Hoe kom je erachter waarom en wat er af geschreven is van je bankrekening? Er is vanmorgen een klein bedrag afgeschreven onder de noemer Mobiele telefonie, maar ik weer niet wat dat is. Normale afschrijvingen gaan onder telfort of kpn.
Ik neem aan stemmen op bv the voice of holland. Al lijkt mij dat dat gewoon in 1 keer met je telefoonrekening wordt afgeschreven.
Heb je misschien iets overgemaakt met "Mobiel bankieren"? Je kunt tegenwoordig mbv je telefoon ook bedragen overmaken.
Ik bankier altijd via mijn app, of bedoel je dat niet? Ik heb niks per o ngeluk overgemaakt ofzo, het is via euro incasso gegaan zie ik staan.
Google eens het rekeningnummer waar het heen is gegaan. Als je er echt niks vanaf weet dan kun je het ook storneren.
Ik had dat ook idd, het bedrag wat zo ongeveer(uit mijn hoofd) mijn telefoon rekening van Hi zou moeten zijn.. Ik zat ookal dom te kijken
je kunt het ook laten storneren als je echt niet weet waarvan het is. en idd rekeningnummer googelen is ook een goede!
Bij mij staat er ook ineens mobiele telefonie, maar als je dan kijkt naar crediteur, staat er wel KPN tussen.. Zal dus wel iets te maken hebben met telefoonrekening van kpn
Met google kom ik idd op een rekening nummer van kpn. Ik vermoed dat het eindafrekening is ofzo, mijn abb was in oktober afgelopen. Het was ook een klein bedrag, nog geen zes euro. Bedankt voor het meedenken!
Ik heb gebeld, het is van KPN. Door de invoering van Iban is de naam ook veranderd naar mobiele telefonie. Is dus geen gek iets..
oooh vandaar dat de naam is veranderd, dat vond ik nl nog wel een beetje vreemd haha. dan zal de telefoonrekening van m'n man binnenkort ook onder die naam afgeschreven worden. thanks
Ik keek vanmorgen op mijn rekening en zag precies hetzelfde! Er ging meteen een lampje branden en ben even dit topic gaan terug zoeken gezien de antwoorden die hier worden gegegeven hoef ik me geen zorgen te maken. Ik ga voor de zekerheid toch nog even googlen naar het rekeningnummer aangezien het bedrag niet met ons abbo overeenkomt. Afschrijving is 5,25 lager dan abbo.
Ik had gister hetzelfde, en heb gekeken op hi, en het is exact hetzelfde bedrag als mijn telefoonrekening. Dus bij mij is het HI