Hoi Ik heb een vraag aan vrouwen die net als ik een miskraam hebben gehad Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer zwanger was? Ik heb helaas in juni ern miskraam gehad met 7 weken. Ik werd hierna pas 10 weken later weer ongesteld dat is nu net 3 weken geleden Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaring van andere vrouwen en hoe lang het duurde of nog duurt. Groetjes lilian
Vlak voordat ik zwanger was van de jongste heb ik een vmk gehad, 6 weken later had ik een positieve test. Nu heb ik in aug een ma gehad, en ben met 13.3 weken bevallen, afgelopen vrijdag voor het eerst ongesteld geworden, exact 5 wk erna, dus ook ik ben benieuwd of het weer snel gaat. Ik hoop het.
Ik hoop het ook voor je en klote he Als ik het goed lees heb jij al een kleine of niet? Ik heb er al een van 8 met mijn ex partner en dat was zo gepiept binnen 3 maanden zwanger en de zwangerschap zelf ging goed en de bevalling ook Daarom vind ik het nu wel lastig dat dit allemaal gebeurt. Met mijn ex was het zo gezegd appeltje eitje en nu dit.
Ik hoop ook op snel weer een cyclus en snel een nieuwe zwangerschap... Nu een week na vmk (5 wk) en zwangerschapstesten zijn nog steeds licht posi. Dus nog afwachten op start cyclus. Helaas... !
Nou mk was begin dec .... Mijn hcg steeg tot 2x toe na de mk ... Hoe het kan niemand weet het, dit zorgde er voor dat het allemaal erg lang duurde voordat ik überhaupt een cyclus had. Zwanger raakte ik weer eind mei. Het kan allemaal snel gaan oempa g duren. Nu is mijn verhaal uitzonderlijk maar het kan gebeuren ... Sterkte en soms is het niet erg om het allemaal eerst even te verwerken voordat je verder gaat, een mk is niet niks
Hier na vier maanden weer zwanger, helaas wel weer mis gegaan. De vorige was een medische arbortus en nu een vroegtijdige miskraam, dus daar zal ook verschil in zitten. Bij mij was bij de eerste net als bij mamabri ook vijf weken erna weer ongi. Gyn zei vanmorgen dat het nu wel wat langer kan duren dat ik normaal onttrekkingsbloed heb.
@emily 27 dan is die van jou net gebeurt heel veel sterkte daarmee. Ik dacht in het begin ach op naar de volgende maar na 2 dagen toch niet meer viel me toch iets zwaarder dan im dacht. Gelukkig had ik veel lieve mensen om me heen en dat hielp ik hoop dat dat ook voor jou geldt. Ik zelf heb mijn eerste menstruatie afgewacht omdat ik voor de mk een onregelmatige cyclus had en ik nu ook niet wist hoe en wat maar goed ook want het duurde 10 weken @lov23 fijn dat het wel gelukt is. Ik zat in het begin zelfs met gekke dingne in me hoofd van wie weet lukt het wel nooit en blijft hij dan wel bij mij. Gelukkig over gepraat en hij verklaarde me voor gek dus dat scheelde.
Ja dat wij al 2 kinderen hebben maakt het dat je wel denkt gewoon weer zwanger te kunnen worden Kan me helemaal voorstellen dat als je nog geen kinderen hebt je daar bang voor bent.
@lov23 ja dat snap ik als je er al 2 hebt dat je dat denkt hihi maar toch lijkt het me dan ook moeilijk ik vind het vooral moeilijk voor mijn vriend hij heeft nog geen kinderen en is zo lief en leuk met de mijne dat ik het hem zo gun. Voor mezelf ook natuurlijk want il wil niets liever maar toch
Hier direct na vmk weer zwanger. 4 weken na het bloeden had ik alweer een positieve test in handen. Ondertussen ben ik 6+5 dus nog steeds spannend.. Succes!
Hier ook de keer na de mk weer zwanger ik hoop ook dat het deze keer wel goed blijft gaan. Maar het kan dus snel gaan
Hoi Lili, Hier vorig jaar een miskraam gehad, daarna curretage en hysteroscopie en twee weken later weer zwanger. Ons dochtertje is inmiddels geboren. Het kan echt snel gaan. En ik had eerst een curretage en twee weken daarna nog eens een hysteroscopie omdat de curretage onvolledig was en ik een poliep had. Maar toch gelijk de ronde erop weer zwanger. Vond het de beste remedie tegen het verdriet ook....
Ik heb vorig jaar in aug en dit jaar in aug een miskraam gehad. Na beide miskramen kwam de menstruatie weer normaal op gang de maand erna. Ook had ik in die maand erna meteen weer een eisprong. Alleen we zijn nu aan het wachten of ik weer zwanger ben. Wel hebben wij 1 normale menstruatie afgewacht omdat ik zeker wilde zijn van een eisprong.
In april dit jaar een missed abortion gehad en nu nog steeds niet zwanger.. Wat heel frustrerend is.. Bij m'n eerste miskraam ( voor m'n zoontje ) was ik na 6 maanden weer zwanger. Succes met het weer zwanger worden je wilt het zo graag weer hè!
Gadver dames wat naar Ik ken het helaas Vorig jaar sept en miskraam gehad en in oktober naar het ziekenhuis voor een curetage Precies vier weken later werd ik ongesteld en drie weken daarna was ik weer zwanger 8 weken geleden ben ik bevallen mijn onze zoon Ik had geen rustige zwangerschap omdat ik regelmatig bang was dat het mis ging. Terwijl ik een zwangerschap had volgens het boekje Echt dames het kan ook echt goed gaan Ik hoop dat ik jullie een beetje hoop heb kunnen geven
Na mijn miskraam kwam gelukkig mijn cyclus snel weer op gang. We hebben 1 maand gewacht en toen ben ik meteen weer zwanger geraakt, ben nu 19 weken en 1 dag! We hebben dus erg veel geluk gehad. Ik hoor echter van meerderen die een miskraam hebben gehad terug dat het soms een tijd kan duren voor je cyclus weer op orde is. Ik wens iedereen die een miskraam mee heeft moeten maken ongelooflijk veel sterkte toe en hopen dat iedereen snel weer zwanger is!
Waar ik zo versteld van sta is dat eigenlijk heel veel vrouwen een mk hebben gehad aan alle reacties te merken Terwijl het in mijn omgeving helemaal niet speelt @iris 6 weken ja wil het best graag maar heb geduld het moet gewoon een keer goed komen en bij jou ook @ finiminie dank je wel en ik geloof er ook echt in dat het goed komt @nikie86 ja heb ik ook gedaan en nu ook afwachten en anders op voor de volgende ronde @winky das is fijn @ minmimouse gefeliciteerd met je dochter @blondie84 ik duim met je mee dat het goed gaat @ fay2014 met jou duim ik ook ,mee dat het goed gaat met