he meiden, Ik heb vrijdag een SIS, oftewel waterecho. Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen en of het pijnlijk is. Heeft iemand van jullie wel eens z'on echo gehad en hoe ging het in zijn werk. Alvast bedankt. Liefs Maaike
Hoi Maaike, Ik heb 2x een SIS-echo gehad. Ik vond het erg meevallen. Je moet op de stoel gaan liggen, benen in de beugels. Dan maken ze met een een prop watten-achtig spul met jodium alles schoon. Dan gaat de eendebek erin, slangetje je baarmoeder in (dat kan even naar aanvoelen) en dan laten ze je baarmoeder vollopen met water. Je kan dan een wat nare druk krijgen, alsof je heel zwaar ongesteld moet gaan worden. Met een inwendige echo bekijken ze je baarmoeder om te zien of die helemaal egaal is. Daarna heb je het gevoel helemaal leeg te lopen (doe je natuurlijk ook); maandverband is wel handig . Heel veel succes!
thankx, ik had wel al een vermoede dat het niet zo erg veel zou voorstellen. Ben benieuwd of ze wat vinden vrijdag. Iig bedankt voor je uitleg. xxx