Hoi dames.. Helemaal happy met deze zwangerschap! en alle kwaaltjes mogen komen (roep ik nu) ik heb alleen veel hoofdpijn en heftige hoofdpijn. nu al een dag of 4 achter elkaar. helaas ben ik ook bekend met migraines. (gelukkig niet vaak) Bij mijn andere 2 kindjes heb ik wel eens een bjte hoofdpijn gehad als ik het me goed herinner.. maar niet zo.. Is het herkenbaar?! Ook lijkt dat ik dus van nature al de triggers voor hoofdpijn vermijd.. chocolade en koffie (ben ik normaal gek op) heeft iemand tips?! of kan aangeven hoe lang dit duurt.. gewoon om op in te stellen.. we zien wel hoe het loopt ben gewoon super blij met dit derde wondertje. dus ik klaag niet
kan even aan de verandering van hormonen in je lichaam te maken hebben. Mn nicht heeft altijd last van migraine en tijdens de zwangerschap helaas heel erg. Mocht haar normale medicatie ook niet. Helaas is t bij haar heel de zwangerschap gebleven. Hoop voor jou dat t snel weer voorbij is
Als je normaal veel koffie drinkt kan je dus ook juist omdat je stopt met koffie last van hoofdpijn krijgen. Vriendin van me dronk echt makkelijk een emmer koffie per dag weg, lekker veel cafeine haha, maar als je dan opeens niet meer drinkt is hoofdpijn een soort afkickverschijnsel Maar ok, dan moet je dus wel een erge koffieleut zijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in mijn omgeving veel mensen hoor klagen over hoofdpijn en druk op het hoofd, dus misschien is het ook een stukje van een griepje dat heerst of dat rare drukkende weer. Ik hoop in ieder geval dat je er snel vanaf bent.
ik ben idd wel een koffieleut.drink nu wel minder maar denk nog niet zoveel minder dat dat de reden kan zijn.. nou ja.. ach. we zullen wel zien het zal wel een keer over gaan iig bedankt voor het reageren
Ik heb ook hoofdpijn.. Pas sinds 4 dagen.. Voor en achterin me hoofd.. Denk dat het er "gewoon" bijhoord
Het hoort er idd gewoon bij. (hoewel lang niet iedereen het krijgt) Ik heb vanaf de innesteling ook heel veel last gehad van zwangerschapsmigraine. (Heb dit normaliter niet) Ik stond er mee op en ging er mee naar bed - om er vervolgens weer mee op te staan, dag in, dag uit. Soms werd ik 's nachts gewoon wakker van de hoofdpijn. Dit heeft aangehouden tot een week of 16 geloof ik, het nam na week 14 ofzo wel af, maar het was er nog wel, met 17 weken was het wel weg. Het goede nieuws is dus wel dat het overgaat, hopelijk snel voor jou! Verder heb ik overigens nergens last van gehad, dus dat maakte het voor mij wel makkelijker te relativeren. Sterkte!
deze zwangerschap heb ik ook al sinds 4 weken zwangerschap last van veel hoofdpijn... ook ik ben bekend met migraine, maar het zet nu gelukkig steeds niet door, maar ik heb wel veel en vaak erge hoofdpijn... helaas heb ik er nu nog last van, dus nu al zo een 13 weken sterkte ermee!!
Hier is het nu sinds een paar dagen gelukkig toch wat minder. Hopelijk blijft het zo. het komt soms heel kort omhoog.. maar t duurt niet de hele dag. Andere symptomen zijn ook wat minder. hoop natuurlijk dat het niks zegt.. maar ik verwacht het erge nog tis nog wel heel pril natuurlijk. En misschien valt t mee allemaal. thx allemaal voor jullie antwoorden. hopelijk is het bij jullie ook gauw minder!