Kunnen de clearblue digitaal testen 2 maal positief vals zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Faith207, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith207

Faith207 Nieuw lid

28 apr 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,
    Ik heb een vraagje: op 19/4 doe ik de eerste test en er staat zwanger 1- 2 weken. De week nadien 24/4 doe ik een tweede test en er staat 2-3 weken zwanger. 26/04 bloedtest gedaan maar nog geen uitslag. Op 27/04 en vandaag heb ik last van spotting. Druppels vuil donker bloed. Moet ik me zorgen maken? Of zijn het mijn maandstonden en ben ik niet zwanger? Of wat ik op dokter Google las een voorbode van een miskraam? Ik ben ongerust.
    Bedankt voor de reacties?

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hi!
    Die cb testen zullen niet vals positief zijn geweest. Die zijn gewoon positief.
    En t bloeden kan van alles zijn, ik had bij mijn zoontje ook bruin bloed verlies tijdens de zwangerschap. Zolang t bij bruin bloed blijft en geen enorme hoeveelheden is t vaak onschuldig.
    T kan idd ook het begin van een miskraam zijn.
    Test je vandaag nog wel positief? Of geen gewone test in huis?

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Het kan 2 kanten op. Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik veel last van spotting gehad in het begin.. het hoeft dus niks te betekenen.
    Succes hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

4. Faith207

Faith207 Nieuw lid

28 apr 2019
    3
    0
    1
    Vrouw

5. Faith207

Faith207 Nieuw lid

28 apr 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb geen test meer in huis ☹. Het zal wachten zijn op de resultaten van de bloeduitslag.

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja al heb je daar niks aan als t vandaag misgaat want dan kan hij eergister gewoon goed zijn geweest.
    T blijft even afwachten.
    Na gemeenschap pf grote boodschap kan er ook een adertje knappen waardoor t wat bloed, door zwangerschap is t erg doorbloed nu

Deel Deze Pagina