zo erg geschrokken, kan het kwaad?

Discussion in 'Gezondheid' started by Fairytale, Jul 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik ben vannacht zo erg geschrokken door iets
    En nu vraag ik me dus af of dat erg is voor de baby?
    Ik voel me er echt rot over..
    ik ben best snel schrikkerig. en probeer nu al daarom geen enge films te kijken etc..en nu dit..

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee hoor :) maak je geen zorgen. Kan me voorstellen dat je dat denkt, maar je baby krijgt daar niet veel van mee, hooguit van je geschrokken beweging of je sneller kloppende hart. En kwaad kan het al helemaal niet

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee hoor kan geen kwaad! Er waren vroeger allerlei bakerpraatjes en hier was er ook vast eentje van. Net als boven je hoofd iets ophangen.

Hooguit kan je baby erop reageren door je een schop te geven. Maar daar is je kindje nu nog een beetje te klein voor.

4. Sijke

Sijke Bekend lid

hoort er ook gewoon bij, geen zorgen hoor!

5. mama lexy

mama lexy Actief lid

May 30, 2010
    109
    0
    0
    ik was donderdag erg geschokken ik ben 17 weken en was onderweg naar de gyn. kreeg ik op de snel weg een klap band voor ik was me eerlijk waar kapot geschokken me dochtertje zat achterin maar die had gelukkig weinig gemerkt het enige antwoordt wat daar uitkwam was mama boem! toen ik uiteindelijk 2 uur later alsnog op mijn afspraak kwam kloppte mijn hart nogsteeds raasend snel en ik maakte me zorgen om de baby de gyn. stelde me gerust dat er niets was om zorgen over te maken toen ze nog even ging kijken was de baby wel heel druk maar dat had niets met mijn hartslag te maken...

Share This Page