Goedemorgen, Ik wil graag 2 banners in mijn profiel maar ik krijg de melding dat dit niet mogelijk is Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?
ooh maar er is een no 2 op komst..vind t zo zielig om een banner weg te halen haha heb je leuke tips?
Hallo, Ik wilde juist een banner plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen. Ik heb de code van de banner gekopieerd en vanaf daar weet ik niet meer hoe ik het moet doen. Alvast bedankt. Groetjes
Hoi, Maak een banner aan en kopieer de bbcode voor forums. Ga naar je profiel (gebruikersinstellingen) en selecteer onder 'Instellingen & opties' de optie 'Handtekening wijzigen'. In het grote witte vlak plak je de bbcode die je net hebt gekopieerd. Je scrollt wat naar beneden en selecteert handtekening opslaan. Wanneer je nu een vinkje hebt staan bij 'Handtekening weergeven' wanneer je een bericht plaatst dan wordt je banner weergegeven. Lotte
Ik heb een vraag. Kon er geen topic over vinden. Hoe krijg ik onder mijn banner te staan. hoeveel rondes ik bijvoorbeeld heb, en hoeveel dagen die duurden? alvast bedankt! layla