Vraagje! Sinds zaterdag spuit ik menopur. Morgen krijg ik mn follikelmeting en zaterdag moet ik pregnyl spuiten. Maar sinds vanmorgen heb ik zo'n ontzettend zeurend gevoel rondom mijn linker eierstok, echt vervelend en loop er zelfs een beetje scheef door... Denk dat ie behoorlijk opgezwollen is :-S. Moet ik uit voorzorg rust nemen vanavond en niet gaan sporten? Of kan het geen kwaad? Ik sport erg intensief. Voor de beeldvorming, ik verbrand bij een training rond de 1600 kcal.
Ik zou het even niet doen nee je lichaam geeft het zelf aan dat er behoorlijk wat groeit miss wel erg veel
Ik denk op zich niet dat je teveel sport. Hoewel ik geen verstand heb van calorieën verbranding . Wat is normaal? Jouw lijf is die intensiteit gewend, maar ik zou het nu tijdens de behandeling wel eventjes wat rustiger aan doen. Pijn is ook niet fijn toch? Ik loop normaal gesproken 2 x in de week hard, maar tijdens de behandelingen deed ik het vaak wat rustiger aan en om en nabij de punctie/terugplaatsing sportte ik helemaal even niet. Het is vooral een kwestie van naar je lijf en gevoel luisteren. Het is voor iedereen anders. De een heeft ook meer last van de behandeling dan de ander. Succes ermee!!