Hoihoi, Er wordt overal geadviseerd om extra vitamine D te slikken, heeft iemand tips welke goed zijn? Foliumzuur slik ik al 1x daags. Bedankt!!
Ik heb tijdens mijn hele zwangerschap een multivitamine speciaal voor zwangeren gebruikt, daar zit ook al foliumzuur, vit d in. En hoef je die niet apart nog in te nemen. Nu we weer zwanger willen worden heb ik een multivitamine waar ook visolie bij in zit. Schijnt ook wel goed te zijn
ik slik de multivitamine voor zwangeren van de Kruidvat en bevalt heel erg goed. zijn ook helemaal niet duur, voor 3 maand 4 euro en alle goede vitamines en zelfs visolie zit erin
Thanx meiden. Ik kan volgeden week pas bij mijn huisarts terecht, vandaar mijn,vraag! Zwanger zijn is erg nieuw voor me, hihi
Mijn schoonmoeder heeft een eigen drogist en die heeft mij de solgar prenatal nutrients aanbevolen, deze is op natuurlijke basis volgens mij. Zijn niet schrikbarend duur en er zit ook foliumzuur in.
is gewone voeding dan niet goed genoeg ?? ik eet zoizo veel fruit en groente en daarbij ook dingen die een normaal niet zwanger mens gezond houden .
Extra vit D wordt wel aangeraden, ook wanneer je gewoon echt gezond eet en zeker nu de dagen weer korter gaan worden (vit D maak je aan onder de invloed van zonlicht). Als je een getinte huid hebt, wordt het helemaal aangeraden extra vit D te slikken, omdat je dan sowieso minder makkelijk vit D aanmaakt (en dus al helemaal in de herfst en winter!). Ik slik zelf een multivitamine voor zwangere vrouwen, waar ook foliumzuur en vit D in zit.
Goed voor jezelf zorgen, en goed eten is natuurlijk het aller belangrijkste !! Maar ik heb heel veel gelezen over de extra vitamines. Vandaar mijn vraag!
Oh, zit daar wel visolie in? Heb ik dat over het hoofd gezien.. slik nu apart visolie, maar gatverrr wat stinken die capsules. Ga al kotsen als ik dat potje opentrek! Dus als er in die kruidvat pillen al visolie zit, stop ik dus per direct met die visolie dingen. Ga vanvaond meteen het etiket nakijken!!!!!
Ik heb nu van davitamon mulitvit met vit D foliumzuur en visolie. 60 tabletten voor 17 euro. Maar daar lig ik niet echt wakker van, voor t goede doel....
Ik heb de prenatale vitamines en mineralen van het merk Solgar, kan je halen in het gezondheidswinkeltje of de Tuinen. Dit is incl alle vitamines, ijzer en foliumzuur.
Hier ook een Kruidvat multivitamine gebruiker Ondanks dat je zo gevarieerd en gezond mogelijk eet, vind ik het wel fijn dat ik op deze manier weet dat ik een aantal vitamines binnen krijg. Een visje op zijn tijd is natuurlijk ook gewoon lekker, een extraatje
Te veel vitamine is nooit erg, je plast het teveel gewoon weer uit. Ik vergeet het vaak om in te nemen, maar nu mijn kindje 2 weken te klein is ben ik er veel alerter op. Alle beetjes helpen!