zwangerschapsmasker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door skatjuh87, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hallo dames,

Is het mogelijk om een zwangerschapsmasker te krijgen op een plek waar kleding overheen zit. Ik kom er net achter dat heel mijn rug onder de bruine vlekken zit terwijl hier altijd een shirt overheen zit.

En als dit wel zo is, hoe kun je je hier dan tegen beschermen? Ik smeer me wel in maar alleen de plekken die kledingloos zijn zeg maar. Anders zit de kleding gewoon niet lekker.

Bekijk bijlage 73280

2. abeltje

abeltje Niet meer actief

Hoi, ik lees even mee, k heb het ook maar dan op mijn buik en borsten. Echt grote duidelijke bruine vlekken. Op de delen die wel zon hebben gehad heb ik helemaal geen vlekken :( die kleuren gewoon egaal bruin...

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb een bruine plek /ronde vlek op mijn buik gekregen(en ik zit er niet mee in de zon)
    Het zal wel door de hormonen komen. (net zoiets als een zwangerschapsstreep?)

4. skatjuh87

bedankt voor de reacties, ik heb net mijn HA even gebeld en moet toch even langskomen om het te laten zien.

Ik had het eerder al in mijn nek zitten en mijn man ook, wie weet is het wel een schimmel ofzo die door de zwangerschap wat sneller verspreid nu.

Maar idd als je zwanger bent doet je lichaam rare dingen.

Ik laat zo nog wel even van me horen.

Liefs

5. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi Skatjuh87,
    En??? Hoe was het bij de HA ik ben wel benieuwd want ik heb ook last van bruine 'vlekjes' op mijn borsten en rug... terwijl daar de zon niet komt... dus ik ben benieuwd!!

6. skatjuh87

hey meiden.

Ik zou nog van me laten horen maar ben gister niet meer echt thuis geweest. Het is idd een schimmel die vanzelf weer over moet gaan. Zonlcht is er goed voor dus dat is wel fijn met dit weer.

Ik zou als je vlekjes heb, gewoon naar de ha gaan want soms kunnen ze wel een zalf voorschijven wat kan helpen. Ik moet eerst even afwachten en krijg anders ook zalf.

Liefs

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Voor zover ik weet krijg je zwangerschapsmasker toch alleen in je gezicht? Ik begin er ook last van te krijgen, buiten dus insmeren met factor 50 en een petje op. Dat wordt geen bruin koppie deze zomer..

Maar bij jou was het dus toch een schimmeltje? Best vreemde schimmel dan, ziet er idd uit als pigment.
    Mja, een zwangerschap kan idd rare dingen doen met je lijf..

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    volgens mij zijn dit pigmentverschuivingen.Dit heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad wel minder dan op de foto.dit schijnt te maken met je hormoonhuishouding.
    Nu twee jaar later zijn de plekjes lichter.
    ik zie de plekjes nog niet donkerder worden nu ik opnieuw zwanger ben,maar wat niet is kan nog komen.

gr sarita

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    kan...ook zonder zon kan je huid vlekken krijgen door de hormonale verandering...

Deel Deze Pagina