Oh zo, je dat zei ik ook al maar dan hadden ze het beter toch kunnen laten vind ik dan. Maar wel fijn voor de mensen die nog niks hadden gekocht die hebben geluk.
Lekker laat ermee! De meesten hebben de kado's al binnen. Vorig jaar was de actie al eind Oktober, dan trek je heel veel mensen omdat ze op dat moment nog niet veel of niks hebben. Ik denk dat ze door alle klachten dit hebben besloten.
Bedankt voor de tip! Voor de edames die vorig jaar zijn geweest, was het druk? Geen idee wat voor drukte ik kan verwachten....
Ook niet overal hoor. Mijn schoonmoeder heeft zaterdag cadeau gekocht bij intertoys..Maandag bonnenboekje in bus met 5 euro korting op cadeau wat ze gekocht had. Helaas mvr. En eigenlijk is dat ook niet gek ofzo... Als ik zaterdags een kratje pils haal gaat kassiere ook niet tegen me zeggen mvr ik zou even wachten maandag is hij in de aanbieding.
Als elke winkel deze actie weken van te voren aan gaan kondigen kunnen ze de boel wel opdoeken, ik snap dan ook werkelijk niet waarom iedereen zo loopt te klagen. Natuurlijk zeggen ze niet dat de actie eraan gaat komen. Dat doet geen 1 winkel!!
Vorig jaar hebben we van deze actie gebruikt gemaakt. Was toen erg druk in de winkel. Grappig genoeg wisten we niet eens dat die actie er was op de dag dat we cadeaus gingen shoppen. We zijn toen apart gaan afrekenen om zo de handigste combinatie te maken qua voordeel. Dit jaar erop gelet of de actie kwam, maar dat gebeurde maar niet. Dus nu hebben we alles al.
Vanochtend stond een rij voor de winkel in Eindhoven. Binnen een uur waren de meeste grote dozen playmobile op. Ik ben gelukkig goed geslaagd, 3 pakketten van playmobile en 50 korting. Al hebben ze de prijzen ineens omhoog gegooid hoor. Veel spullen waren duurder dan op hun site.
Alleen vandaag volgens mij mijn man was er niet (Alexandrium) het was enorm druk en veel duplo en playmobil was al weg. We bestellen het lekker online met korting.
Ahaaaa dat zou ook vestiging zijn waar mn zus moet zijn! Weet alleen niet wat ze wil hebben hahaha Bedankt voor je reactie
Hier was het heel druk. Ik heb wat toet toet auto's gehaald, omdat ik er toch was. Als je een beetje handig bent, was dat hier al mogelijk.
Het was drukkkk!! Maar geslaagd Vorige maand hebben alle werknemers te horen gekregen dat 3=2 dit jaar niet doorgaat.. Ook ik heb toen maar gekocht. Ik vind het ook absoluut niet kunnen.. Ze hoeven niet te zeggen dat ze het doen, maar om nou te zeggen dat ze het niet doen.. Laat het dan in net midden en zeg we weten het niet.... Voor de jongste ben ik iig goed geslaagd vandaag!
Wij zijn ook leuk geslaagd. Er was al veel weg ik wilde heel graag de Toet Toet autogarage en bepaalde dingen van Playmobil, maar dat was dus gewoon uitverkocht. Echt heel jammer! Nu maar een autobus van Little People, het Knappe Koppen spel en een Lego/duplo kermis van Hello Kitty. Het Knappe Koppen spel hadden we door de actie "gratis".