traanbuisje dicht zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daphne21, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Ze gaan 21 april bij mijn meisje het traanbuisje doorprikken omdat ze vanaf de geboorte al een heel vies oogje heeft.
    Van alles al geprobrobeerd we masseren het al een hal jaar maar het wil niet hepen nu hebben ze besloten om der toch maar aan te helpen.
    Vind het dood eng.
    Zijn er hier meer mamas met kindjes waarbij dat is gedaan.

liefs Daphne

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Nee nog niet, maar onze porkie heeft ook al 6 maanden zo'n oogje dus ben benieuwd naar de reacties....

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Oh dat masseren heb ik tot nu toe nog niet gedaan, moet dat echt? Mijn jochie heeft ook al vanaf de geboorte een vies oogje en ik heb het gewoon op advies van de kraamzorg constant schoongemaakt met afgekoeld gekookt water, dit doe ik nu nog steeds...ben ook benieuwd naar de reacties

4. combijn

combijn Lid

17 nov 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi daphne, ons zoontje heeft het ook gehad en zoals je al wel weet als het traanbuisje dicht zit kun je masseren en deppen met water tot je een ons weegt helpen doet het niet, hier kregen we ook een paar keer ab kuurtjes hielp dus ook niet. de kleine man was nog geen jaar oud de ingreep was sóchtends moest dan ook nuchter zijn hij ging onder een klein roesje waar ik bij mocht zijn en na 10 minuutjes was het al klaar. wel werd hij boos en huilend wakker uit het roesje en had hij wat snotterig bloed uit zijn neus staat allemaal met elkaar in verbinding neus en traanbuis. en zo stonden we weer buiten hij was die dag wat hangeriger als normaal maar veder niks bijzonders. binnen 3 dagen was er geen prutoog meer te bekennen was zelf ook behoorlijk zenuwachtig maar viel achteraf gezien alles mee nou ik hoop dat je hier wat aan hebt en sterkte en succes alvast groetjes combijn:)

5. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    nee inderdaad helpen doet het niet.
    wij hebben inderdaad ook een paar ab kuurtjes gehad hielp hier ook veder niet.
    dat is inderdaad wel snel met 10 min al klaar.
    Ze hebben tegen ons gezegd de ingreep duurt 5 min tot maximaal 30 min.
    hoop dat het bij ons meisje dan ook binnen 10 min klaar is.
    heb je na de ingreep veder nog een oogzalfje mee gekregen of was dat niet nodig.

met de narcose weet ik wat dat is mijn zoontje heeft al twee keer buisajes gekregen en de neusamandelen geknipt.
    dus voor de narcose ben ik niet zo bang al vind ik dat ook niks
    maar waar ik meer bang dat er wat mis gaat omdat ze bij der oogje bezig zijn

6. combijn

combijn Lid

17 nov 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee geen zalfje mee gekregen was geloof ik ook niet echt nodig en tja dat ze met een oog bezig zijn daar had ik eigenlijk niet zo over nagedacht erg he:) ze lieten nog wel zien met wat voor soort dingetje ze het zouden doorprikken een heel klein ieniminnie draadje je zag het bijna niet groetjes

Deel Deze Pagina