Hoi, Ik heb even een vraagje. Ik lees hier op dit forum wel mee, maar deel niet actief mee aan de groep. Dat komt omdat ik merkte dat ik er veeeel te veeel mee bezig was. Dit doet me veel beter. Vandaar dat sommige mij misschien niet kennen. Nu heb ik een vraag aan jullie. Ik temp alle dagen 's morgens om acht uur. Maar wordt al wakker om half zes of zes uur wanneer manlief eraf moet. Met moeite kom ik weer in slaap. vaak wordt ik tegen zeven uur weer ff wakker omdat ik dan moet plassen, en zelfs honger heb. Ik eet dan weleens een plakje ontbijtkoek. Dommel weer iets, en om acht uur tempen. Maar ik heb dan al best veel beweging gehad. Is dit nu ook ten nadele van mijn tempratuur? Hij is vaak wel gewoon 36,4 of 36,5.Wat denken jullie? Jeetje wat een lang verhaal...sorry. Liefs Happy
Je kunt beter tempen voordat je uit bed gaat. Dus misschien is half 6 een idee. Iedere dag rond dezelfde tijd tempen, voordat je uit bed gaat.
Daar dacht ik ook al aan, maar manlief gaat er om verschilende tijden uit. Soms ook om vijf uur of pas om kwart over zes. Ook wordt ik vaak 's nachts wakker omdat ik dan moet plassen. vind dat wel vervelnd. Maar toch bedankt voor je snelle reactie Liefs Happy
In ieder gavel tempen voordat je je bed uit gaat. Ik geloof dat het ook goed is als je lichaam 3 uur in rust is geweest. Dus stel dat je 's nachts uit bed bent geweest om te plassen. Dan 3 uur slapen en dan tempen.
Hoi Princes, Bedankt voor het reageren. Maar is ga er vaak 3x in een nacht af, maar om verschillende tijden. Nou ja, ik zie het anders wel. Hou het nog wel ff vol op deze manier. Ik doe het ook voordat ik uit bed stap. Heb alles klaarliggen op nachtkastje. Hihi Liefs Happy