traantjes op school

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by bereke, Sep 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Haha da's een grappig zicht zeker als hij die tut gaat afnemen :D.

Ja.ze hebben allebei veel pit en driftbuien komen hier vaak voor. Net als hun zin persee willen doordrijven. Maar goed, is hopelijk ook voor een groot deel leeftijd. Hoop ik toch.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Yep, peuterpuberteit (alle, in B zal het dan kleuterpuberteit zijn want 't zijn al kleutertjes hier he ;) ). Hier ook eentje die er midden in zit! Nu dat de school begonnen is gaat het al 2 dagen wat beter.

Maar jouw meisjes hebben elkaar. Samen staan ze sterk...

3. bereke

bereke Niet meer actief

Da's waar. En voor de mama's bestaat er gelukkig zwangerschapspagina.nl :p.

4. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Oh gossie, je kind zo zien en horen dat doet pijn inderdaad.
    Ik heb niet het hele topic gelezen, dus ik hoop dat het zo over was en je dochter het toch goed naar haar zin heeft gehad.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Bonnie, gelukkig wel ja!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik kan ze enkel op woensdag brengen en vandaag geen traantjes. De voorbije dagen toen opa ze bracht ook niet maar was toch benieuwd of ze het bij mij weer ging(en) doen. Nee dus!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Goed zo! :) Hier ondertussen ook een flinke zoon die niet meer huilt. Nu is het papa die hem naar school brengt de laatste dagen omdat hij thuis zit met een hernia in z'n rug. Maandag heb ik hem gebracht en dat ging ook goed.

Toch leuker zo dan met traantjes he ;)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Zeg dat wel! Ik vertrok nu met een heel ander gevoel terug naar huis!

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik moet wel nog wennen aan de dagen dat hij een hele dag gaat. Maandag en donderdag blijft hij nu eten op school en blijft hij dan ook de namiddag. Is zo gek als je gewend bent dat ze 's middags thuis zijn. Maar hij vindt het zelf ook wel leuk, dus dat is wel positief.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Die stap hebben wij nog niet gezet. Ze zijn best nog moe in de namiddag en opa vindt het fijn om ze te halen dus ja.

Wel super dat je ventje het leuk vindt om de hele dag te gaan. Want ja, op school eten is toch weer heel anders he.

Zal eens in mijn huishouding vliegen want vooraleer ik het weet mag ik ze weeral gaan halen.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Dinsdag en woensdag is hij echt wel moe namiddag en gaat slapen. Maar ook 's avonds is hij dan vroeger moe. Nu niet erger, hij slaapt goed. Want de dagen dat hij 's namiddags slaapt, kwebbelt hij 's avonds nog lang na in bed.

Op school eten gaat super vlot waar dat het thuis soms een marteling is. Soms tot 3 kwartier op z'n boterham 's morgens, en in school eet hij met de hoop mee... ;)

12. bereke

bereke Niet meer actief

Gelukkig dat het op school zo vlot gaat!

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja idd!

En had hem een appel- en banaandoosje gekocht, want dat past nooit in z'n boterhamdoos. Nu wil hij bijna alleen maar fruit mee naar school ;) Wat Uki toch allemaal niet doet :D

14. bereke

bereke Niet meer actief

Oh waar heb je die gevonden? En schil je de appel dan al?

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Bij Blokker hadden ze Uki en ik denk Plop. Bij Delhaize enzo vind je er ook maar daar staat vaak niks op. Zijn dan ook wel een paar euro's goedkoper ;)

Het fruit hoeven we niet te schillen, dat doet de juf op school. En soms eet hij zijn appel ook met schil door er zo aan te bijten.

16. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dan ga ik eens kijken! Ik weet hoe de juf bij hen daar tegenover staat want het is een grote klas.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Op woensdag hebben ze hier sowieso fruitdag. Dus dan maakt het niet uit welk fruit we meegeven.

Zij zitten hier met de instappertjes en 1 ste kleuterklas nu met 17. Op het einde van het schooljaar zouden ze met 22 zitten. Vrij verl voor ons dorp als je weet dat er een paar jaar geleden maar in de 50 kindjes op de hele school zaten... Maar ja wat wil je: bij zoonlief zitten 2 tweelingen, klasjes hoger tweeling en drieling. Tja, dan kom je al snel aan een grotere klas ;)

18. bereke

bereke Niet meer actief

Hier ook op woensdag een fruitdag.

Amai zoveel meerlingen. Wat zit daar in het water :p?

Hier zijn twee instapklasjes en twee 1e kleuterklassen. Zij zitten in hun 1e kleuterklas met 28.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Geen idee wat hier in het water zit :D In mijn tijd hadden we maar 1 tweeling in de hele school :)

Bij ons dochtertje gaat ook nog een jongenstweeling zitten, zijn paar maanden ouder dan haar.En dan is in mei nog een mama bevallen van een tweeling en is de mama van een klasgenootje van zoonlief ook nog zwanger van een tweeling :p 't Gaat hier vlotjes!! :D

Amai dat zijn grote klassen! Hier hebben we allemaal graadklassen, al vanaf de kleuters.

Gaan ze nu vlot naar school eigenlijk? Hier gaat het redelijk goed maar manlief brengt hem nu bijna dagelijks omdat hij thuis is met een hernia. En moet bewegen dus dan maar te voet naar school ;)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Hihi, da's wel grappig zoveel tweelingen.

Ja het gaat heel goed. Alleen zijn het nog steeds maar halve dagen omdat ze dus nog altijd heel moe zijn.

Fijn voor uw kleintje dat papa hem te voet kan brengen. Dat zouden die van ons ook wel fijn vinden denk ik.

Share This Page