TP in natuurlijke of kunstmatige cyclus, weet niet wat te doen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nellie4, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ik ben er gewoon eventjes stil van nu ik je berichtje lees, je hebt ook al 8 IUI's achter de rug. Dan heb je inderdaad al wat te incasseren gehad. Het wordt tijd dat het geluk jouw kant op komt. Ik hoop dat je nog even kunt volhouden.

Verwacht je dat er iets uit de Hysteroscopie gaat komen?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Inmiddels idd al het nodige voor mijn kiezen gehad, maar zoveel meiden die op dit forumonderdeel meepraten ook en sommigen nog heftigere verhalen dan ik.
    Ik kan niet anders als doorgaan, want als ik stop zal er dus geen kindje komen. Maar voel wel steeds meer de spagaat van heel die mmm niet meer willen en geen keuze hebben dan maar doorgaan.
    Eerlijk gezegd verwacht ik niets van de hysterscopie. Zal wel weer het label 'goed' krijgen, zoals al onze onderzoeken. Maar ja je moet iets he, want zwanger worden we maar niet. En het baart me nu toch wel wat zorgen dat al die kant en klare embryo's niet blijven zitten. Dus dan maar beter een keer voor niets kijken dan dat achteraf blijkt dat er toch iets niet goed is...en bijna hoop je daar op, dan er tenminste gericht iets gedaan worden.

Ik ga in ieder geval nog duimen voor jou! Dat je morgen een mooie mini mag gaan ophalen!!!

3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ja mn cryo is goed ontdooid, vanmiddag de terugplaatsing. Ik durfde het bijna niet te hopen, ben zoooooooo opgelucht.

Mn cryo krijgt nu tenminste een kans :D spannend

Dame, hoe was het in Gent?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Joepie wat een goed nieuws Nellie!!! Nu het spannende afwachten weer! Succes en mijn duimen zullen voor je draaien!

De afspraak in Gent was positief. Er is voor nu niet zo heel veel dat we nog kunnen doen, maar als we daar een poging starten volgens mij wel. Zij gaan er volgens mij vanuit dat ze goede kwaliteit embryo's kunnen creëren. En mocht er dus weinig bevruchten/overblijven of ze blijven allemaal niet plakken dan gaan ze verder onderzoeken. Hier in NL wordt dan gezegd 'is geluk hebben,wachten totdat je die 6 gooit'.
    Dus qua gevoel zou ik een 2e poging in Gent wel zien zitten, maar qua reisafstand wordt het wel een belasting. Er kunnen ook wel wat echo's hier, maar niet allemaal en dat houdt voor mij in dat ik echt vrij van werk moet krijgen, waar ik nu tussendoor even kan.
    Maar ja first things first: we hebben nog 4 embryo's en daarnaast moet ik ook nog goed gaan nadenken of ik überhaupt nog wel een 2 poging wil?!

5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Even een laatste berichtje om dit topic niet met een open einde te laten :)
    Helaas was de kunstmatige cyclus niet de heilige graal voor mij, want heb negatief getest. Heb geen cryo's meer over, dus door met ivf poging 2

6. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Balen Nellie! En vervelend dat dit de laatste was! Ga je nu gelijk door? Heel veel succes!!

Mijn cryo tp in kunstmatige cyclus is denk ik ook mislukt. Maandag is de officiële testdag. Van de week voelde ik mij anders, testte toen 3 dagen achter elkaar positief. Helaas was de test vanmorgen nauwelijks meer positief en heb ik ook veel krampen... echt heel erg balen en verdrietig, maar ben wel weer verder dan de vorige keer, toen is er geen innesteling geweest... ik kan dus wel zwanger worden.. gelukkig zijn er nog 3 cryo's over.

7. Queenbaby

Queenbaby Actief lid

26 nov 2013
    107
    1
    18
    Hier ook aan het wachten 28maart terugplaatsing van blastocyst 5dagen oud. Dit zonder hormonen in mijn natuurlijke cyclus.
    Heb vandaag een testje gedaan negatief miss te vroeg..

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Hoe was je test maandag?
    Ik ga inderdaad gelijk door ben voor m'n gevoel pas net begonnen

9. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    En jij MissRoosje heb jij positief getest?

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah balen Nellie dat ooknjouw tp mislukt is :( Ik had even wat afstand vh forum genomen, maar begint nu toch weer beetje te kriebelen zo aan het einde van dezecyclus. Wanneer beginnen jullie in DD met de nieuwe poging?
    Ik ben in afwachting van de hysteroscope die ik pas 19-5 heb! Weer 3 verloren maanden helaas!

11. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ha Dame, leuk om wat van je te horen. Het is inderdaad helaas niet gelukt.

Het lijkt me heel gezond om af en toe niet teveel met de mmm bezig te zijn. 3 maanden wachten is inderdaad lang, ik snap dat je daar van baalt, maar als je er daardoor achter komt dat er iets mis is of juist niet dan lijkt me dat goed om te weten voor de volgende behandelingen.

Ik heb mijn intake gehad in DD en volgende week krijg ik uitslag. Ik hoop daarna gelijk te kunnen beginnen met ivf poging 2

12. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Fijn Nellie dat je de intake gehad hebt! Hopelijk kan je snel door!

Hier helaas een negatieve test.. zaterdagavond laatste medicijnen ingenomen, nu nog steeds wachten op de menstruatie. Voel mij zo klote... waarom is het niet goed gegaan?

13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ja ik ken dat rot gevoel, en de frustratie van het niet snappen. Aan onze inzet heeft t niet gelegen :) Helaas is het niet in onze handen

14. Queenbaby

Queenbaby Actief lid

26 nov 2013
    107
    1
    18
    Nellie4 Ik heb inderdaad een positieve test!
    Ik moet wachten tot maandag tot het officieel is.
    Super spannend allemaal!

Wat vervelend dat het bij jouw toch niet is gelukt.
    Hopelijk gaat het met de volgende ronde goed!

Deel Deze Pagina