Ik ben erg benieuwd naar wanneer de zwangeren hier allemaal begonnen zijn met de aanschaf van spulletjes voor de baby?Mijn handen kriebelen sinds de echo zo ontzettend...
Meid toen ik hoorde en zag ( via de echo dat ik zwanger was ) toen ben ik meteen gaan beginnen ik was toen 8 weken zwanger ik kon het niet laten .....
Ik ben meteen spulletjes beginnen kopen.Zelfs toen we pas 'bezig'waren voor een kindje had ik al slabbetjes enzo gekocht. Toen ik voorbij de 12 weken was ben ik de 'grotere'en duurdere spullen gaan kopen. Dus koop er maar op los
We hebben een paar kleine dingen gekocht. Kleerangertjes in de aanbieding enzo. De rest wachten we mee tot na de eerste echo. Nog 2 weekjes, dan koop ik me daarna helemaal SUF!
Toen ik zwanger was van mijn dochter zijn we pas met 25 weken gaan kijken voor een kamertje... Ik durfde niet eerder Maar als jij het nu wilt doen, moet je vooral lekker je gang gaan! Genietze!
ik heb al wat kleine dingen, grote spulen en het kamertje koop ik na de 12 weken , net voordat we op zomervakantie gaan
onze ouders mochten van ons pas na 12 weken dingetjes kopen en wijzelkf zijn pas na de 20 weken echo gaan shoppen. mijn vriend had wel al een slabje en een paar schoentjes gekocht als kadootje voor mij toen ik net zwanger was. maar verder alles pas veel later. ik was veels te bang
ik heb echt gewacht tot na 3 maanden, maar als ik niet zoveel had meegemaakt had ik ook al eerder gekocht hoor!
ik ga vanaf de eerste dag dat ik 12 weken ben al beginnen met kleertjes de grotere dingen zoals kamertje had ik al
Een paar kleertjes gekocht na 12 weken. En nu zijn we al in het bezit van een bedje (was een hele goede aanbieding). De kinderwagen (levertijd 14-16 weken) wil ik vrijdag gaan bestellen na onze 20-weken echo. Wij willen gewoon zo lang van te voren alles in huis hebben, dan ligt en staat het toch allemaal in de weg. Maar als jij nu al wat dingetjes aan wil schaffen, dan moet je dat gewoon doen hoor! Doen waar jij je goed bij voelt telt!
Toen ik 12 weken was heb ik een paar kleertjes gekocht. En bij 16 week de kinderwagen, die kon ik niet laten staan, was zo'n mooie deal. Verder ben ik nu rustig aan het rondkijken voor de meubeltjes. Maar idd, je moet doen waar jij je goed bij voelt!
Haha,ik heb echt zoveel zin om te shoppen,maar ook al heb ik er een goed gevoel bij,vind ik het toch eng.Maar ga gewoon langzaamaan wat dingen inkopen.hihi!
Ik ben ook gewoon begonnen hoor, gewoon je gevoel volgen! Ik ga van het positieve uit We kopen veel dingen 2e hands, dus ik ben op tijd begonnen en al wat leuke dingen tegen gekomen. Als het zich zo doorzet met shoppen, ben ik strax ruim voor de 9 maand compleet voorzien haha Misschien een tip, wat inside information : vanaf 9 april gaat de babyfolder van de Wibra in, o.a. met waskussenhoes voor 1,99, spuugdoekjes en badcapes. Racebabe
ben begonnen rond week 10 met kleertjes... de kinderwagen wordt donderdag besteld, en de kinderkamer is al onderweg
ben na 20 weken echo begonnen, bij vrienden ging het daarna mis dus durfde daarvoor nog niet echt. was in week 32 ofzo klaar
Laat ik het zo zeggen ik ben al helemaal klaar! Heb op paar kleine dingen na echt alles al! Heb 2 dagen voor kerst positief getest, en het 1e kerstdag aan me schoonouders verteld. De volgende dag stond mijn (nieuwe)kinderwagen voor mijn neus. Rond het testen was ik nog maar 4 weken zwanger ongeveer. In januari hebben ik en me schoonmoeder echt alle spullen gehaald wat we konden bedenken. Alles staat klaar, dus hoef me nergens meer zorgen om te maken. dus ook ik was heel vroeg. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Zelf ben ik nu 2 keer prenatal binnen gelopen. Heb zelf nog niets gekocht, al was dat wel moeilijk. Heb al wel 2 rompertjes gekregen, met leuke teksten erop! Als ik na de 12 weken ben, zal ik zeker dingen kopen!