As zondag hopelijk een tp van onze enige cryo. Ben zo benieuwd of het gaat lukken. In dec 2010 kregen we onze eerste ivf behandeling na al 6 mislukte iui's. We kregen toen een tp van de 2 beste emmy's maar helaas was deze poging mislukt. We kregen te horen dat er nog een emmy goed genoeg was voor invriezen. Deze zouden we dan, na een maand rust, in februari terug geplaatst krijgen. Tot onze verbazing bleken we eind januari spontaan zwanger te zijn. Onze dochter lilly is 4 okt dat jaar via een keizersnee geboren. Alles gezond erop en eraan. Tis een heerlijke drukke dame van nu 1,5 jaar oud. Vanwege onze leeftijd ( ik nu bijna 41 en mijn man bijna 45) wisten we niet of we er nog een bij wilde. Ook vanwege mijn angst en paniek stoornis waar ik normaal gesproken medicijnen voor gebruik ( ben ik nu dus mee gestopt). En een zwangerschap daardoor voor mij best heftig is. Maar na lang wikken en wegen hebben we dus toch besloten wel een tp te laten doen. We weten zeker dat als we het niet zouden doen we er spijt van zouden krijgen. Dus nu is het spannend, gaat de cryo het overleven en kan die terug geplaatst worden. Zondag zullen we het weten........
Ja die van ons was gelukkig goed ontdooid. Alleen ben bang dat het hier niet gelukt is. Heb alle symptomen die ik normaal ook 5/6 dagen voor NOD heb. Vooral hoofdpijn is bij mij geen goed teken. Maar goed het blijft nog even spannend. Wil graag positief blijven maar ken mn lichaam heel goed na 3 jaar helaas.