Ik voel me ontzettend schuldig. Ik ging net onze dochter van 2 naar bed brengen alleen was ze nogal in een drift bui en daardoor gooide ze zich steeds naar achter. Ik raakte daar een beetje gefrustreerd van en wilde haar op bed zetten. Echter deed ik dit iets te snel waardoor ze uit me handen schoot. Tegelijkertijd gooide ze haar hoofd weer naar achteren waardoor ze best ongelukkig op bed terecht kwam. We schokken beide heel erg en ik heb me wel 10.000 keer verontschuldig tegen haar. Gelukkig lachte ze al snel weer en kreeg ik snel een knuffel van haar. Ik heb haar toen heel stevig geknuffeld en nogmaals sorry gezegt. Alleen zit ik nu op de bank en ik voel me nog steeds ontzettend schuldig. Ik bedenk me steeds dat het ook erger af had kunnen lopen voel me nu best een slechte moeder sorry voor dit lange verhaal. ik moest het echt even kwijt
*even een dikke knuffel*. Je bent geen slechte moeder natuurlijk en je wilde haar ook niet met opzet pijn doen, maar kan me voorstellen dat jij je er wel even schuldig over voelt, maar je kleine meis is het allang vergeten, denk ik.