nog steeds bloedverlies in de ochtend.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sjaandiaan, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo,

al vanaf het begin van de zwangerschap heb ik elke ochtend bij het plassen een beetje bloed verlies. het is maar weinig maar wel rood. verder de hele dag niets.
    op de echo van 8 weken was het allemaal goed. het hartje klopte. de baby was wel iets kleiner dan gedacht, maar wel binnen de marge. ik voel me ook echt heel zwanger, misselijk en moe. borsten gespannen en buik gespannen. maar waar komt nou elke ochtend het bloed vandaan? ik heb pas over 2 weken weer een echo. en ik denk dat alles wel goed is.

groetjes van sjaan

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi sjaandiaan,

Je baarmoeder mond word door de zwangerschap zeer goed doorbloed, maa ris hierdoor ook een stuk kwetsbaarder. Daardoor kan er door prikkeling en dit kan zijn:eek:ntlasting, gemeenschap maar ook fietsen, rennen. vaak trappen op en af, wat bloedverlies optreden.
    Als het helderrood bloedverlies is en niet alleen met afvegen maar dat je het in je broekje hebt. dan moet je wel even contact opnemen met je verloskudnige.

Gefeliciteerd! Imke

3. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    bedankt voor je antwoord. gelukkig heb ik het alleen een klein beetje bij afvegen. en gelukkig nu niet elke dag meer.

groetjes van sjaan

Deel Deze Pagina