@mamavanjuul ik slik nu 0,50 maar wil 0,75 gaan slikken (dus 0,25 erbij, de helft dus) zou ik dan kunnen gaan hyperen als mijn tsh nu 1,6 is en mijn ft4 12? Of is het niet zo dat mijn tsh hier drastisch van gaat dalen? Ik hoop alleen dat mijn ft4 wat hoger word en mijn tsh rond de 1, maar lager is volgens mij ook weer niet goed? Lastig zeg
Daantje, je kunt toch hopelijk een andere internist vragen? Zeg je dat geen klik hebt oid. Bij zwangeren (aankomend he hihi) ft4 tussen 14-18 liefst 20. (niet hoger). TSH deed er niet toe.
Daantje, als je mag ophogen zou ik het doen. Hyperen is per persoon verschillend qua waardes. Je merkt het gauw genoeg en dan kun je altijd nog zakken met je medicatie. Mijn TSH is nooit lager dan 3. Lager dan dat (wat internisten eigenlijk wel willen) en ik ga hyperen. Ik slik nu 137,5 . Heb een tijdje 150 geslikt om de TSH naar de 1 te krijgen, maar ging daar enorm op hyperen. Het is echt per persoon verschillend bij welke waardes je het prettigst voelt. Dat moet je voor jezelf even uitzoeken. Helaas werken veel artsen nog volgens de standaardlijsten. De waardes moeten "zo en zo" zijn en dan is het goed,maar zo werkt het helaas niet. Je voelt zelf aan waar je je het prettigste bij voelt!
als ik jullie zo over die symptomen zie praten, herken ik alles bij mezelf erin terug.... tsh: 2.98+ (ik typ dit over van t forumulier. ft4: 13.27 ft3: 3.91 wat vinden jullie van deze waardes?
Mijn internist en gyn vonden dat ik niet hoeft te onthouden van zwanger worden ... ondanks dat pas heel recent is gebleken dat ik een traagwerkende schildklier heb. Ben sinds 2 weken begonnen met medicijnen, 0.025. Mijn TSH is 7.1 en mijn TS was 14,3 en anti TPO 593,7 (geen idee wat dit allemaal betekent trouwens) Vreemd dat er zoveel verschillende adviezen zijn ...