Hoi, wie kan me helpen aan een blauw/groen knuffel konijn van het merk lief! Enige tijd geleden hadden ze hem bij de albert heijn en heeft mijn zoontje er 1 gehad van zijn oma maar die is nu kwijt en kunnen hem nergens vinden. heb helaas geen plaatje. het is meer een tut lapje.
Marktplaats.nl - Lief ! Babywear & Lifestyle konijn knuffeldoek groot badstof - Speelgoed | Knuffels
Volgens mij heb ik die vandaag in de winkel hier gezien. Als je wilt wil ikmwel kijken, maar dat wordt waarschijnlijk dan niet eerder als donderdag. Laat het maar weten.
@Budgie... dat is hij wel, maar als ik hem bestel ben ik ongeveer 20 euro kwijt terwijl hij een paar weken geleden bij de albert heyn 5 euro was dus dat vind ik best wel veel verschil. iemand misschien eentje in zijn/haar kast liggen waar niks mee gedaan word en ik over kan nemen??
@Buddy Ooh jaa dat is dan wel een groot prijsverschil... Ik zal is rondvragen in mijn omgeving. Genoeg moeders die even de ogen open kunnen houden.
Weet wel dat deze knuffel uit het assortiment van Lief is, mijn zoontje heeft dezelfde en heb toen best wat moeite moeten doen voor een voorraadje nadat hij die van hem kwijt was. Ik heb lief zelf gebeld of ze misschien nog wat hadden liggen, en ze hadden er gelukkig nog 2.
Sommige Prenatals hebben ze nog liggen, net als die kinderkleding winkeltjes. Dus dat kun je nog proberen.