Wie heeft een advies, mening of wat zou je zelf doen in deze situatie? Volgende week zaterdag middag wil sm haar verjaardag vieren en sinterklaas. Onze dochter kreeg een uitnodiging voor een kinderfeestje. Mijn man sm gebeld netjes gevraagd of we haar verjaardag s ochtends kunnen vieren omdat onze dochter een kinderfeestje van 14-1630u heeft. Of als onze dochter wat later mag komen. Antwoord sm NEE! Dan gaat ze toch niet naar het feestje! Dochter in tranen ze is pas 5, dit is haar tweede feestje , de eerste kon ze ook al niet. Dochter zegt zelf dat wij dan maar naar die oma gaan en zij naar het kinderfeestje maar ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat het van oma niet mag. Ze zegt nu steeds dat het een stomme oma is en ze er niet heen wil. Met mijn man al een flinke discussie gehad want volgens hem kan er bij mij nooit iets als er aan zijn kant in de familie iets is. Mijn ouders zijn heel makkelijk die hadden er geen probleem van gemaakt. Heb hem gezegd dat het bij mij over komt dat oma haar kleinkind niet een feestje gunt.
Ik had het niet eens gevraagd aan sm! het is haar tweede feestje, zij wil graag heen. Laat haar lekker gaan en dan maakt ze voor oma een leuke tekening. Straks met 7 of 8 gaan ze echt liever naar een feestje dan naar oma...
Ik zou mijn dochter lekker naar dat feestje laten gaan. Jammer voor oma maar ze heeft zich er duidelijk op verheugd. Snap ook niet waarom ze er zo moeilijk over doet. Ze weet zelf toch ook wel dat kinderen zulke dingen geweldig vinden.
Jammer voor sm maar ik zou het überhaupt niet gevraagd hebben en mijn dochter lekker naar het kinderfeestje laten gaan. Dan komt ze maar iets later naar sm, staat haar dat niet aan dan niet, jammer dan!
Achteraf gezien had je het helemaal niet moeten vragen , maar ja dat is achteraf, je zou toch denken dat een oma zegt, prima dan zie ik haar later of een andere keer wel. Lekker naar het feestje laten gaan, dat is zo belangrijk voor kinderen!
Gaat je man lekker alvast naar z'n moeder, en jij komt met je dochter gewoon NA het kinderfeestje. Klaar!
Dan maar ruzie met mijn man en schoonmoeder, maar mijn dochter gaat naar het kinderfeestje. Haar geluk gaat boven alles, en nu reageert iedereen uit emotie, maar straks zijn ze hopelijk volwassen genoeg om in haar belang te denken en niet in dat van zichzelf.
ja dit zou ik ook doen. Of zelf vast met je man gaan en dat één van jullie dochter haalt en terugkomt.
Ik zou gewoon samen met man naar schoonmoeder gaan en dochter naar het kinderfeestje. Na het feestje dochter ophalen en weer terug naar schoonmoeder.
Dochter lekker naar het kinderfeestjes laten gaan. Zal in de toekomst alleen maar vaker gebeuren dat ze niet mee kan gaan naar 'grote mensen dingen'.
Kinderfeestje gaat voor. Is zo belangrijk voor kinderen. En wat andere al zeiden. Dochter naar het feestje, jullie naar sm en dan haalt een van jullie haar toch op. Als dat mogelijk is he.
Dit snap ik uberhaupt niet. Ik neem aan dat oma niet bepaalt wat jouw kind wel en niet mag? Dat je dit zo naar haar hebt uitgesproken vind ik trouwens niet zo handig. Nu heeft jouw dochter een negatief gevoel bij oma, je had dat niet hoeven zeggen toch?
Wat een lieve woorden en gedachten van jullie! Toch wel he .. Zo denk ik er ook over dat zij naar het feestje mag gaan! Ik zal toch nog met mijn man flink moeten praten want hij vind een uurtje naar het kinderfeestje genoeg! Ik niet! Dochter kwam er mee van bed en vroeg of ze nu wel mocht, ik zei van mama wel maar vraag papa maar, stiekem hoop ik dat ze flink gaat zeuren dat hij het toch ook wel inziet en zijn moeder minder belangrijk vind. Sm is een heks je kleinkind gun je toch ook leuke dingen? Zij niet, het leven draait om haar en niet om een ander .. Schoonzus komt er ook niet meer, vind je het vreemd? Vorig jaar met der verjaardag ook al flink ruzie gehad!
Nou nee misschien niet, maar ik had gezegd dat ze mocht gaan en toen mijn man het kaartje zag en zijn ouders ging bellen, daar wist dochter van, hebben we eerlijk gezegd dat oma wil dat ze daar komt!