Dankje mamabri! Ik hoop het wel willeke. Moet vandaag bellen om te vragen dus hopelijk 1 cyclus wachten en dan starten met de pil!
Wat lief van je meis. Dankje! Maar gaat even om jou he!! Hopelijk mag je gauw weer starten! Hele dikke knuffel!!!
Ah ja dit topic is van mij maar ik vind jou ook heel belangrijk!! Hopelijk gaat nu alles goed en over 8 maanden een kleine spruit!! Oh, en ik ga 4 maart voor pipelle. Zodra ik dan ongesteld word begin ik weer met de pil en dan beginnen we weer
Hallo, Ik heb even meegelezen. (Icsi 4 hier en echt de laatste nu, met donoreicellen, net gestart, over week Hopenlijk plaatsing van embryo 1...) Balen dat het mis is gegaan bubblezz. Ik wordt er nu alweer naar van...ben deels zo klaar met alles...daarom ook echt laatste keer voor mij..'moet' dit doen...en ooooooh het zou wat zijn he...als het toch nog mag lukken. Maar effe twee vraagjes, dat pipelle, dan ken ik niet. Kom ook niet heel snel verder op internet over de 'zin en onzin' hiervan. Heb jij je daar verder in verdiept? En wat is het veranderde beleid in Zwolle? Mag je niet meer een poging zelf bekostigen? Iemand anders schreef daarover.. Poging 3 en laatste poging vanwege veranderde beleid. Iedereen heel veel geluk! Groetjes Loek