Iemand zwanger geworden van embryo met fragmentatie ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Dansprinsesje, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb vandaag een terugplaatsing gekregen van een 8-cellige embryo met een beetje fragmentatie (hoeveel weet ik niet juist).
    Is iemand van jullie hier zwanger van geworden?
    Ik weet dat elke case anders is, maar ik wil toch een beetje voorbereid zijn

2. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Weet ook niet precies hoe ze dat precies bekijken maar ik ben nu zwanger van een 8 cellige embryo klasse 2 (dus daar was ook sprake van fragmentatie) Ik geloof dat klasse 1 perfect deelt en geen reststukjes / fragmentatie heeft en klasse 3 is weer slechter dan klasse 2. Is er verteld welke klasse de embryo is?

3. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ze hebben geen klasse vermeld enkel gezegd dat het door de fragmentatie geen topembryo is, maar ze hebben ook niet gezegd dat het een slechte embryo is.
    Ze hebben bij mij de embryo met de minste fragmenentie teruggeplaatst de andere zijn nog in de tuning voor ingevroren te worden. De embryoloog zei dat fragmentatie nog kan verdwijnen als die terug opgenomen word.

Jou verhaal is allesiends al hoopgevend.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja, mijn tweeling hadden beiden fragmentatie. Eentje medium ( kl 2) ander klasse 3 en liep nog eens een dag achter met 4 cellen op dag 3. Alles is mogelijk!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid is ontstaan uit een terugplaatsing van twee embryo's: een goede 8-cellige zonder fragmentatie en een 6-cellige met 10% fragmentatie. Je komt er natuurlijk nooit achter welk embryootje ze geweest is, maar het kan net zo goed de iets slechtere zijn geweest. Succes!

6. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Merci dames. Jullie geven me al wat meer moed.

Deel Deze Pagina