Hallo, Wij zijn begin maart begonnen om weer zwanger te worden. Ik heb 24 juni mijn 5de IUI gehad. Bij de vorige keren voelde ik eigenlijk al snel dat ik niet zwanger was, bij 1 keer had ik mijn twijfels maar bleek dus niet zo te zijn. Nu heb ik deze keer veel meer het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat maakt me ook bang want als het niet zo is dan is dat wel een hele teleurstelling. Ik heb de hele week al vage klachten zoals steken in mijn linkerborst, steken rechts onder in mijn buik en gister had ik steken in mijn baarmoeder. Ook ben ik de laatste tijd heel moe en voel ik me een beetje down. Normaal kon ik me in de wachtweken wel aardig verzetten om er niet steeds aan te denken, maar deze keer lukt dat niet. Gister avond had ik lichte menstruatiepijn en vanmorgen ook. Morgen is mijn NOD en ik zie er erg tegen op. Ik ben elke keer precies 17 dagen na de pregnyl injectie ongesteld dus morgen is echt weer een spannende dag. Ik wou mijn verhaal graag even delen en misschien dat mensen zich herkennen in mijn verhaal, dan kunnen we het er samen over hebben.
Hoi hoi, hier t zelfde hoor! Was nu de 4de iui voor een tweede wondertje, en had al een dag of vier (sinds maandag ) menstruatie gevoel maar was tegelijkertijd ook erg moe (maar dat komt bij mij ook nig wel eens door de utro) Vrijdag was eigenlijk pas 2 wkn na inseminatie maar kon me tegen beter weten in niet inhouden met testen... Dus donderdag gedaan en positief! Waarom test je niet! 17 dgn toch al na je pregnyl dus 15? Dgn na inseminatie? Ik zou zeggen testen en weten... Succes! Spannend hoor!
Ik heb donderdag middag nog een test gedaan, die was negatief. Bij mijn dochtertje teste ik pas positief toen ik 1 dag overtijd was. Dus ik denk dat ik maandag ochtend weer ga testen, maar misschien morgen ook wel. Zo spannend dat wachten! Super dat jij al wel een positieve test hebt! Dan gaan we straks misschien wel gelijk op!
Ik voel vandaag eigenlijk helemaal niks, ook geen menstruatiepijn. Morgen wordt een lange dag want meestal wordt ik pas in de avond ongesteld.
Misschien beter met ochtend urine? Succes meis! En ja wie weet! Vind t spannend hoor voor m'n zoontje heb ik ook een mk gehad dus die angst zit er helaas wel in
Ik begrijp dat je na een miskraam ook heel onzeker wordt. Zonder dat je een miskraam hebt ben je al onzeker laat staan als je dan een miskraam mee hebt gemaakt. Donderdag middag had ik na een middag slaapje getest, dus had al even niet gedronken. Ik denk dat ik morgen ochtend ga testen!