tp ivf 7 cellig embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Franny72, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hai dames,

Ik ben opzoek naar dames die een tp van een 7 cellig embryo hebben gehad op de 3de dag na punctie. Mijn embryo had een heeeeel klein beetje fragmentatie bij het vu gaven ze aan dat het een hele goede embyo is.
    Toch ben ik aan het twijfelen over onze kansen het is 50/50, maar toch wil ik iedereen zijn ervaringen horen de leuke maar ook minder leuke.

Alvast bedankt voor alle reacties xxx

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi, het geeft nooit garanties! Je hoort soms dat top embryo's zich niet innestelen en 'slechte' embryo's wel innestelen.
    Ik ben zelf zwanger geworden van een 8 cellige embryo, volgens de arts was het een toppertje, weet niet of er fragmentatie was.
    Het resultaat ligt boven te slapen.
    Succes met de wachtweken!!

3. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hai schorpioen79,

Super bedankt voor jouw antwoord.
    En inderdaad zijn er geen garanties ik ben al wat geruster dat er een bevruchting is. Dacht dat dat niet kon maar gelukkig dus wel.
    Wat een mooi verhaal van jou klinkt ook echt als een uit een boekje 😀
    Geniet heerlijk van je kleine!

Xxxx Franny

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt er helaas helemaal niks van zeggen. Het gaat erom of een embryo doordeelt en zich innestelt. Wij hadden, als ik het me goed herinner, een 8-cellige en een 6-cellige terug. Een daarvan is onze meid geworden. Welk embryo het geweest is? Daar kom je nooit achter...

Succes met de wachtweken!

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.440
    1.030
    113
    Vrouw
    Bij mij was er een 7cellige terug geplaatst, die goed is ingenesteld. Helaas wel een missed abortion geworden, maar dat is gewoon pech denk ik

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb over het algemeen alleen maar 8 cellige of meer ontwikkelde embryoś /cryoś terug geplaatst gehad. zonder (blijvend) resultaat. maar,.... mijn dochter was 7 cellig :D
    goeie ervaring mee dus ;)

gister 8 cellig terug geplaatst gekregen voor een brusje

7. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Wat een mooi en leuk verhaal!
    Ik ga voor je duimen dat het nu gaat lukken!!

Xxxx

8. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ons eerste zoontje is geboren uit een tp van twee matige embryo's. Ons tweede zoontje is geboren na tp van een supercryo. Hgel verschillend dus. Alles daar tussenin was top, maar leidde niet tot een zwangerschap.

Succes met wachten!

9. GLG

GLG Lid

24 jul 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig, ik heb op 2 september ook een terugplaatsing gehad van een 7 cellig embryo. Één cel zat tegen deling aan, aldus de laborant (?)
    Ben benieuwd hoe het met je gaat. We hebben maar een paar dagen verschil :)

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ben zwanger van een 7 cellige op dag 3 met fragmentatie en een achterlopende 4 cellige met nog meer fragmentatie!

Alles is mogelijk, heel veel succes!

11. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik ben nu zwanger na terugplaatsing van een 7 cellige embryo met weinig fragmentatie op dag 3. Onze gyn noemde het ook een hele goede emmy.

Het enige wat je nu kunt doen is wachten... Veel succes!

12. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wij hebben alle keren top embryo's terug gehad 8cel7g op dag 3 maar nestelde nooit goed in waardoor al heel vroeg mis ging dus zegt helemaal niets ik hoor wel eens mensen die van een 4 cellige zwanger geraakt zijn

13. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hey,

Hier gaat het goed ik had gisteren wat kleine snot achtige afscheiding. Ik ben zoooo benieuwd het lijkt wel alsof mijn tepelhof donkerder is maar dat kan ook idee zijn van ons. Maandag zou ik officieel ongesteld worden woensdag bloedtest. Heb geen symptomen heb weinig last van hormonen en/of de utrogestan.
    Hoe gaat het met jou voel je al iets?

14. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    die van ons waren 3 stuks 1 niets ,een 6 en een 7 cellig en dat is nu onze boy :)

garantie is er nooit maar je hebt ene goede kans met 7 cellig embryo

15. GLG

GLG Lid

24 jul 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha,
    Gaat best goed vind ik. Tot woensdag nog wat last van m'n buik van de punctie, opgezet gevoel en ook moe. Maar nu gaat het prima. Ook geen last van de utrogestan. Doe wel rustig aan. Maar moet nog wat langer wachten... Volgens mij zou dit wknd de innesteling moeten plaats vinden ( zo denk ik dan ;) en zou ik dan volgend wknd normaal gesproken weer ongesteld moet worden.
    Spannend he?! Succes nog even met afwachten!

16. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Succes met wachtweken!
    Ik ben zwanger geraakt na tp van 2 prachtige 8cellig embryo's, met minimale fragmentatie. Een is blijven plakken, eentje niet.
    Jouw emmie klinkt heel goed hoor Franny! Helaas helaas zegt dat niets (weet ik uit ervaring...)
    Ik hoop dat het een plakkerd is!

17. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Ik ben mij geestelijk aan voorbereiden op een teleurstelling misschien stom maar na 2 jaar proberen begin je toch moed te verliezen en te denken dat het geluk niet aan onze zijde is helaas.
    Prachtig jouw verhaal geniet lekker van je zwangerschap. Ons ziekenhuis plaats altijd maar 1 embryo terug helaas niet 2 echt stom

18. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.440
    1.030
    113
    Vrouw
    Spannend Franny, maar het is niet stom van je ziekenhuis hoor. dit zijn gewoon de regels vanuit de overheid. Pas bij poging 3 of als je 38jaar en ouder bent mag je er 2 terug laten plaatsen.
    Het was deze regel, of nog maar 1 IVF behandeling in het pakket. Dan ben ik toch blij dat het deze regel geworden is...
    (tweeling/meerling zwangerschappen zijn gewoon veel duurder, meer kans op vroeggeboorte etc)

hmmm als de 72 uit jouw naam je geboortejaar is, is het wel raar... volgens mij mag een ziekenhuis dat niet weigeren als jullie wel perse 2 embryo's terug willen...

19. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Ik ben inderdaad van bouwjaar 72 :D
    Maar begrijp dat ik pas op een 3de ivf moet wachten om 2 embryo's terug te laten plaatsen?
    Als je het zo stelt ben ik inderdaad wel blij met 3 pogingen ivf!!!!
    Heb nu een zeurderige pijn dus vrees met grote vrezen :(

Xxx

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik las hier ff mee: franny als jij 41/42 bent dan heb je direct al bij de eerste ivf recht op het terugplaatsen van 2 embryo's. Ik hoop dat je geen nieuwe poging nodig hebt, maar anders zou ik het zeker aankaarten bij je ziekenhuis!

Deel Deze Pagina