Afgelopen maandag 7 april heb ik de punctie gehad. Daarvan waren er helaas 5 geschikte eicellen over en 2 zijn er bevrucht. Aangezien wij assisted hatching doen, vind de TP dan meestal plaats op dag 5 ( kan ook op 4 ). Vrijdagochtend (dag 4) werden wij gebeld en waren de 2 embroy's nog steeds lekker tegen elkaar op aan het delen. De afspraak voor TP was gezet op zaterdag 12 april (dag 5). Wonder boven wonder had één van de embryo's zich verder ontwikkeld tot een Blastocyst (graad 1). Dit hadden ze namelijk niet verwacht. Ook ik had dit totaal niet verwacht aangezien de embryo's die bij mij ooit zijn terug geplaatst meestal tussen de 4 en 8 cellig waren met 1 uitzondering van een morula. Nu is het dus echt super spannend, ik denk natuurlijk al van alles te voelen. Nu zou ik het graag leuk vinden om ervaringen te lezen van dames waarbij men ook een blastocyst terug geplaatst hebben. En vanaf welke dag zou ik eigenlijk kunnen testen? Ik heb vernomen dat het bij een Blastocyst namelijk ook iets eerder zou kunnen ....