Dag dames, Ik heb vandaag lopen huilen. Ik had 7 eicellen en daarvan is maar 1 embryo bevrucht is. Mijn vraag is wat is een cryo? N is er iemand zwanger geworden met 1 embryo?
Hallo Lichtje, Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling voor je is, maar stel je nou eens voor dat deze verse topper genoeg is! Het was een geruststelling geweest misschien te weten dat je nog embryo's in de vriezer had voor wanneer deze poging niet zou lukken, maar zelfs dan moet je er rekening mee houden dat niet alle cryo's goed ontdooid kunnen worden en er alsnog een kans bestaat dat je voor een nieuwe punctie moet! Wanneer is je terugplaatsing van dit super embryootje?
het is inderdadde een teleurstelling, ze zeiden dat er tot nu toe maar 1 embryo is en dat we morgen (tijdens de tp) zullen horen of er meerdere bevrucht zullen worden. Pfff die punctie is zeer pijnlijk, althans zo heb ik t ervaren.
Nogmaals, ik begrijp je teleurstelling, maar als deze verse morgen teruggeplaatst gaat worden en doet wat ie moet doen dan ben je er ook! Als je wel meerdere bevruchtingen had moeten ze aan bepaalde eisen voldoen om ingevroren te worden en weet ke nogsteeds niet of ze het ontdooiingsproces doorstaan. Dus zo kan je alsnog met lege handen komen te staan ook als je wel meerdere bevruchtingen/cryo's hebt... Uiteindelijk is er maar 1 goeie voor nodig! De punctie wordt idd door veel vrouwen als pijnlijk ervaren. Laten we hopen dat het nu goed gaat voor je en dat er geen 2de punctie nodig zal zijn! Succes bij de TP morgen! Ik duim voor je!