Emotioneel

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Flying, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik merk bij mezelf na de terugplaatsing dat ik super erg prikkelbaar ben en wordt snel emotioneel. Zelfs als ik een woordenwisseling heb met mijn partner moet ik al huilen, voorheen had ik dit helemaal niet en de dagen na de punctie ook niet. Wie herkent dit? Is dit misschien een sypmptoon van een zwangerschap of een bijwerking van utrogestan?

Groetjes,
    Flying

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Kan beiden meis. En niet te vergeten, je hebt natuurlijk al een hele dosis aan hormonen binnen gekregen de laatste weken... t kan ook een stukje spanning zijn, wat nu mss iets afneemt.

Maar, ik blijf voor je hopen dat het van een zwangerschap is meis ;)

3. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ik wordt ook emotioneel van de utrogestan. Gisteren ben ik ook zonder duidelijke aanleiding in huilen uitgebarsten. Ik heb nog geen tp gehad, ben dus zeker niet zwanger. Maar het zou bij jou ook van een zwangerschap kunnen komen uiteraard!

Er gebeurd nu veel in je lichaam, wat lovelymommy ook al zei. En vergeet de spanning inderdaad niet!

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt met een positieve test!

4. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Je hebt inderdaad gelijk dit is weer einde van de hele rit hormonen die ik al heb gehad. Stiekem hoop ik ook dat het zich aan het innestelen is maar ja wie weet. Bedankt voor je reactie

5. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Ja ik ook erg is dat he, misschien is het ook een bijwerking. Heb je over paar dagen je terugplaatsing? Het is echt spannend allemaal, hopelijk gaat het lukken voor iedereen die een kinderwens heeft.

6. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh Pff ben ik dus niet de enigste !!
    Ben super prikkelbaar maar meer chagrijnig en kort af

En moe liefst ga ik om 20.30 al op bed !
    Gister tp gehad en gebruik utrogestan

7. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Hoort er helaas allemaal bij.. Is ook rotzooi al die hormonen. Veel afleiding zoeken en leuke dingen doen hielp bij mij wel. 😊

Veel succes en sterkte!

Deel Deze Pagina