TP cryo na geboorte dochter Duesseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roos25, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Is er iemand die ervaring heeft met een TP na een gelukte cryo TP? In april is mijn dochter geboren en over een paar maanden willen we een TP van 2 van de 8 cryo's die we nog hebben. Dat zal dan in eigen cyclus gebeuren.
    Bij het traject van mijn dochter zijn we zo van het MST doorgestroomd naar Duitsland en ging alles in elkaar over. Nu weet ik niet hoe het gaat. Mag je zomaar weer bellen dat een TP wilt? Moet dat ook in combi met een ZH in NL? Hoort die TP nog bij de ICSI-poging, of komen er weer extra kosten bij?

Alvast bedankt voor de info.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij hebben 2 mooie dochters gekregen uit 1 IVF behandeling.

Bij ons is de Cryo TP ook gedaan in mijn eigen cyclus, ik heb alleen op verzoek de utro bollen gebruikt en deze moest ik gedeeltelijk zelf betalen.
    Verder valt het nog steeds onder de eerste behandeling.

Wij hebben de behandeling in A'dam gehad dus ik weet geen antwoord op je vraag waar je onder valt.

Ik hoop dat jullie net zo veel geluk hebben als wij!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi

Ik heb deze maand een cryopoging gedaan in dd. Ik heb gebeld met de mededeling dat we een cryotp wilde als ik ongesteld werd. Afgesproken dat ik zou bellen op 1e dag menstruatie. Gedaan en daarna moet je met ovutesten je lh-piek vinden (heb ook recept gemaild gekregen van utrogestan.) Dan bellen als je ovutest positief is, dan gaan ze de cryo's 2 dagen later ontdooien en dag erna terugplaatsen.

Dus zonder echo's...tenminste, bij een goeie cyclus denk ik!
    Kost wel €230 maar als je nog niet aan het limiet van je nl tarief zit krijg je het vergoedt!

Liefs

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    tp moet je inderdaad wel voor betalen wat loesie zegt 230 euro en inderdaad ook als je nog niet aan je limiet van je nl tarief zit krijg je hem gewoon vergoed. ik heb met mijn ivf potje in totaal 3 tp's gehad en ze zaten er allemaal bij inbegrepen.

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties tot zo ver. Ik vind het fijn om alvast te weten wat de procedure is. Mijn dochter is geboren uit de 1e TP, dus dan neem ik aan dat we nog wel wat vergoed krijgen en anders pech, dan betalen we gewoon.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het hangt er vanaf hoe je verzekerd bent. ICSI kost 2300 in DD. De narcose en HIV en Hepatitus prikken komt daar nog overheen. Grote kans dus dat jij al wel je budget hebt overschreden uit het verzekeringspotje.

Wist je trouwens dat als je normaal (dus geen keizersnede) bevallen bent je na 6 maanden van dokter S. mag starten én dat je geen borstvoeding meer mag geven? Wij hebben hier navraag over gedaan bij hem, dus dan weet je dat direct ook ;)

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik heb inderdaad een eicelpunctie in DD gedaan. Die HIV en Hep niet, die gingen via het MST. Ach, ik vind het die 230 euro helemaal waard. We zien het wel. Ik zal het gewoon indienen en dan zie ik wel wat ik terugkrijg.
    Borstvoeding geef ik niet meer sinds mijn dochter 8 dagen oud was. Helaas liep het niet. Technisch gezien zou ik dan over een maand weer heen kunnen. Dat is me iets te snel. Wij gaan begin 2012 weer naar DD.

Deel Deze Pagina