Webshop bouwen

Discussion in 'De lounge' started by Brinsa, Jun 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Zijn er hier dames met een eigen webshop?

Voor mijn tweede bedrijf ben ik op zoek naar een andere webshop aanbieder. Momenteel gebruik ik shopify en daar ben ik echt heel blij mee. Het is makkelijk om mee te werken. Enigste nadeel vind ik dat het best prijzig is. Zie maandelijkse kosten + extra percentage per verkocht product en transacties.

Zijn er hier dames die misschien met een andere aanbieder werken waar ze heel tevreden mee zijn ?

Alvast bedankt!

Liefs Brinsa

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Ik ben super tevreden over mijn website met WordPress en Woocommerce. Geen vast bedrag per maand en ook geen commissie per sales. Ik betaal alleen voor de domeinnaam, hosting en ssl certificaat.

1981Mama and Brinsa like this.
  3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Bedankt voor je reactie! Is deze ook makkelijk zelf te bouwen?

4. Anna4

Anna4 Bekend lid

Jun 25, 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Ik - ben zelf wel te spreken over Shopify. Heb eerst mijnwebwinkel gehad en daarvoor lightspeed. Van lightspeed naar mijnwebwinkel overgestapt vanwege de kosten. Van mijnwebwinkel naar Shopify vanwege de koppelingen (Pinterest bijv) en het gemak qua design (mijnwebwinkel werd ik gillend gek van).

ik vraag me wel af wat jij hebt? Want ik betaal geen percentages over de sales…. Behalve dan een kleine afdracht voor iDeal (maar dat is overal zo, ze zijn bij Shopify daar zelfs goedkoop in)

Brinsa likes this.
  5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Klopt je hebt gelijk, bij Ideal is het percentage 0. Maar dan wel de 25 cent. Maar als dat overal zo is zal een andere aanbieder niet heel veel uitmaken....
    Dan gebruik ik denk ik toch maar weer shopify want vind het zo gebruiksvriendelijk.

Bedankt voor je reactie

Share This Page