisteren gebeld weer geen begrip. Ga maandag de huisarts bellen kijken wat die zegt

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Sta erop dat je door de huisarts doorverwezen wordt naar de gynaecoloog. Of naar een andere verloskundigenpraktijk.
    Je mag op zijn minst serieus genomen worden. Uitgeput aan een bevalling beginnen dalijk is ook niet verstandig. En het is belangrijk dat je vertrouwen moet hebben in je verloskundige als de bevalling begint en dat vertrouwen lijkt nu te ontbreken. Sterkte!

8. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Nou baby lag vorige week ingedaald en nu opeens niet meer? Verloskundige zag nu wel in dat ik er doorheen zit maar doet verder niets. Morgen weer de huisarts bellen

Share This Page