Hoevaak een poepluier ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nathalie01, Sep 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

Dec 7, 2008
    419
    0
    0
    Hallo allemaal !

Daniël krijgt flesvoeding van het Kruidvat , en opzig gaat alles prima.
    Hij drinkt goed (eerste paar dagen nog té snel zelfs) en hij spuugt nooit.
    Nou heeft hij wel vanaf het begin al darmkrampjes..
    De eerste paar nachten waren we daar nog niet helemaal achter , Maar al snel kregen we door dat hij ontzettend aan het ''persen'' was , en er niks uit kwam..
    Alleen lucht.. heel zielig !

Nu hebben we Cinababy van VSM tegen de darmkrampjes , maar omdat hij op een gegeven moment al 3 dagen geen poepluier had , hebben we ook Kindicol gekocht , dit maakt de ontlasting zachter. (ook van VSM)
    In het begin hebben we dat regelmatig gebruikt. (zo'n 3 x per dag 3 druppels op z'n speen of door z'n fles)
    Nu doen we het 1 x per dag.
    Gisteravond had hij een poepluier , vamorgen om 4 uur , en nu weer.. :(
    Is dit normaal , of moet ik echt acuut stoppen met de Kindicol druppels ?
    Ik ben bang dat als ik stop hij weer last krijgt van zijn darmen , maar ik wil ook niet hebben dat zijn darmpjes lui worden of dat hij aan de diaree raakt..
    De ontlasting is de laatste dagen al ''zacht''..

Hoevaak heeft een baby een poepluier of verschilt dit ?
    Ik ben nogal onzeker , dus vandaar dat ik het even vraag..
    Alvast bedankt.. :)

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    finn heeft gemiddeld 1 poepluier per dag, soms ook 2 of 3. wij hebben ook een tijdje de kindicol druppels gebruikt, alleen bij ons werkte het niet, dus of het daar van komt weet ik dus niet.
    volgens mij kan het niet echt kwaad. let er wel op dat hij geen diaree heeft, de kleintjes kunnen makkelijk en snel uitdrogen. mocht je het vertrouwen , kun je altijd het cb bellen.

succes!

3. Skye

Skye Niet meer actief

Kyra had hier, toen ze net geboren was, eigenlijk in elke luier wel wat ontlasting zitten. Nu (sinds dat ze een maand ofzo oud is) poept ze nog 1 keer per dag

Share This Page