Iemand een loodgieter naast zich op de bank?

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Heeft iemand toevallig een man die loodgieter is? Ik moet een nieuwe cv ketel aanschaffen en twijfel heel erg! Iedereen die advies kan geven geeft dit naar mijn idee op basis van wat ze er zelf aan kunnen verdienen en ik wil gewoon een eerlijk antwoord! Welke cv ketel is het beste? Ik moet een CW4 hebben geloof ik....

Thanks

2. lea

lea Fanatiek lid

mijn man zou voor goedkoop en goed kiezen:

intergas hre 36/30 in combinatie met een programmeerbare modulerende klokthermostaat

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat riep onze loodgieter ook! Grappig! Maar mijn man dacht aan een Remea Avanta oid...Maar die komt er op kieskeurig weer niet zo goed vanaf!

4. lea

lea Fanatiek lid

hij zou niet kiezen voor avanta, regelmatig problemen met lekkage,

die intergas is een cw5 toestel en dan heb je meer warm water... Hoeveel kw heb je nodig voor de woning? ( ik schrijf wat mijn man roept vanaf de bank haha)

5. 078mama

078mama Niet meer actief

haha en ik roep het weer verder! Hij zegt dat er nu 21 kw hangt maar hij heeft geen idee of dit voldoende is. Wij zijn zooooooooooooooooooooooo niet handig. Onze loodgieter zei dat CW5 voor nu handig zou zijn omdat we 2 jonge kinderen hebben maar dat het in principe niet nodig is vanwege (en toen werd het blanco in mijn hoofd) hahaha

6. lea

lea Fanatiek lid

Hij blijft bij z'n advies, hij had het nog over iets terugregelen( zal wel over de instellingen gaan of zo) :( oh ik weet het nu: cv vermogen, anders verwarmd het huis bv erg snel, dat kun je dus instellen hoe snel dat gaat. ( hij is trouwens beste fitter ( loodgieter) van noord nederland geweest afgelopen jaar en hij was 4e of 5e van Nederland......:D) En deze ketel geeft meer liters per minuut.... wat weer fijn is met badjes vullen en douchen....:D

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Super bedankt! Hier heb ik tenminste iets aan. Ik ga morgen gelijk googlen!!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wij hebben een remeha avanta CW5
    Fijne ketel, geen lekkage en een stuk energiezuiniger. We betalen nu ongeveer € 200 minder per jaar aan energie.

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik denk dat wij binnenkort ook maar aan een nieuwe ketel moeten voor zuiniger.. Onze ketel is van '95 *schaam* hing er al in toen we hier kwamen wonen 3 jaar geleden.

10. Jel

Jel Niet meer actief

Mijn man is geen loodgieter maar werkt wel in de technische dienst van de woningbouw. Hij zegt dat Remeha of Nefit goede ketels zijn. Daar zijn volgens hem weinig storingen in.

Deel Deze Pagina